Щоб легко і просто налаштувати роботу оператора в Окі-Токі ми підготували покрокову інструкцію.
Стаття відноситься до Інструменту \” Для операторів \”
Створення оператора
3 кроки, щоб налаштувати роботу оператора в Окі-Токі:
1. Підготовка даних
Першим кроком для створення оператора компанії є збір даних. Для створення користувача Вам потрібно:
- Ім’я оператора – Бажано вказувати справжнє ім’я, тому його простіше знаходитиме у звітах;
- Електронна пошта (e-mail) – вона є обов’язковою, оскільки після створення користувача на неї прийде лист із ключем для створення пароля.
2. Створення користувача
- Тепер перейдіть в розділ \” Користувачі \”, вгорі по центру натисніть на кнопку \”Додати\”—\”Створити\”;
- Введіть Ім’я та E-mail
- У секції “Засоби комунікації” можна вказати, за допомогою чого отримуватиме і здійснюватиме дзвінки оператор:
- Операторське місце (OP) – метод за допомогою нашого веб рішення (Рекомендується);
- Софтфон (SIP&FMC) – спосіб, для якого оператору потрібно створити окреме підключення в розділі SIP-телефонія (Підрозділ IP-телефони) та внести налаштування в софтфон або IP-телефон оператора. (цей спосіб не працює з автообдзвіном, а також неефективно розподіл дзвінків між операторами);
- Робочий номер телефону оператора (INT) – (використання мобільного номера телефону користувача. Працює як переадресація на телефон користувача);
- Особистий номер телефону оператора (EXT) – (використання мобільного номера телефону користувача. Працює як переадресація на телефон користувача).
3. Завершення
- Після вибору засобів комунікації натисніть кнопку “Зберегти”, тим самим буде створено обліковий запис і на пошту піде лист із посиланням для створення пароля від облікового запису.
- Інші параметри можна залишити за замовчуванням: вони безпосередньо не впливають на працездатність користувача, а є більшою мірою доступом до персоналізації та вибору відповідного сервера зв’язку.
Призначення на чергу та автообдзвін
Крім того, що оператор був заведений в систему, його потрібно призначити на чергу – для прийому вхідних дзвінків та здійснення вихідних дзвінків; на автообдзвін – для прийому ПД дзвінків. Призначаючи оператора на черзі або автообдзвоні, необхідно виставити йому пріоритет. Пріоритети впливають на кілька факторів.
У черзі: Якщо оператора призначити з 0 пріоритетом він зможе здійснювати вихідні дзвінки (ручні), але приймати вхідні він не буде. ВХ дзвінки розподіляються між операторами з однаковим пріоритетом. Оператор з високим пріоритетом завантажуватиметься більше ніж оператор з низьким пріоритетом (це корисно під час навчання стажистів).
На автообдзвон: Якщо призначити з 0 пріоритетом, то оператор не прийматиме дзвінки (по автообдзвону). Оператори з однаковим пріоритетом завантажуються системою однаково. Оператор із пріоритетом вище ніж у колег у першу чергу завантажується, а потім щодо зниження пріоритетів.
Дії за призначенням:
- Потрібно натиснути налаштування;
- Вибрати чергу чи автообдзвін;
- Вибрати із списку потрібний пункт;
- Виставити потрібний пріоритет.
Дивіться скріншоти:
Створення черги
Наступним кроком буде створення черги, яка стане основою для наших налаштувань.
1. Для цього нам потрібно зайти в розділ “Черги та дзвінки” – “Черги” та натиснути “Створити”;
. Введіть ім’я черги та виберіть сценарій, який буде використовуватися на ній. Збережіть налаштування.
Групи
У великих компаніях операторів часто поділяють на підгрупи. Для зручності фільтрації звітів за підгрупами, візуального визначення підгрупи оператора, а також групового управління користувачами, Окі-Токі передбачили і цей функціонал.
Створення групи
Самі групи створюються у розділі “Користувачі”, у підрозділі “Групи”. Дайте ім’я новій групі, виберіть колір маркера, збережіть.
Призначення користувача на групу
- Зайдіть в налаштування користувача;
- Перейдіть на вкладку \”Налаштування в компанії\”;
- Виберіть створену групу і збережіть налаштування користувача.
Взаємодія з групами користувачів
- Фільтрування у звітах за групами користувачів;
- Робота з групою користувачів при додаванні їх на автообдзвоні або чергу;
- Візуальна відмінність користувачів в операторському місці або у списку користувачів.
Ролі
В рамках нашого інтерфейсу є можливість користувача видавати права на доступ до інтерфейсу. Це реалізувати за допомогою ролей. Для оператора вже створено готову роль “Оператор”.
Створення ролі
- Зайдіть у ролі та проекти;
- Натисніть \”Створити\” та дайте їй назву;
- Потім у новій ролі необхідно вибрати права доступу.
Оператори в загальному списку відрізнятимуться від тих, у кого немає ролей.
Використовуючи ролі та проекти в рамках компанії, Ви зможете налаштувати відображення та доступ до кожного розділу в залежності від ролі користувача в компанії. Ролі допоможуть обмежити доступ до потрібного розділу, а проекти розділять різні підрозділи Вашої компанії. Докладніше про проекти можна почитати тут .