10.03.2021

Конструктор звітів кол-центру – DataMixer

DataMixer – новий інструмент Окі-Токі, який спростить вашу роботу зі звітами. Читайте у замітці, навіщо він потрібен і як його налаштувати!

Конструктор звітів кол-центру – DataMixer

У цій статті ми розповімо про конструктор звітів колл-центру – Датаміксер . Це інструмент, який стане незамінним помічником для отримання регулярних звітів у вибраних журналах. Тепер збір даних з журналів дзвінків, журналів автообдзвонів тощо. стане в рази простіше, адже варто налаштувати Датаміксер один раз і потреба постійного копання у звітах піде в історію.

Підготовка звіту

Переходимо до розділу “Ресурси проектів”, вибираємо DataMixer . Введіть ім'я звіту, вкажіть його періодичність, використовувані проекти та користувачів-отримувачів .

"Конструктор

 

Перейдемо безпосередньо до самого настроювання. Нас цікавлять два таби, з якими ми працюватимемо.

Перший таб відповідає за налаштування вибірки даних , URL-фільтр якого ми прописуємо URL необхідного звіту, яким може бути журнал дзвінків, журнал операторів і т.д.

"Конструктор

 

Отримати URL посилання дуже просто. Формуємо звіт у будь-якому журналі та копіюємо дані з адресного рядка.

"Конструктор

 

Поля у звіті дозволять вибрати саме ті дані, які ми хочемо бачити у звіті .

"Конструктор

 

 

Таб “Приклад даних” дозволить сформувати звіт за раніше внесеними вами параметрами . Результат можна відобразити в інтерфейсі або експортувати таблицю на диск.

"Конструктор

 

Що зрештою?

Конструктор звітів DataMixer оптимізує підготовку складнозібраних звітів. Попрацювавши один раз над таким Франкенштейном зі світу даних, Ви автоматизуєте процес підготовки та запланованого відправлення звіту на поштову скриньку. Рекомендуємо попрацювати з датаміксером, а ми готові покращувати його для вас!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Лютий 19, 2021 Які поправки врахувати при розрахунку потреби в операторах

Як розрахувати число потрібної кількості операторів контакт центру. Скільки мати не на лінії, а в штаті?

Детальніше
photo
Середа Липень 22, 2020 Вихідні дзвінки оператора: скільки має здійснювати

Як моніторити вихідні дзвінки оператора в кол-центрі і порахувати, скільки дзвінків він повинен здійснювати?

Детальніше