У всіх контакт-центрах працівники повинні діяти в рамках обов'язків, які визначають права та межу їх застосування (доступи контакт-центру). Ми зробили вирішення цього завдання в нашій системі в інструменті, який називається "Ролі", знаходиться в розділі "Ролі та проекти".
Перше з чим ви познайомитеся – встановлені ролі. Їх лише три, вони є у всіх компаніях, є шаблонними і не можуть коригуватися:
- Адмін – користувач з максимальними правами, має доступ до всіх функцій у компанії;
- Оператор-може створювати тикет на техпідтримку, дивитися журнал дзвінків в оперместе, переглядати дзвінки всіх користувачів;
- Супервізор має схожий з адміністратором доступ, але обмежений у фінансових налаштуваннях, налаштуваннях послуг і безпеки.
Важливо! Роль Адмін встановлюється першому створеному користувачеві компанії.
Призначення ролі користувача
Щоб налаштувати доступи контакт-центру та надати ролі, потрібно перейти до пункту налаштувань користувачі. Встановлення галочок на користувачах надасть їм роль. Після вибору користувачів обов'язково натисніть кнопку зберегти, розташовану в кінці сторінки.
Індивідуальні ролі та безпека у проектах
Якщо стандартно надані ролі не підходять і потрібні спеціальні персональні налаштування. Для такого випадку у нас є "покращена безпека".
Крім управління ролями, "покращена безпека" дозволяє створювати, об'єднувати черги/автообдзвони тощо. у проекти, для яких ви можете обмежити користувачам видимість. Докладніше про це ви можете прочитати тут .
Створення ролі
Якщо вам потрібно створити свою роль, а необхідність у цьому виникне зі зростанням проекту та появою нових посад.
Для створення індивідуальної ролі потрібно:
- Перейти до розділу Ролі та проекти/ Ролі – після тексту "Список ролей" є кнопка Створити – клацніть на неї;
- Придумайте назву ролі, для зручності можете додати опис, потім натисніть "зберегти";
- Тепер у списку Ви маєте персональну роль;
- Призначте цю роль користувачу в меню, для цього необхідно натиснути на створену вами роль і у вікні, що відкриється, перейти в розділ користувачі.
Зміна ролі
Для налаштування виберіть роль, яку потрібно змінити. Клікнувши на назву, у меню можна встановити галочки на необхідних правах. Зміни набудуть чинності негайно після натискання кнопки зберегти.
Бонус!
Спробуйте керувати доступом до сторінки або звіту прямо на ній. Для цього наведіть курсор на круглі іконки, розміщені на скріншоті, та натиснути встановити. У вікні дозволити або заборонити доступ до модуля за допомогою перемикача над ім'ям необхідної ролі. До речі, круглі іконки відображають перші літери ролей.
Дякую за увагу!
Андрій Федякін