Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

13.04.2023 Телемаркетинг: Як підвищити продажі

Що таке телемаркетинг і які завдання виконує, огляд інструментів для автоматизації та стратегій підвищення ефективності кампанії.

Детальніше
Створення інтеграції з AmoCrm

Створення інтеграції з AmoCrm

20.03.2023 Як інтегрувати кол-центр з АmoCRM?

Інструкція допоможе інтегрувати АМО CRM з хмарним сервісом Оки-Токи. Можливості та опис роботи.

Детальніше
21.02.2023 Зміни в «змінних»

Чудові новини для любителів працювати зі змінними, яким було важко освоювати інструмент через його недружнє зрозуміння в інтерфейсі Оkі-Tokі.

Детальніше
20.02.2023 Інтеграція Чат Бота з Telegram

Як створити інтеграцію між Оки-Токі та Telegram-ботом, а також налаштувати чат-бота, «події», умови спрацьовування та відправлення повідомлень.

Детальніше
Виртуальный оператор

Виртуальный оператор

14.02.2023 Віртуальний оператор: бізнес-ідея для кол-центру

Як віртуальний оператор допоможе кол-центру зменшити навантаження на реальних операторів та підвищити лояльність клієнтів.

Детальніше
Звонок с сайта

Звонок с сайта

27.01.2023 Web-дзвінок з сайту – WebCall

Що таке Веб-дзвінок з сайту, як зателефонувати в кол-центр з браузера, налаштування WebCall в Оки-Токи, переваги та користь для бізнесу.

Детальніше
Callback - обратный звонок в Оки-Токи

Callback - обратный звонок в Оки-Токи

13.01.2023 Callback – Сервіс Зворотного дзвінка в Окі-Токі

Що таке «зворотний дзвінок» Callback, як налаштувати зв’язок з клієнтом через сайт, автообдзвоні втрачених клієнтів.

Детальніше
Подведение итогов 2022. Рассказываем об успехах

Подведение итогов 2022. Рассказываем об успехах

30.12.2022 Основні оновлення 2022: сервіс для контакт-центрів

Які оновлення випустив Оки-Токі цього року? “Чати”, AI, робот-оператор та інші важливі інструменти в нашому сервісі для контакт-центрів.

Детальніше
Список SIP-регистраций

Список SIP-регистраций

28.12.2022 Інструкція: Як підключити SIP-телефон до кол-центру

Як підключити SIP-телефон до кол-центру, для чого це потрібно, як створити обліковий запис, настроїти користувача та перевірити підключення.

Детальніше
Настройка исходящих звонков

Настройка исходящих звонков

15.12.2022 Контроль дзвінків менеджерів: Налаштування вихідних дзвінків клієнтам

Налаштування вихідних дзвінків: як налаштувати розклад, відключити вихідну зв’язок, створити ЧС та заборонити оператору першим завершувати дзвінок.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних