Галузеві рішення

Рекламні агенції

Використовуйте інструменти Окі-Токі для інформування існуючих клієнтів або пошуку нових! Голосові розсилки, голосовий робот, опитування та ін.

Функціональні можливості для рекламних агенцій

Вибирайте інструменти, необхідні для роботи рекламної агенції!

Голосові розсилки

Підключіть автоінформатор для сповіщення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мови або попередньо записані повідомлення.

Холодні продажі за допомогою голосового робота

Доручіть попередній продзвон бази роботу. Переключайте дзвінок на оператора у разі отримання позитивної відповіді від клієнта про продовження розмови.

Опитування

Проводьте опитування, використовуючи голосовий робот або функціонал робочого місця оператора. Збирайте всю інформацію всередині нашої CRM або підключайте свою систему.

Тарифи

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора в день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу 75 євро
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите лише за те, що ви використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

зручність

Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

Oki-Toki Google Chrome browser

Окі-Токі - кол-центр для маркетингових та соціологічних досліджень

З технічної точки зору телефонні опитування (CATI) — мабуть, найскладніше завдання для колл-центру, оскільки надає великий перелік вимог до технічного забезпечення. Для проведення маркетингового чи соціологічного дослідження одночасно потрібні ефективний та надійний автообзвон , засоби для програмування анкет , збір різноманітної статистики (за операторами , респондентами, анкетами та витратами), а також засоби контролю та моніторингу. А в нинішніх умовах ще й простота налаштувань та віддалений доступ для роботи з дому .

Окі-Токі — хмарний кол-центр для проведення опитувань , головні переваги якого:

  • потужний автообзвон з широкими можливостями з налаштування
  • інтуїтивно зрозумілий візуальний конструктор анкет для опитувань
  • різноманітна звітність, що легко налаштовується
  • підключення операторів із будь-якого місця з інтернетом

Чим Окі-Токі краще за інші рішення для CATI?

Автообзвон для опитувань

Наш автообзвон розроблений під потреби великих аутсорсингових кол-центрів, але використовується і малими компаніями також. Це означає, що він:

  • надійний,
  • може працювати у різних режимах (як малих груп операторів і дуже великих — Predictive dialer, Progressive & Power dial ),
  • майже ніколи не змушує респондентів чекати на оператора,
  • має гнучке налаштування спроб додзвону з урахуванням безлічі параметрів.

Ще автообзвон Окі-Токі вміє

  • працювати з роботами замість операторів (ви ще не практикуєте роботизовані телефонні опитування ? А ваші конкуренти вже пробують!),
  • дозволяє багато вільностей з телефонними базами (можна збільшити базу після запуску, можна завантажувати не «нормалізовані» номери, вказувати будь-яку кількість полів з додатковими даними, імпортувати в CSV та через API),
  • та вміє працювати в режимі автонабору, що повністю виключає затримку з'єднання з оператором, коли критично не втратити жодного респондента.

І він має API на випадок, якщо у вас є своя система, з якої потрібно передавати якісь дані.

Телефонія для маркетингових досліджень

Побудована не на Asterisk , а на спеціально розробленій для операторів зв'язку IP-PBX, наша телефонія відрізняється стабільністю під високим навантаженням та великою потужністю. Це означає, у тому числі, і надійну роботу автодзвінка.

Ми не заробляємо на телефонному зв'язку, тому не беремо плату за лінії, номери та хвилини, при цьому ви можете підключити будь-яку кількість своїх постачальників . А ще ми маємо давні стосунки з багатьма постачальниками зв'язку та можемо сприяти отриманню кращої ціни.

Телефонні опитування пов'язані зі значними витратами на зв'язок, тому можливість їх контролювати, перемикаючись між операторами для використання кращих тарифів, — важлива опція, яку повинен мати колл-центр для CATI . У Окі-Токі вона є.

Вибравши колл-центр Окі-Токі для маркетингового чи соціологічного дослідження , вам не доведеться думати про пошук окремого рішення для телефонії та автообдзвону або про організацію серверів з Asterisk.

Програмування анкет

Маркетингові та соціологічні дослідження часто вимагають створення складних анкет. І тому потрібен або програміст, або спеціальне ПЗ. Ми зробили в Окі-Токі спеціальний інструмент для проектування анкет та скриптів із графічним інтерфейсом. Він простий, але інтуїтивно зрозумілий і вимагає спеціальних знань. Наші фахівці з підтримки клієнтів завжди готові допомогти зі створенням анкети для опитування, якщо особливо заплутане ТЗ все ж таки викличе труднощі.

Звітність щодо операторів, які проводять телефонне опитування

Різноманітна звітність про роботу операторів дозволяє безперервно контролювати роботу кол-центру на соціологічному чи маркетинговому дослідженні та коректно розраховувати оплату операторам. Система статусів операторів в Окі-Токі дозволяє побачити, скільки часу оператор провів за інтерв'ю, на перервах, в очікуванні дзвінка та ін. і багато, багато іншого — ми теж любимо цифри та звіти.

Оцінка та перевірка CATI-інтерв'ю

Перевірка роботи операторів та якості зібраних інтерв'ю – важка, але вкрай важлива рутина. Щоб її спростити, в Окі-Токі є спеціальний інструмент, що дозволяє при прослуховуванні аудіо-записів вносити оцінки за чек-листом, який спеціально створюється для кожного телефонного опитування. За результатами ви, звичайно, отримаєте нашу улюблену різноманітну статистику. Ми ведемо активні розробки в цій галузі і вже найближчим часом підключимо автоматизовану оцінку інтерв'ю , засновану на розпізнаванні голосу і позбавляє необхідності прослуховування десятків годин аудіозаписів людиною.

Що ще є в Окі-Токі для колл-центрів, які проводять телефонні опитування

  • лічильники та квоти – безліч лічильників, на будь-який з яких можна призначити квоту
  • вивантаження сирих даних та всіх аудіозаписів на Google Disk, Yandex & Mail.ru
  • робота зі своїми телефонними номерами
  • віддалена робота операторів та супервізорів через інтернет
  • доступ для замовників без реєстрації в кол-центрі для CATI Окі-Токі (доступ за посиланням)
  • можливість підключитись до розмови для контролю оператора
  • денна оплата, яка залежить від операторів в онлайні та завантаження автообдзвону
  • нормалізація телефонних баз та валідація номерів,
  • автоматичне визначення часового поясу респондента

Ми напевно щось забули тут згадати — зв'яжіться з нами та розкажіть, які у вас вимоги до готового рішення для CATI , а ми перевіримо, чи є у нас потрібні вам опції.

Замовляйте колл-центр для маркетингових та соціологічних опитувань , надіславши заявку!

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних