search

07.07.2025

ПОВНЕ КЕРІВНИЦТВО ПО ОБОВ’ЯЗКАМ КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ

Як керівнику відділу правильно організувати роботу і досягти високих результатів у продажах?

Детальніше >

23.06.2025

ОБРОБКА ВХІДНИХ ДЗВІНКІВ: ПЕРЕВАГИ ХМАРНОГО КОЛ-ЦЕНТРУ

Як працювати з вхідними дзвінками, чим хмарний сервіс практичніший і які корисні функції є в Окі-Токі.

Детальніше >

18.06.2025

Кібербезпекa в кол-центрі: Як захистити дaні клієнтів

Як забезпечити безпеку даних у колл-центрі? Ефективні способи захисту особистих даних клієнтів та співробітників.

Детальніше >

19.05.2025

Що може показати звіт по дзвінках: Журнал дзвінків Окі-Токі

Як звіт по дзвінках допоможе у роботі хмарного сервісу Окі-Токі для внутрішніх і аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше >

16.05.2025

Голосове меню: Як працює IVR з розпізнаванням мови

Як перейти від кнопкового меню IVR до голосового. Налаштування голосового і гібридного IVR у сервісі для контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше >

15.05.2025

Як зробити звіт по роботі кол-центру?

Які звіти для кол-центру передбачені в хмарній системі Окі-Токі

Детальніше >

17.04.2025

Аналітика в кол-центрі: метрики і інструменти Окі-Токі

Який функціонал Oki-Toki підходить для аналізу роботи кол-центру, основні типи аналітики, корисні поради та рекомендації.

Детальніше >

15.04.2025

Квоти Окі-Токі: Налаштування та використання у CATI-опитуваннях

Як оптимізувати процес збору даних і зробити його ще більш точним за допомогою квот Окі-Токі?

Детальніше >

14.03.2025

Діагностика проблем: розбираємось з помилками на операторському місці

Оперместо не працює? Розбираємося, в чому проблема і як її вирішити.

Детальніше >

20.02.2025

Отчет по обдзвону: Як зібрати статистику по автообдзвону?

Де отримати детальний звіт по обдзвону? Інформація про клієнтів, статуси завдань і здійсненим спробам додзвонитися.

Детальніше >

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних