Галузеві рішення

Державні установи

Використовуйте функціонал Окі-Токі для запуску гарячої лінії, відділу прийому заявок, опитувань і оповіщень. Можливості Окі-Токі дозволяють забезпечити роботу кол-центру від А до Я.

Функціональні можливості для кол-центру у державній установі.

Ми маємо все, що може знадобитися контакт-центру в державній установі.

Автообдзвін

• 5 режимів дозвону: Preview/Callback, Predictive, Progressive, Ultra, Power, • гнучкі налаштування числа та інтервалу спроб, • можливість використання у зв’язці з автоінформатором, • коригування дзвінків за часовим поясом клієнтів, • інтеграція із зовнішніми CRM, • автоматична обробка втрачених дзвінків,

Голосовий робот

• будь-який голос на записі: свій голос або синтезований голос, • автоматичне надсилання СМС, • підключення своєї телефонії, • детальна статистика із записом кожної розмови, • підключення розкладу роботи з урахуванням часового поясу, • швидкість роботи аналогічна кол-центру на 100 операторів, • можливість підключення оператора для закриття питання • інтеграція для автодзвінків та вебхукі для надсилання повідомлень під час роботи

Голосові розсилки

• запис та налаштування стандартних голосових повідомлень та привітань, • автоматичні оповіщення клієнтів про суму боргу, замовлення, баланс рахунку, • інтеграція із зовнішніми CRM для використання при дзвінку (звернення до клієнта на ім’я тощо), • синтез та розпізнавання мови для голосових повідомлень, створення сценаріїв діалогу з клієнтами за допомогою тонового набору, можливість підключення своєї телефонії, розклад розсилок, підключення функції дзвінок-скидання

Тарифи

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора на день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 100
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Додаткові функції

Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

avatar

Юлія Райська

Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка

avatar

Богдан Кошовий

Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.

avatar

Любов

Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.

avatar

Гість

Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.

Окі-Токі - сервіс для ефективного колл-центру державних установ

До держустанов щодня звертаються сотні громадян. Правильна організація гарячої лінії та довідкової служби кол-центру для державних установ допоможе швидко обробляти звернення громадян та полегшить працю персоналу.

Що дає колл-центр для держустанов

Після запуску кол-центру для організацій: 1. Громадяни зможуть швидко додзвонитися до закладу завдяки високій пропускній спроможності вхідної лінії. 2. Запис викликів допоможе запобігти спірним або конфліктним ситуаціям: звернення не буде втрачено і не залишиться без відповіді. 3. Оперативне оброблення потоку вхідних дзвінків спроститься завдяки використанню інструментів автоматизації. Якщо ви хочете замовити державний кол-центр, зверніть увагу на кол-центр з роботом-автовідповідачем. До держустанов часто телефонують, щоб уточнити час роботи або записатися до певного співробітника, передача таких питань автоматизованій системі дозволить оптимізувати штат і зробити роботу операторів комфортною. Окі-Токі дає можливість організувати прийом дзвінків, зафіксувати звернення та занести їх у базу даних. Окремі функції хмарного програмного забезпечення стануть у нагоді, якщо ви хочете купити кол-центр для державних установ для проведення телефонних опитувань жителів міста чи району.

Функціонал Окі-Токі для кол-центру держустанови

Автообдзвін забезпечує швидкий набір номера з бази. Користувач може задати число та інтервали спроб та враховувати часовий пояс клієнтів. Інтеграція із власною обліковою системою держустанови дозволить швидко відкривати картку клієнта чи його звернення. Автообдзвін допомагає обробляти втрачені дзвінки в автоматичному режимі. Якщо ви хочете купити кол-центр для організацій з функцією голосового робота та розсилок, придивіться до хмарного програмного забезпечення Окі-Токі. Користувач зможе налаштувати голосові сповіщення за допомогою дикторського запису або цифрового синтезу голосу. Також можна настроїти автоматичне надсилання СМС-повідомлень та перемикання з голосового бот на оператора для закриття питання клієнта. Якщо ви хочете замовити колл-центр для організацій, готове рішення від Окі-Токі стане найекономнішим варіантом. Платіть лише за те, що реально використовуєте! За використання Окі-Токі на спеціальний рахунок клієнта нараховуються бонусні у.о., якими можна сплатити будь-які інструменти.

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних