search

04.11.2025

Premium-послуги Окі-Токі: як зробити роботу кол-центру ще зручнішою

Персональний домен, приховування номерів клієнтів, двостороння стенограма, рапорти, синтез і розпізнавання мовлення — функції, які зроблять ваш кол-центр ефективнішим.

Детальніше >

15.10.2025

Скрипт розмови: Права на особливі дії в анкеті

Повне керівництво по анкеті CRM Окі-Токі — налаштування скриптів, прав операторів, пріоритетів, тригерів та автоматичних дій.

Детальніше >

07.10.2025

Нейронні STT та TTS: Голос як конкурентна перевага

Як технології розпізнавання і синтезу мови (STT і TTS) допомагають бізнесу покращити комунікації та отримати перевагу на ринку.

Детальніше >

05.09.2025

Як налаштувати SIP-провайдера в Окі-Токі: SIP-Client

Як підключити SIP-провайдера в Окі-Токі, реєстрація методом SIP-Client, логування та звітність.

Детальніше >

20.08.2025

Як підключити зовнішнє сховище для записів розмов (Google Drive та Dropbox)

Підключіть Google Drive та Dropbox до Окі-Токі для зберігання дзвінків. Порівняння внутрішнього та хмарного сховища, рішення помилок підключення.

Детальніше >

06.08.2025

Покроковий посібник зі створення ефективного відділу продажів з нуля

Як побудувати відділ продажів: поетапний план, поради та рекомендації від Окi-Токi

Детальніше >

21.07.2025

Що таке Customer Development і як його еффективно реалізувати?

What is a Customer Development method and how it can help you create a demanded product.

Детальніше >

07.07.2025

Повне керівництво по обов’язкам керівника відділу продажу

Як керівнику відділу правильно організувати роботу і досягти високих результатів у продажах?

Детальніше >

07.07.2025

Що таке холодні дзвінки?

Що таке холодні дзвінки, навіщо вони в 2025 році та як Oki-Toki допомагає зробити їх ефективними — сценарії, CRM та автодзвінки.

Детальніше >

23.06.2025

Обробка вхідних дзвінків: переваги хмарного кол-центру

Як підвищити якість вхідної лінії та що дає хмарний кол-центр: економія, гнучкість, контроль.

Детальніше >

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних