Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окi-Токi. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярне
search
04.11.2025
Premium-послуги Окі-Токі: як зробити роботу кол-центру ще зручнішою
Персональний домен, приховування номерів клієнтів, двостороння стенограма, рапорти, синтез і розпізнавання мовлення — функції, які зроблять ваш кол-центр ефективнішим.
15.10.2025
Скрипт розмови: Права на особливі дії в анкеті
Повне керівництво по анкеті CRM Окі-Токі — налаштування скриптів, прав операторів, пріоритетів, тригерів та автоматичних дій.
07.10.2025
Нейронні STT та TTS: Голос як конкурентна перевага
Як технології розпізнавання і синтезу мови (STT і TTS) допомагають бізнесу покращити комунікації та отримати перевагу на ринку.
05.09.2025
Як налаштувати SIP-провайдера в Окі-Токі: SIP-Client
Як підключити SIP-провайдера в Окі-Токі, реєстрація методом SIP-Client, логування та звітність.
20.08.2025
Як підключити зовнішнє сховище для записів розмов (Google Drive та Dropbox)
Підключіть Google Drive та Dropbox до Окі-Токі для зберігання дзвінків. Порівняння внутрішнього та хмарного сховища, рішення помилок підключення.
06.08.2025
Покроковий посібник зі створення ефективного відділу продажів з нуля
Як побудувати відділ продажів: поетапний план, поради та рекомендації від Окi-Токi
21.07.2025
Що таке Customer Development і як його еффективно реалізувати?
What is a Customer Development method and how it can help you create a demanded product.
07.07.2025
Повне керівництво по обов’язкам керівника відділу продажу
Як керівнику відділу правильно організувати роботу і досягти високих результатів у продажах?
07.07.2025
Що таке холодні дзвінки, навіщо вони в 2025 році та як Oki-Toki допомагає зробити їх ефективними — сценарії, CRM та автодзвінки.
23.06.2025
Обробка вхідних дзвінків: переваги хмарного кол-центру
Як підвищити якість вхідної лінії та що дає хмарний кол-центр: економія, гнучкість, контроль.
