Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Що таке телемаркетинг і які завдання виконує, огляд інструментів для автоматизації та стратегій підвищення ефективності кампанії.
ДетальнішеСтворення інтеграції з AmoCrm
Інструкція допоможе інтегрувати АМО CRM з хмарним сервісом Оки-Токи. Можливості та опис роботи.
ДетальнішеЧудові новини для любителів працювати зі змінними, яким було важко освоювати інструмент через його недружнє зрозуміння в інтерфейсі Оkі-Tokі.
ДетальнішеЯк створити інтеграцію між Оки-Токі та Telegram-ботом, а також налаштувати чат-бота, «події», умови спрацьовування та відправлення повідомлень.
ДетальнішеВиртуальный оператор
Як віртуальний оператор допоможе кол-центру зменшити навантаження на реальних операторів та підвищити лояльність клієнтів.
ДетальнішеЗвонок с сайта
Що таке Веб-дзвінок з сайту, як зателефонувати в кол-центр з браузера, налаштування WebCall в Оки-Токи, переваги та користь для бізнесу.
ДетальнішеCallback - обратный звонок в Оки-Токи
Що таке «зворотний дзвінок» Callback, як налаштувати зв’язок з клієнтом через сайт, автообдзвоні втрачених клієнтів.
ДетальнішеПодведение итогов 2022. Рассказываем об успехах
Які оновлення випустив Оки-Токі цього року? “Чати”, AI, робот-оператор та інші важливі інструменти в нашому сервісі для контакт-центрів.
ДетальнішеСписок SIP-регистраций
Як підключити SIP-телефон до кол-центру, для чого це потрібно, як створити обліковий запис, настроїти користувача та перевірити підключення.
ДетальнішеНастройка исходящих звонков
Налаштування вихідних дзвінків: як налаштувати розклад, відключити вихідну зв’язок, створити ЧС та заборонити оператору першим завершувати дзвінок.
Детальніше