Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярное
search
17.04.2025
Аналітика в кол-центрі: метрики і інструменти Окі-Токі
Який функціонал Oki-Toki підходить для аналізу роботи кол-центру, основні типи аналітики, корисні поради та рекомендації.
15.04.2025
Квоти Окі-Токі: Налаштування та використання у CATI-опитуваннях
Як оптимізувати процес збору даних і зробити його ще більш точним за допомогою квот Окі-Токі?
14.03.2025
Діагностика проблем: розбираємось з помилками на операторському місці
Оперместо не працює? Розбираємося, в чому проблема і як її вирішити.
20.02.2025
Отчет по обдзвону: Як зібрати статистику по автообдзвону?
Де отримати детальний звіт по обдзвону? Інформація про клієнтів, статуси завдань і здійсненим спробам додзвонитися.
18.02.2025
Ефективні звіти для контакт-центру: Як створити ідеальний “Рапорт”?
Як зробити ефективний звіт про роботу контакт-центру. Як тримати керівництво в курсі справ за допомогою рапортів.
10.02.2025
Засоби зв’язку в Окі-Токі: все, що потрібно для кол-центру
Які інструменти для зв’язку з клієнтами є в Окі-Токі та як за їх допомогою налагодити ефективну комунікацію в кол-центрі.
21.01.2025
Активне слухання: як навчити оператора слухати клієнта
How to Develop Active Listening Skills with 4 Exercises, Tips, and Recommendations for Working with Call Center Clients.
30.12.2024
We are talking about the most vivid updates of the year, summarizing the work done and sharing plans for the next year.
15.12.2024
Безпека: Управління проєктами кол центру
Як розділити проєкти кол-центра, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі. Управління проєктами кол центру з Окі-Токі стає значно ефективнішим та зручнішим.
12.12.2024
API-запити та документація API в Окі-Токі
Налаштування API-запитів для автоматизації та інтеграції з Окі-Токі у вашому кол-центрі.