07.07.2020

5 корисних можливостей роботи зі звітами

У Окі-Токі багато різних звітів, і зараз ми розповімо про інструменти, які спрощують роботу з ними.

5 корисних можливостей роботи зі звітами

Можливості експорту звіту

 

  • Доступно 3 формати вивантаження звіту: MS EXCEL, Google Sheets, HTML. Виберіть той, у якому зазвичай працюєте з даними. Нами шануємо Google sheets.
  • (new!) Вивантаження Стенограм
  • Вивантаження архіву аудіофайлів. Важливо! Для цієї процедури потрібно прив’язати хмарний диск (Яндекс, Google, Dropbox) у розділі “Інтеграції”/”зовнішні ресурси”.

Розділити вивантаження записів на зовнішній диск можливо за певними проектами, тим самим убезпечивши доступ користувача одного проекту до іншого. Докладніше про проекти тут.

 

Керування доступом до звітів

 

Закрити або відкрити доступ до звіту для групи користувачів можна, використовуючи \”іконки\” вгорі праворуч екрана. Виберіть ролі, які можуть переглядати цей звіт. Детальніше про ролі читайте тут .

Керування доступом до звітів

 

Отримання звітів з API

 

Реалізація експорту звіту по API дають великі можливості для інтеграції, створюючи зручності у роботі з ними. У нас є зручна документація, з нею Ви зможете налаштувати вивантаження із зовнішніми сервісами або своїм сервером. Розділ знаходиться в меню \”Інтеграції\” називається \” Документація з API \”.

Можливість ділитися лінками на звіти

 

Якщо потрібно надати дані звіту колезі в Окі-Токі – можна сформувати журнал, скопіювати готове посилання з рядка браузера та надіслати йому будь-яким доступним текстовим месенджером або поштою.

 

Шаблони звітів для частих і повторюваних дій

 

В Окі-Токі можна створювати шаблони звітів із заданими параметрами, вони значно прискорять процес роботи. Для цього виберіть потрібні умови фільтрації та клацніть на “Створити новий шаблон” навпроти необхідного типу шаблону(Загальний/Особистий).

Створення нового шаблону звіту

Після чого введіть назву для шаблону та збережіть його для застосування вище вибраних налаштувань.

Збереження створеного шаблону

 

Сподіваюся, ця замітка була корисною, а якщо у Вас ще залишилися питання – техпідтримка з радістю на них відповість!

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Неділя Липень 7, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за червень 2019

У червні ми підготували для користувачів кілька нотаток-інструкцій, переглянули розрахунок вартості розпізнавання голосу та замінили наш перший сервер. Докладніше в дайджесті!

Детальніше
photo
П'ятниця Серпень 13, 2021 Створюємо аутсорсинговий контакт-центр: перші кроки (Частина 2)

Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр та не прогоріти. Покроковий план дій вже у блозі Окі-Токі.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних