Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

Группа операторов

Группа операторов

22.02.2024 Примітка: Групи користувачів

Для чого кол-центру потрібні групи користувачів, як додати до них операторів, як грамотно налаштувати та де застосувати.

Детальніше
Статистика входящих звонков контакт-центра

Статистика входящих звонков контакт-центра

20.02.2024 Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків – це функціонал, який дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на номери контакт-центру.

Детальніше
Как избежать ошибок при запуске колл-центра?

Как избежать ошибок при запуске колл-центра?

14.02.2024 Як відкрити кол-центр: топ-9 помилок

Потрібно підготуватися до запуску КЦ! Почніть з цієї статті. За нашим досвідом, кожен другий кол-центр під час запуску допускає принаймні одну з наведених помилок.

Детальніше
Тегирование звонков ОКИ-ТОКИ

Тегирование звонков ОКИ-ТОКИ

05.02.2024 Як зробити коментарі до дзвінків

Автоматичні коментарі до дзвінків за допомогою сценаріїв розмови у хмарній системі для контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше
Как организовать систему ролей в колл-центре?

Как организовать систему ролей в колл-центре?

18.01.2024 Як керувати ролями: доступи контакт-центру

Що таке доступи контакт центру, як створювати, змінювати ролі та керувати ними в сервісі Окі-Токі, безпеку у проектах.

Детальніше
5 причин для перезагрузки вашего КЦ

5 причин для перезагрузки вашего КЦ

27.12.2023 Як працює телефонія для кол-центру?

П’ять причин, через які варто перезавантажити свій контакт-центр. Покращення колл-центру за допомогою Оки-Токи.

Детальніше
Как создать Горячую линию с нуля?

Как создать Горячую линию с нуля?

19.12.2023 Створення гарячої лінії з нуля

Як створити гарячу лінію в Оки-Токи з нуля: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.

Детальніше
Должностная инструкция супервайзера колл-центра

Должностная инструкция супервайзера колл-центра

11.12.2023 Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше
Как пополнить баланс Оки-Токи?

Как пополнить баланс Оки-Токи?

29.11.2023 Як поповнити баланс Оки-Токи

Інструкція: як поповнити баланс хмарного сервісу Окі-Токі.

Детальніше
White Label в облаках

White Label в облаках

29.11.2023 White Label АТС: Как персонализация улучшает имидж и безопасность контакт-центра

Переробіть Оки-Токи під себе за допомогою концепції White Label: власний дизайн і web-адреса, корпоративна пошта і VPN-сервіс.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних