• 5 режимів дзвінків: Попередній перегляд/передзвінок, Прогнозований, Прогресивний, Ультра, Потужний,
• гнучкі налаштування кількості та інтервалу спроб,
• можливість використання у поєднанні з автоінформатором,
• коригування дзвінків за часовим поясом клієнтів,
• інтеграція з зовнішніми CRM,
• автоматична обробка втрачених дзвінків,
Рішення для Кол-центру державних установ
Використовуйте функціонал Оки-Токи для запуску гарячої лінії, відділу прийому заявок, для опитувань та сповіщень. Можливості Оки-Токи дозволяють забезпечити роботу кол-центру від А до Я.

Функціональні можливості для кол-центру у державному установі.
У нас є все, що може знадобитися контакт-центру в державному установі.
Автоматичний дзвінок
Голосовий робот
• будь-який голос на запису: власний голос чи синтезований голос,
• автоматична відправка СМС,
• підключення власної телефонії,
• детальна статистика з записом кожної розмови,
• підключення графіка роботи з урахуванням часового поясу,
• швидкість роботи аналогічна кол-центру на 100 операторів,
• можливість підключення оператора для вирішення питання,
• інтеграція для автообдзвінків та вебхуки для відправки повідомлень під час роботи
Голосові розсилки
• запис та налаштування стандартних голосових повідомлень та вітань,
• автоматичні сповіщення клієнтів про суму боргу, замовлення, баланс рахунку,
• інтеграція з зовнішніми CRM для використання під час дзвінка (звернення до клієнта за ім’ям тощо),
• синтез та розпізнавання мови для голосових повідомлень,
• створення сценаріїв діалогу з клієнтами за допомогою тонального набору,
• можливість підключення власної телефонії,
• розклад розсилок,
• підключення функції “дзвінок-скидання\
Потрібна консультація?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Тарифи
- На добу
- Абонентська плата € 0,75
Зберігання записів розмов до 1440 годин, облік завантаженості операторів і керування проектами, 25 звітів по дзвінках, функціонал АТС, анкета для оцінки якості операторів, поштові звіти, мовна аналітика, гостьові акаунти, мікширування звітів, сценарії розмов, KPI та дисциплінарний контроль – 10 рапортів на день.
- Додаткова оплата
- Робоче місце оператора € 1
За 1 оператора в день
- Одноразовий платіж
- Підключення та налаштування сервісу € 75
Одноразова оплата за підключення та налаштування сервісу
Додаткові функції
Платити за Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане
У нашому сервісі ви платите тільки за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати будуть мікроскопічними.

Рахунок лояльності
За використання нашого сервісу ми зараховуємо б.о. на спеціальний рахунок. Бонусними коштами можна оплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування
Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Оки-Токи, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність
Представництва в РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Відправка документів по ЕДО.
ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Галузеві рішення
У нас є готовий набір інструментів для організації контакт-центру в кожній ніші!
Відгуки про Оки-Токи з інших сервісів
Окі-Токі - сервіс для ефективного колл-центру державних установ
У державні установи щодня звертаються сотні громадян. Правильна організація гарячої лінії та довідкової служби кол-центру для державних установ допоможе швидко обробляти дзвінки громадян. Оки-Токи надає функціонал для оптимізації роботи кол-центру, ефективного взаємодії з громадянами та оперативного вирішення іх запитань.
h3>Що дає кол-центр для державних установ/h3>
Кол-центр – це важливий інструмент для державних установ, який допомагає підвищити якість обслуговування та оптимізувати робочі процеси:
- Покращення обслуговування громадян: Колл-центр забезпечує швидкий і ефективний відгук на запити громадян, підвищуючи якість обслуговування. Громадяни зможуть швидко додзвонитися до установи завдяки високій пропускної спроможності вхідної лінії.
- Збільшення доступності: В колл-центрі можна забезпечити цілодобовий прийом звернень громадян за допомогою створення графіків з різними змінами працівників або автооператора.
- Автоматизація процесів: Колл-центр зможе автоматизувати рутинні завдання і оптимізувати робочі процеси за допомогою автообдзвону, IVR, масових розсилок і т.д.
- Підвищення довіри громадян: Покращене обслуговування і оперативність спілкування створюють позитивне враження про роботу держустанов у громадян. Запис дзвінків допоможе запобігти спірним або конфліктним ситуаціям: звернення не буде втрачено і не залишиться без відповіді.
- Економія часу і ресурсів: Колл-центр допомагає знизити навантаження на персонал держустанов, доручивши прості завдання по прийому вхідних і здійсненню вихідних дзвінків операторам.
Огляд з сервісу Startpack
Переваги: функціонал обширний, велика кількість звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів і рапортів.
Зручна платформа для компанії при великій кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис і архів всіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість на ці послуги на ринку низька.
Недоліки: Брак ряду віджетів при переході на нове операційне місце, хоча це можна розглядати як перевагу, оскільки не розсіює увагу оператора при дзвінку
Юлія Райська
Відгук з сервісу Voipoffice
Працюємо з Окі вже більше 3х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарну ціну. Є люди — платіть, немає людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який буде стабільно працювати, однозначно радимо Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки щоб Окі не працювало більше 4-5 хвилин і це трапляється дуже рідко.
Богдан Кошевий
Відгук з сервісу Otzovik
Ми працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували лише 2 операторських місця. Тепер операторів більше – витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» та нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів – платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот – не платиш за нього, потрібен – підключив. Але персональний менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Любов
Відгук з сервісу Indexcall
Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча в цілому позитивне враження. Зручності: зрозумілий інтерфейс та робота з браузера, можливості дайлеру. Дуже круто розташований IVR. Створення голосових вітань або сценаріїв прям круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще ряд недороблених деталей. Трохи неприємно, що багато пов’язаних функцій знаходяться в різних розділах. Було б добре додати більше підказок. В загалом, більше задоволений роботою, ніж ні.
Гість