Галузеві рішення

Рішення для Кол-центру державних установ

Використовуйте функціонал Оки-Токи для запуску гарячої лінії, відділу прийому заявок, для опитувань та сповіщень. Можливості Оки-Токи дозволяють забезпечити роботу кол-центру від А до Я.

Функціональні можливості для кол-центру у державному установі.

У нас є все, що може знадобитися контакт-центру в державному установі.

Автоматичний дзвінок

• 5 режимів дзвінків: Попередній перегляд/передзвінок, Прогнозований, Прогресивний, Ультра, Потужний,
• гнучкі налаштування кількості та інтервалу спроб,
• можливість використання у поєднанні з автоінформатором,
• коригування дзвінків за часовим поясом клієнтів,
• інтеграція з зовнішніми CRM,
• автоматична обробка втрачених дзвінків,

Голосовий робот

• будь-який голос на запису: власний голос чи синтезований голос,
• автоматична відправка СМС,
• підключення власної телефонії,
• детальна статистика з записом кожної розмови,
• підключення графіка роботи з урахуванням часового поясу,
• швидкість роботи аналогічна кол-центру на 100 операторів,
• можливість підключення оператора для вирішення питання,
• інтеграція для автообдзвінків та вебхуки для відправки повідомлень під час роботи

Голосові розсилки

• запис та налаштування стандартних голосових повідомлень та вітань,
• автоматичні сповіщення клієнтів про суму боргу, замовлення, баланс рахунку,
• інтеграція з зовнішніми CRM для використання під час дзвінка (звернення до клієнта за ім’ям тощо),
• синтез та розпізнавання мови для голосових повідомлень,
• створення сценаріїв діалогу з клієнтами за допомогою тонального набору,
• можливість підключення власної телефонії,
• розклад розсилок,
• підключення функції “дзвінок-скидання\

Тарифи

  • Додаткова оплата
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора в день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 75
  • Одноразова оплата за підключення та налаштування сервісу

Додаткові функції

Платити за Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите тільки за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати будуть мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо б.о. на спеціальний рахунок. Бонусними коштами можна оплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Оки-Токи, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Представництва в РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Відправка документів по ЕДО.

Відгуки про Оки-Токи з інших сервісів

Oki-Toki Google Chrome browser

Окі-Токі - сервіс для ефективного колл-центру державних установ

У державні установи щодня звертаються сотні громадян. Правильна організація гарячої лінії та довідкової служби кол-центру для державних установ допоможе швидко обробляти дзвінки громадян. Оки-Токи надає функціонал для оптимізації роботи кол-центру, ефективного взаємодії з громадянами та оперативного вирішення іх запитань.
h3>Що дає кол-центр для державних установ/h3>
Кол-центр – це важливий інструмент для державних установ, який допомагає підвищити якість обслуговування та оптимізувати робочі процеси:

  • Покращення обслуговування громадян: Колл-центр забезпечує швидкий і ефективний відгук на запити громадян, підвищуючи якість обслуговування. Громадяни зможуть швидко додзвонитися до установи завдяки високій пропускної спроможності вхідної лінії.
  • Збільшення доступності: В колл-центрі можна забезпечити цілодобовий прийом звернень громадян за допомогою створення графіків з різними змінами працівників або автооператора.
  • Автоматизація процесів: Колл-центр зможе автоматизувати рутинні завдання і оптимізувати робочі процеси за допомогою автообдзвону, IVR, масових розсилок і т.д.
  • Підвищення довіри громадян: Покращене обслуговування і оперативність спілкування створюють позитивне враження про роботу держустанов у громадян. Запис дзвінків допоможе запобігти спірним або конфліктним ситуаціям: звернення не буде втрачено і не залишиться без відповіді.
  • Економія часу і ресурсів: Колл-центр допомагає знизити навантаження на персонал держустанов, доручивши прості завдання по прийому вхідних і здійсненню вихідних дзвінків операторам.

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних