Обробляйте усі дзвінки в одному кабінеті. Підключайте телефонію і заощаджуйте на зв’язку.
Служба доставки
Використовуйте інструменти Окі-Токі для організації робочого місця оператора гарячої лінії, автоматичного інформування клієнтів про замовлення, надсилання сповіщень прямо з кабінету.

Функціональні можливості для служб доставки
Вибирайте інструменти, потрібні для роботи служби доставки!
Прийом та обробка вхідних дзвінків
Callback за втраченими дзвінками
Налаштуйте коллбек на пропущені дзвінки та обробляйте звернення клієнтів, які не додзвонилися, у максимально короткі терміни.
Автоінформатор
Підключайте автоінформатор із синтезатором мовлення, щоб повідомляти клієнтів автоматично у голосовому режимі.
Інтеграція із зовнішніми CRM або використання внутрішньої
Підключайте свою CRM та передавайте всю інформацію в обох напрямках. Або скористайтесь нашою CRM для обліку даних усіх клієнтів.
Сценарії дзвінка
Проектуйте сценарії відповідей операторів самостійно або використовуючи готові шаблони.
Надсилання клієнту інформації на пошту або СМС
Підключайте необхідні сервіси SMS-розсилок, щоб надсилати дані з кабінету, що запитуються, прямо під час дзвінка.
Контроль роботи кол-центру
Використовуйте вбудовані інструменти для контролю якості операторів: кількість прийнятих та пропущених дзвінків, середня тривалість виклику, перебування оператора на лінії та ін.
Потрібна консультація?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Тарифи
- В день
- Абонентська плата € 0,75
зберігання записів розмов до 1440 годин, облік зайнятості операторів та управління проектами, 25 звітів за дзвінками, функціонал АТС, анкета для оцінки якості операторів , поштові звіти, мовна аналітика , гостьові акаунти, мікшування звітів, сценарії розмов на день .
- Додатковий платіж
- Робоче місце оператора € 1
За 1 оператора на день
- Одноразовий платіж
- Підключення та налаштування сервісу € 100
Одноразова плата за підключення та налаштування послуги
Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане
У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності
За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування
Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність
Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.
ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Галузеві рішення
Ми маємо готовий набір інструментів для організації контакт-центру в кожній ніші!
Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.
Кол-центр для служби доставки — Окі-Токі
Надійна робота кур’єрської служби, інтернет-магазину чи транспортної компанії визначається швидкістю обробки замовлень, а також постійним контролем усіх етапів його виконання. Зробити це допоможе кол-центр для служби доставки. Він забезпечує:
- Зручність для клієнтів. Люди вважають за краще оформляти та обговорювати деталі замовлень по телефону – це найшвидший спосіб вирішення труднощів у процесі продажу і він не вимагає від замовника наявності комп’ютера та інтернету;
- Автоматизацію роботи з клієнтом . Прості роботи – оповіщення виконання замовлення, отримання зворотний зв’язок і навіть прийом повторного замовлення може виконувати робот. Ця робота буде виконуватись 24 години. На операторах залишається робота з контролю правильності замовлень та вирішення складних для робота ситуацій.
- Розширення основи клієнтів. Окрім обробки вхідних дзвінків від клієнтів, оператори кол-центру можуть працювати теплою базою лідів від реклами;
Кол-центр для служби доставки – готове рішення
Організація мультиканального колл-центру є необхідним кроком для компанії з доставки. При цьому віддати всі роботи на аутсорсинг – не найкраща ідея. Співробітники компанії знають “підводне каміння” і можуть відповісти на такі питання, які зовнішні фахівці почути вперше. Проте створення стандартного колл-центру має свої недоліки. Головний із них — висока собівартість. Як мінімум, необхідно виділити окреме приміщення, облаштувати робочі місця операторів, залучити вузькопрофільних спеціалістів для підтримки колл-центру. Втім, із цієї ситуації є вихід — використання хмарних технологій. Клієнти хмарного сервісу Окі-Токі платять лише за те, що використовують: “Менше роботи – менше витрат”. При цьому функціональні можливості Окі-Токі підійдуть для кол-центрів різних типів: кол-центр для поштової служби , доставки від ресторанів та інтернет магазинів, кур’єрської чи транспортної компанії. Крім того, фахівці хмарного сервісу за короткий термін запустять кол-центр, налаштований безпосередньо під завдання компанії, а також навчать операторів роботі з програмним забезпеченням. Так дорогі програми та обладнання мінімізуються, а спеціалізовані співробітники не знадобляться: зі складними питаннями допоможе техпідтримка Окі-Токі.
Переваги роботи з Окі-Токі
Хмарний сервіс Окі-Токі пропонує готове рішення для кол-центрів служби доставки, яке допоможе контролювати процес роботи та покращити якість обслуговування, а операторам працювати ефективно та оперативно вирішувати питання клієнтів. Ось основні інструменти, які входять до цього рішення:
- Прийом та обробка вхідних дзвінків. Можливість підключення номерів дозволить обробити дзвінки з різних джерел або каналів . Підключення до сервісу власної телефонії дозволить заощаджувати на зв’язку. А всі дзвінки оброблятимуться в особистому кабінеті кожного оператора;
- Callback за втраченими дзвінками. Цю функцію використовують компанії, які зацікавлені підвищити свою клієнтоорієнтованість. Відсоток клієнтів, що не додзвонилися, істотно скоротиться, а оператори кол-центру передзвонять у найкоротші терміни;
- Налаштування автоінформатора. Голосові повідомлення про спосіб доставки, оплату та стан замовлення можна налаштувати за допомогою автоінформатора із синтезатором мови. Це зменшить навантаження на операторів та прискорить комунікацію між постачальником та споживачем;
- Внутрішня CRM або інтеграція із зовнішньою. Для автоматизації бізнесу Окі-Токі пропонує власну CRM-систему обліку даних або передачу в обох напрямках у CRM компанії-замовника;
- Створення сценаріїв дзвінка. База готових шаблонів сценаріїв дзвінка допоможе операторам швидко зорієнтуватися в інформаційному потоці. Також можна створити сценарій на хмарній платформі “з нуля”. Це дасть можливість персоніфікувати спілкування — оператори знатимуть, як правильно відповісти на запитання, що часто ставляться, і як будувати діалог з вашою цільовою аудиторією;
- Підключення sms та e-mail розсилок. Підключивши розсилки, можна надсилати інформацію клієнту за допомогою інших каналів комунікації прямо з особистого кабінету та під час дзвінка;
- Контролює роботу кол-центру. Вся інформація щодо контролю якості роботи операторів кол-центру доступна замовнику у будь-який час. У звітах можна переглянути середню тривалість дзвінка, кількість оброблених заявок тощо.
Інструменти хмарного сервісу Окі-Токі допоможуть кол-центру служби доставки збільшити дохід і завжди мати зворотний зв’язок із споживачами.
Юлія Райська
Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка
Богдан Кошовий
Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.
Любов
Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Гість
Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.