07.07.2020

5 корисних можливостей роботи зі звітами

У Окі-Токі багато різних звітів, і зараз ми розповімо про інструменти, які спрощують роботу з ними.

Отчеты Оки-Токи

Отчеты Оки-Токи

Можливості експорту звіту

 

  • Доступно 3 формати вивантаження звіту: MS EXCEL, Google Sheets, HTML. Виберіть той, у якому зазвичай працюєте з даними. Нами шануємо Google sheets.
  • (new!) Вивантаження Стенограм
  • Вивантаження архіву аудіофайлів. Важливо! Для цієї процедури потрібно прив’язати хмарний диск (Яндекс, Google, Dropbox) у розділі “Інтеграції”/”зовнішні ресурси”.

Розділити вивантаження записів на зовнішній диск можливо за певними проектами, тим самим убезпечивши доступ користувача одного проекту до іншого. Докладніше про проекти тут.

 

Керування доступом до звітів

 

Закрити або відкрити доступ до звіту для групи користувачів можна, використовуючи \”іконки\” вгорі праворуч екрана. Виберіть ролі, які можуть переглядати цей звіт. Детальніше про ролі читайте тут .

Керування доступом до звітів

 

Отримання звітів з API

 

Реалізація експорту звіту по API дають великі можливості для інтеграції, створюючи зручності у роботі з ними. У нас є зручна документація, з нею Ви зможете налаштувати вивантаження із зовнішніми сервісами або своїм сервером. Розділ знаходиться в меню \”Інтеграції\” називається \” Документація з API \”.

Можливість ділитися лінками на звіти

 

Якщо потрібно надати дані звіту колезі в Окі-Токі – можна сформувати журнал, скопіювати готове посилання з рядка браузера та надіслати йому будь-яким доступним текстовим месенджером або поштою.

 

Шаблони звітів для частих і повторюваних дій

 

В Окі-Токі можна створювати шаблони звітів із заданими параметрами, вони значно прискорять процес роботи. Для цього виберіть потрібні умови фільтрації та клацніть на “Створити новий шаблон” навпроти необхідного типу шаблону(Загальний/Особистий).

Створення нового шаблону звіту

Після чого введіть назву для шаблону та збережіть його для застосування вище вибраних налаштувань.

Збереження створеного шаблону

 

Сподіваюся, ця замітка була корисною, а якщо у Вас ще залишилися питання – техпідтримка з радістю на них відповість!

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

П'ятниця Квітень 5, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019

Новини за березень: Оновлене операторське місце, виділений домен та плагін для Google Chrome. Докладніше в дайджесті!

Детальніше
сколько операторов нужно чек-лист

сколько операторов нужно чек-лист

Четвер Лютий 11, 2021 Скільки операторів потрібно вашому контакт-центру?

Скільки потрібно операторів для вашого колл-центру? Зручний чек-аркуш, який допоможе це розрахувати.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних