Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

Голосовое распознавание речи в колл-центре: Как повысить эффективность и качество обслуживания

Голосовое распознавание речи в колл-центре: Как повысить эффективность и качество обслуживания

05.11.2024 Розпізнавання голосу: Як підвищити ефективність кол-центру

Функція “Розпізнавання мови” звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтеся про тарифи в Окі-Токі

Детальніше
Как подключить автообзвон с переводом на оператора для колл-центров?

Как подключить автообзвон с переводом на оператора для колл-центров?

29.10.2024 Як підключити автообзвін з переводом на оператора для CRM контакт-центрів?

Покрокова інструкція, як підключити автообдзвоні сервісу Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.

Детальніше
14.10.2024 Web-звонок з сайту – WebCall

Що таке Web-дзвінок з сайту, як подзвонити в кол-центр з браузера, налаштування WebCall в Окі-Токі, переваги та користь для бізнесу.

Детальніше
OKI-TOKI: Как Сделать Отчет по SIP-Звонкам?

OKI-TOKI: Как Сделать Отчет по SIP-Звонкам?

11.10.2024 Як Зробити Звіт по SIP-Дзвінках?

Детальна інструкція, як зібрати дані по SIP-дзвінках у сервісі Окі-Токі.

Детальніше
ОКИ-ТОКИ: Как улучшить работу операторов контакт-центра?

ОКИ-ТОКИ: Как улучшить работу операторов контакт-центра?

05.10.2024 Як покращити роботу операторів контакт-центру

Як покращити роботу операторів контакт-центру, підвищити працездатність та оптимізувати процеси.

Детальніше
10 Ошибок в отчетности контакт-центра

10 Ошибок в отчетности контакт-центра

23.09.2024 10 помилок у звітності контакт-центра: Як уникнути поширених проблем?

Які помилки слід уникати у звітності кол-центру, що не можна ігнорувати, а де послабити контроль.

Детальніше
17.09.2024 Покрокова інструкція щодо імпорту контактів у CRM

Як створити імпорт контактів у CRM для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі, завантаження бази.

Детальніше
09.09.2024 First Call Resolution: звіт FCR у Окі-Токі

Що таке показник FCR для роботи кол-центру, за якою формулою його рахувати, автоматичний звіт в Окі-Токі та вибір полів для заповнення.

Детальніше
16.08.2024 “Occupancy”: занятість операторів у кол-центрі

Як визначити відсоток зайнятості операторів кол-центру і налаштувати показник “Occupancy” у сервісі Окі-Токі.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних