Окі-Токі допомагає організувати сучасні хмарні колл-центри віддалено, незалежно від вашого місцезнаходження. Вашим операторам не знадобиться нічого, крім ПК або планшета з гарнітурою.
Мультиканальне оброблення звернень
Широкі можливості Окі-Токі спрощують обробку повідомлень, що надходять різними каналами. Правильна організація допоможе операторам швидко відповідати на голосові та текстові повідомлення. Функціонал Окі-Токі дозволяє: • Задавати сценарії спілкування з клієнтами, прописуючи стандартні відповіді та призначаючи черги; • Додавати клієнтів у чорні, білі та віп-списки; • Підключати месенджери, наприклад, Facеboook та Whatsapp; • Збирати всі дзвінки, SMS та email в особистому кабінеті користувача для швидкого перемикання між зверненнями та їх оперативної обробки; • Автоматично передзвонювати за дзвінками; Хмарний колл-центр допоможе більше не втрачати замовлення і клієнтів і збереже 100% звернень, що надійшли.
Аналітика та CRM
Використовуйте CRM-систему Окі-Токі або налаштовуйте зв’язок телефонії з наявною базою даних. Такий підхід спростить аналіз даних щодо дзвінків та дозволить відкривати картку товару під час дзвінка абонента. Автоматичне перетворення номерів у потрібний формат допоможе навести лад у базі. Також користувач зможе вибрати порядок написання телефонного номера, додати поля та теги для швидкого пошуку потрібних контактів. Можливості хмарного колл-центру дозволяють зберігати повну інформацію про взаємодію з клієнтом, яка включає дзвінки, чати та листування. Звітність можна завантажити у зручному форматі: CSV, HTML, JSON. Окі-Токі пропонує повний інструментарій для контролю ефективності операторів: • Особистий кабінет менеджера контакт-центру; • Розділ з нормативами роботи та тарифами; • Інформація про преміювання та штрафи; Створюйте стандартний перелік питань, які будуть поставлені клієнтам для отримання оцінки роботи оператора.
Шаблони та галузеві рішення
Можливості сервісу для кол-центрів дозволяють спростити роботу, впровадивши підказки та сценарії ведення діалогу з клієнтом. У бібліотеці Окі-Токі зберігаються готові скрипти розмов, які можна використовувати повністю або взяти за основу під час підготовки керівництва для операторів кол-центру. Використовуйте конструктори для проектування чатів та створення бази автоматичних відповідей. Правильно організовані алгоритми комунікації спрощують роботу операторів та скорочують період їхнього навчання. Компанія Окі-Токі готова надати інструменти для кол-центру у будь-якій ніші: логістика, медицина, реклама, фінанси, юриспруденція та рішення для державних установ.