search

14.02.2024

Як відкрити кол-центр: топ-9 помилок

Потрібно підготуватися до запуску КЦ! Почніть з цієї статті. За нашим досвідом, кожен другий кол-центр під час запуску допускає принаймні одну з наведених помилок.

Детальніше >

05.02.2024

Тегування дзвінків: Як оператору коментувати дзвінки?

Дізнайтеся, як підвищити ефективність роботи кол-центру за допомогою тегування дзвінків. Залишайте коментарі до дзвінків, щоб покращити якість обслуговування клієнтів.

Детальніше >

18.01.2024

Як організувати систему ролей у кол-центрі?

Дізнайтеся, що таке доступи в контакт-центрі та як створювати, змінювати ролі та ефективно керувати ними в сервісі Окі-Токі.

Детальніше >

27.12.2023

Як працює телефонія для кол-центра?

Телефонія для колл-центру – це важливий інструмент для будь-якого бізнесу, який хоче забезпечити ефективне обслуговування клієнтів. Дізнайтеся, як вона працює, і як вибрати найкраще рішення для вашого бізнесу.

Детальніше >

19.12.2023

Як створити Гарячу лінію з нуля?

Як організувати гарячу лінію в Окі-Токі: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.

Детальніше >

11.12.2023

Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше >

29.11.2023

Як поповнити баланс Окі-Токі?

Покроковий посібник з поповнення балансу в хмарному сервісі Окі-Токі. Інструкція для швидкого та простого поповнення.

Детальніше >

29.11.2023

White Label АТС: Как персонализация улучшает имидж и безопасность контакт-центра

Переробіть Оки-Токи під себе за допомогою концепції White Label: власний дизайн і web-адреса, корпоративна пошта і VPN-сервіс.

Детальніше >

19.10.2023

Як створити скрипти продажу з документів Google Docs?

Дізнайтеся простий спосіб створення сценаріїв продажу з документів Google Docs у системі Окі-Токі. Збільшіть свої продажі зараз!

Детальніше >

16.10.2023

Розрахунок кількості операторів call-центра

Всього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно в ваш контакт-центр. Бонус: типова помилка при розрахунку кількості операторів.

Детальніше >

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних