18.01.2024

Як керувати ролями: доступи контакт-центру

Що таке доступи контакт центру, як створювати, змінювати ролі та керувати ними в сервісі Окі-Токі, безпеку у проектах.

Як керувати ролями: доступи контакт-центру

У всіх контакт-центрах працівники повинні діяти в рамках обов'язків, які визначають права та межу їх застосування (доступи контакт-центру). Ми зробили вирішення цього завдання в нашій системі в інструменті, який називається "Ролі", знаходиться в розділі "Ролі та проекти".

Перше з чим ви познайомитеся – встановлені ролі. Їх лише три, вони є у всіх компаніях, є шаблонними і не можуть коригуватися:

  • Адмін – користувач з максимальними правами, має доступ до всіх функцій у компанії;
  • Оператор-може створювати тикет на техпідтримку, дивитися журнал дзвінків в оперместе, переглядати дзвінки всіх користувачів;
  • Супервізор має схожий з адміністратором доступ, але обмежений у фінансових налаштуваннях, налаштуваннях послуг і безпеки.

Важливо! Роль Адмін встановлюється першому створеному користувачеві компанії.

\"Доступи

 

Призначення ролі користувача

 

Щоб налаштувати доступи контакт-центру та надати ролі, потрібно перейти до пункту налаштувань користувачі. Встановлення галочок на користувачах надасть їм роль. Після вибору користувачів обов'язково натисніть кнопку зберегти, розташовану в кінці сторінки.

\"Доступи

 

Індивідуальні ролі та безпека у проектах

 

Якщо стандартно надані ролі не підходять і потрібні спеціальні персональні налаштування. Для такого випадку у нас є "покращена безпека".

Крім управління ролями, "покращена безпека" дозволяє створювати, об'єднувати черги/автообдзвони тощо. у проекти, для яких ви можете обмежити користувачам видимість. Докладніше про це ви можете прочитати тут .

 

Створення ролі

 

Якщо вам потрібно створити свою роль, а необхідність у цьому виникне зі зростанням проекту та появою нових посад.

Для створення індивідуальної ролі потрібно:

  • Перейти до розділу Ролі та проекти/ Ролі – після тексту "Список ролей" є кнопка Створити – клацніть на неї;
  • Придумайте назву ролі, для зручності можете додати опис, потім натисніть "зберегти";
  • Тепер у списку Ви маєте персональну роль;
  • Призначте цю роль користувачу в меню, для цього необхідно натиснути на створену вами роль і у вікні, що відкриється, перейти в розділ користувачі.

\"Створіння

\"Створіння

 

Зміна ролі

 

Для налаштування виберіть роль, яку потрібно змінити. Клікнувши на назву, у меню можна встановити галочки на необхідних правах. Зміни набудуть чинності негайно після натискання кнопки зберегти.

 

Бонус!

 

Спробуйте керувати доступом до сторінки або звіту прямо на ній. Для цього наведіть курсор на круглі іконки, розміщені на скріншоті, та натиснути встановити. У вікні дозволити або заборонити доступ до модуля за допомогою перемикача над ім'ям необхідної ролі. До речі, круглі іконки відображають перші літери ролей.

\"ролі

Дякую за увагу!

 

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Жовтень 29, 2020 Поради керівнику контакт-центру: поширені проблеми в КЦ

З якими проблемами доведеться зіткнутися, якщо ви – керівник контакт-центру, як грамотно врегулювати конфлікт, методи вирішення та поради.

Детальніше
photo
Середа Червень 3, 2015 Внутрішні та особисті телефони співробітників

Як призначити користувачу Оки-Токи особисті та робочі номери телефону одночасно. Увімкнення та вимкнення дзвінків на особистий номер співробітника.

Детальніше