Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Голосовое распознавание речи в колл-центре: Как повысить эффективность и качество обслуживания
Функція “Розпізнавання мови” звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтеся про тарифи в Окі-Токі
ДетальнішеКак подключить автообзвон с переводом на оператора для колл-центров?
Покрокова інструкція, як підключити автообдзвоні сервісу Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.
ДетальнішеЩо таке Web-дзвінок з сайту, як подзвонити в кол-центр з браузера, налаштування WebCall в Окі-Токі, переваги та користь для бізнесу.
ДетальнішеOKI-TOKI: Как Сделать Отчет по SIP-Звонкам?
Детальна інструкція, як зібрати дані по SIP-дзвінках у сервісі Окі-Токі.
ДетальнішеОКИ-ТОКИ: Как улучшить работу операторов контакт-центра?
Як покращити роботу операторів контакт-центру, підвищити працездатність та оптимізувати процеси.
Детальніше10 Ошибок в отчетности контакт-центра
Які помилки слід уникати у звітності кол-центру, що не можна ігнорувати, а де послабити контроль.
ДетальнішеЯк створити імпорт контактів у CRM для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі, завантаження бази.
ДетальнішеИллюстрация человека, работающего с интерфейсом системы DataMixer на экране монитора. Экран отображает различные блоки с данными, графики и отчеты, такие как ACD, CRM, SEC и другие. DataMixer используется для анализа и создания отчетов.
DataMixer – новий інструмент Окі-Токі, який спростить вашу роботу зі звітами. Читайте у дописі, для чого він потрібен і як його налаштувати!
ДетальнішеЩо таке показник FCR для роботи кол-центру, за якою формулою його рахувати, автоматичний звіт в Окі-Токі та вибір полів для заповнення.
ДетальнішеЯк визначити відсоток зайнятості операторів кол-центру і налаштувати показник “Occupancy” у сервісі Окі-Токі.
Детальніше