Прайс-лист

Ціни вказані у Валюті білінгу за 1 день використання Сервісу Валюта білінгу – облікова одиниця білінгової системи – умовний «євро», з метою Договору прирівняний до євро Євро зони (1 умовний «євро» = 1 євро Євро зони).

(Визначення з «Публічної оферти». Інші терміни, що зустрічаються в цьому документі, також використовуються у значеннях, визначених у «Публічній оферті» та «Комерційній угоді».)

Постійний бонус при поповненні: 1 000 EUR + 100 EUR; 2000 EUR + 250 EUR ; 3000 EUR + 400 EUR за рахунок.

Основні функції

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора на день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 100
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Додаткові функції

  • Для 1 порту
  • Порти в GSM-шлюзі € 0,75
  • В день
  • Модуль надсилання SMS € 1.5
  • В день
  • Додаткове сховище для записів розмов € 0,10
  • за кожні додаткові 10 ГБ, понад 10 ГБ, що включені в абонплату.

Додаткова тарифікація на кількість спроб Автообдзвону

  • в день
  • від 0 до 500 шт. входить до абонплати входить до абонплати
  • в день
  • від 500 до 30000 шт. € 4,5
  • в день
  • від 30000 до 60000 шт. € 7.5
  • за кожні 10 000 спроб
  • від 60000 шт. € 1,2

Преміум функції

  • В день
  • Визначення часового поясу клієнта € 1.5
  • В день
  • Черга для VIP-клієнтів € 1.5
  • В день
  • Персональний домен € 1.5
  • В день
  • Backup у хмару € 1.5
  • В день
  • Виділений сервер € 12
  • за сервер. Може використовуватися для кількох модулів або функцій одночасно (наприклад, для CRM та Автообдзвону).

  • В день
  • Підніві правила автообдзвону € 1.5
  • Безлімітні рапорти до 10 шт входить до абонплати входить до абонплати
  • за кожні 100 рапортів
  • Безлімітні рапорти від 10 шт. € 1.5

Розпізнавання мови (за окремі фрагменти завдовжки від 1 до 15 с)

  • на добу
  • від 0 до 50 шт. входить до абонплати
  • на добу
  • від 51 шт. 0,02

Синтез мови (за знаки друкованого тексту)

  • В день
  • від 0 до 1000 прим. входить до абонплати входить до абонплати
  • В день
  • від 1000 до 5000 шт. € 1.5
  • В день
  • від 5000 до 10000 шт. € 3
  • В день
  • від 10000 до 20000 шт. € 4.5
  • В день
  • від 20000 до 30000 шт. € 4
  • В день
  • від 30000 до 60000 шт. € 10
  • за кожні 10 000 знаків
  • від 60000 шт. € 1.5

API-запити

  • В день
  • до 1 000 шт. входить до абонплати входить до абонплати
  • В день
  • від 1000 до 10 000 шт. € 0,75
  • В день
  • від 10000 до 50000 шт. € 1.5
  • В день
  • від 50000 до 100000 шт. € 3
  • за кожні 10 000 запитів
  • від 100000 шт. € 0,3

Розрахувати витрати на сервіс за допомогою онлайн-калькулятора!

Розрахувати

Оплачувати Окі-Токі вигідно!

У нас – в Окі-Токі, немає єдиної ціни для всіх. Кожен клієнт платить стільки, скільки використовує.

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

avatar

Юлія Райська

Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка

avatar

Богдан Кошовий

Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.

avatar

Любов

Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.

avatar

Гість

Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.

Скільки коштує використання хмарного сервісу Окі-Токі

Головна особливість хмарного колл-центру Окі-Токі – це можливість оплачувати ті модулі та функції, які необхідно. Крім того, ви можете легко керувати розмірами вашого хмарного колл-центру, додаючи або видаляючи операторів в кілька кліків.

Як дізнатися, якими будуть витрати?

Якщо у вас постійно працюючий кол-центр, завдань багато і вони різноманітні, то рекомендуємо скористатися нашим калькулятором для розрахунку витрат. Якщо дзвінків зовсім мало – витрати будуть лише 15 EUR. Крім того, ми надаємо користувачам можливість:

  • використовувати бонусні кошти для оплати будь-яких інструментів;
  • Взяти кредит на тиждень, якщо з якихось причин немає можливості поповнити рахунок;
  • Отримати послуги за договором оферти, сплачуючи за допомогою Visa/MasterCard;
  • Отримувати документи за допомогою ЕДО.

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних