БЛОГ ОКИ-ТОКИ

Оновлення, інструкції, корисні матеріали та добірки про можливості та функціонування Окі-Токі

Блог

search

Створення інтеграції з AmoCrm

Створення інтеграції з AmoCrm

20.03.2023 Як інтергувати кол-центр з АmoCRM?

Інструкція допоможе інтегрувати АМО CRM із хмарним сервісом Окі-Токі. Можливості та опис роботи.

Детальніше
21.02.2023 Зміни у «змінних»

Хороші новини для любителів працювати зі змінними, яким було складно освоювати інструмент через його не дружню будову в інтерфейсі Окі-Токі.

Детальніше
20.02.2023 Інтеграція чат-бота з Telegram

Як створити інтеграцію між Окі-Токі та Telegram-ботом, а також налаштувати чат-бота, «події», умови спрацьовування та відправлення повідомлень.

Детальніше
Виртуальный оператор

Виртуальный оператор

14.02.2023 Віртуальний оператор: бізнес-ідея для кол-центру

Як віртуальний оператор допоможе колл-центру знизити навантаження на реальних операторів та підвищити лояльність клієнтів.

Детальніше
Звонок с сайта

Звонок с сайта

27.01.2023 Web-дзвінок із сайту – WebCall

Що таке Web-дзвінок із сайту, як зателефонувати до кол-центру з браузера, налаштування WebCall в Окі-Токі, переваги та користь для бізнесу.

Детальніше
Callback - обратный звонок в Оки-Токи

Callback - обратный звонок в Оки-Токи

13.01.2023 Callback – Послуга зворотного дзвінка для сайту з Оки-Токи

Що таке «зворотний дзвінок» Callback, як налаштувати зв'язок із клієнтом через сайт, автообдзвін втрачених клієнтів.

Детальніше
Подведение итогов 2022. Рассказываем об успехах

Подведение итогов 2022. Рассказываем об успехах

30.12.2022 Головні оновлення 2022: сервіс для контакт-центрів

Які оновлення випустив Окі-Токі цього року? "Чати", ІІ, робот-оператор та інші важливі інструменти у нашому сервісі для контакт-центрів.

Детальніше
Список SIP-регистраций

Список SIP-регистраций

28.12.2022 Інструкція: Як підключити SIP-телефон до кол-центру

Як підключити SIP-телефон до кол-центру, для чого це потрібно, як створити обліковий запис, настроїти користувача та перевірити підключення.

Детальніше
Настройка исходящих звонков

Настройка исходящих звонков

15.12.2022 Налаштування вихідних дзвінків: контроль операторів

Налаштування вихідних дзвінків: як встановити розклад, вимкнути вихідний зв’язок, створити НС та заборонити оператору першим завершувати дзвінок.

Детальніше
Автообзвон клиентов

Автообзвон клиентов

14.11.2022 Автоматичне будівництво клієнтів: Правила виклику клієнтів за допомогою робота

Як налаштувати автообдзвін клієнтів за щоденними правилами, вибір частоти обдзвону для конкретного дня тижня і як не втомити дзвінками.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних