10.10.2019

Як налаштувати роботу оператора — Окі-Токі

Як налаштувати роботу оператора, створити йому профіль в Окі-Токі, додати до групи та до чого надати доступ.

Як налаштувати роботу оператора — Окі-Токі

Щоб легко і просто налаштувати роботу оператора в Окі-Токі ми підготували покрокову інструкцію.

Стаття відноситься до Інструменту \” Для операторів \”

Створення оператора

 

3 кроки, щоб налаштувати роботу оператора в Окі-Токі:

1. Підготовка даних

Першим кроком для створення оператора компанії є збір даних. Для створення користувача Вам потрібно:

  • Ім’я оператора – Бажано вказувати справжнє ім’я, тому його простіше знаходитиме у звітах;
  • Електронна пошта (e-mail) – вона є обов’язковою, оскільки після створення користувача на неї прийде лист із ключем для створення пароля.

2. Створення користувача

  • Тепер перейдіть в розділ \” Користувачі \”, вгорі по центру натисніть на кнопку \”Додати\”—\”Створити\”;

  • Введіть Ім’я та E-mail

  • У секції “Засоби комунікації” можна вказати, за допомогою чого отримуватиме і здійснюватиме дзвінки оператор:
    • Операторське місце (OP) – метод за допомогою нашого веб рішення (Рекомендується);
    • Софтфон (SIP&FMC) – спосіб, для якого оператору потрібно створити окреме підключення в розділі SIP-телефонія (Підрозділ IP-телефони) та внести налаштування в софтфон або IP-телефон оператора. (цей спосіб не працює з автообдзвіном, а також неефективно розподіл дзвінків між операторами);
    • Робочий номер телефону оператора (INT) – (використання мобільного номера телефону користувача. Працює як переадресація на телефон користувача);
    • Особистий номер телефону оператора (EXT) – (використання мобільного номера телефону користувача. Працює як переадресація на телефон користувача).

3. Завершення

  • Після вибору засобів комунікації натисніть кнопку “Зберегти”, тим самим буде створено обліковий запис і на пошту піде лист із посиланням для створення пароля від облікового запису.
  • Інші параметри можна залишити за замовчуванням: вони безпосередньо не впливають на працездатність користувача, а є більшою мірою доступом до персоналізації та вибору відповідного сервера зв’язку.

 

Призначення на чергу та автообдзвін

 

Крім того, що оператор був заведений в систему, його потрібно призначити на чергу – для прийому вхідних дзвінків та здійснення вихідних дзвінків; на автообдзвін – для прийому ПД дзвінків. Призначаючи оператора на черзі або автообдзвоні, необхідно виставити йому пріоритет. Пріоритети впливають на кілька факторів.

У черзі: Якщо оператора призначити з 0 пріоритетом він зможе здійснювати вихідні дзвінки (ручні), але приймати вхідні він не буде. ВХ дзвінки розподіляються між операторами з однаковим пріоритетом. Оператор з високим пріоритетом завантажуватиметься більше ніж оператор з низьким пріоритетом (це корисно під час навчання стажистів).

На автообдзвон: Якщо призначити з 0 пріоритетом, то оператор не прийматиме дзвінки (по автообдзвону). Оператори з однаковим пріоритетом завантажуються системою однаково. Оператор із пріоритетом вище ніж у колег у першу чергу завантажується, а потім щодо зниження пріоритетів.

Дії за призначенням:

  • Потрібно натиснути налаштування;
  • Вибрати чергу чи автообдзвін;
  • Вибрати із списку потрібний пункт;
  • Виставити потрібний пріоритет.

Дивіться скріншоти:

 

Створення черги

 

Наступним кроком буде створення черги, яка стане основою для наших налаштувань.

1. Для цього нам потрібно зайти в розділ “Черги та дзвінки” – “Черги” та натиснути “Створити”;

. Введіть ім’я черги та виберіть сценарій, який буде використовуватися на ній. Збережіть налаштування.

 

Групи

У великих компаніях операторів часто поділяють на підгрупи. Для зручності фільтрації звітів за підгрупами, візуального визначення підгрупи оператора, а також групового управління користувачами, Окі-Токі передбачили і цей функціонал.

 

Створення групи

Самі групи створюються у розділі “Користувачі”, у підрозділі “Групи”. Дайте ім’я новій групі, виберіть колір маркера, збережіть.

 

Призначення користувача на групу

  • Зайдіть в налаштування користувача;
  • Перейдіть на вкладку \”Налаштування в компанії\”;
  • Виберіть створену групу і збережіть налаштування користувача.

 

Взаємодія з групами користувачів

  • Фільтрування у звітах за групами користувачів;
  • Робота з групою користувачів при додаванні їх на автообдзвоні або чергу;
  • Візуальна відмінність користувачів в операторському місці або у списку користувачів.

 

Ролі

 

В рамках нашого інтерфейсу є можливість користувача видавати права на доступ до інтерфейсу. Це реалізувати за допомогою ролей. Для оператора вже створено готову роль “Оператор”.

 

Створення ролі

 

  • Зайдіть у ролі та проекти;
  • Натисніть \”Створити\” та дайте їй назву;
  • Потім у новій ролі необхідно вибрати права доступу.

Оператори в загальному списку відрізнятимуться від тих, у кого немає ролей.

Використовуючи ролі та проекти в рамках компанії, Ви зможете налаштувати відображення та доступ до кожного розділу в залежності від ролі користувача в компанії. Ролі допоможуть обмежити доступ до потрібного розділу, а проекти розділять різні підрозділи Вашої компанії. Докладніше про проекти можна почитати тут .

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Квітень 8, 2022 Контроль якості контакт-центру: коментар в оцінних листах

Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр та не прогоріти. Покроковий план дій вже у блозі Окі-Токі.

Детальніше
photo
Понеділок Лютий 10, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за січень 2020

Новини Окі-Токі за січень 2020: новий віджет по вебхукам, оновлена документація, імпорт у CRM у новому інтерфейсі.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних