БЛОГ ОКИ-ТОКИ
Оновлення, інструкції, корисні матеріали та добірки про можливості та функціонування Окі-Токі

search

Створення інтеграції з AmoCrm
Інструкція допоможе інтегрувати АМО CRM із хмарним сервісом Окі-Токі. Можливості та опис роботи.
Детальніше
Хороші новини для любителів працювати зі змінними, яким було складно освоювати інструмент через його не дружню будову в інтерфейсі Окі-Токі.
Детальніше
Як створити інтеграцію між Окі-Токі та Telegram-ботом, а також налаштувати чат-бота, «події», умови спрацьовування та відправлення повідомлень.
Детальніше
Виртуальный оператор
Як віртуальний оператор допоможе колл-центру знизити навантаження на реальних операторів та підвищити лояльність клієнтів.
Детальніше
Звонок с сайта
Що таке Web-дзвінок із сайту, як зателефонувати до кол-центру з браузера, налаштування WebCall в Окі-Токі, переваги та користь для бізнесу.
Детальніше
Callback - обратный звонок в Оки-Токи
Що таке «зворотний дзвінок» Callback, як налаштувати зв'язок із клієнтом через сайт, автообдзвін втрачених клієнтів.
Детальніше
Подведение итогов 2022. Рассказываем об успехах
Які оновлення випустив Окі-Токі цього року? "Чати", ІІ, робот-оператор та інші важливі інструменти у нашому сервісі для контакт-центрів.
Детальніше
Список SIP-регистраций
Як підключити SIP-телефон до кол-центру, для чого це потрібно, як створити обліковий запис, настроїти користувача та перевірити підключення.
Детальніше
Настройка исходящих звонков
Налаштування вихідних дзвінків: як встановити розклад, вимкнути вихідний зв’язок, створити НС та заборонити оператору першим завершувати дзвінок.
Детальніше
Автообзвон клиентов
Як налаштувати автообдзвін клієнтів за щоденними правилами, вибір частоти обдзвону для конкретного дня тижня і як не втомити дзвінками.
Детальніше