БЛОГ ОКИ-ТОКИ

Оновлення, інструкції, корисні матеріали та добірки про можливості та функціонування Окі-Токі

Блог

search

Сценарій-опитувач або анкета для досліджень CATI
30.07.2022 Сценарій-опитувач або анкета для досліджень CATI

Анкета для опитування (CATI) – лінійний скрипт для інтерв’ю. Найчастіше використовується у соцопитуваннях, оцінці якості послуг чи програмах лояльності.

Детальніше
Скрипт для вхідних дзвінків (гарячої лінії)
26.07.2022 Скрипт для вхідних дзвінків (гарячої лінії)

Скрипт для вхідних призначений для “теплого”, компетентного клієнта, який потребує інформації щодо різноманітних, вузьких питань.

Детальніше
Простий скрипт продажів
22.07.2022 Простий скрипт продажів

Скрипт продажів – найпопулярніший тип сценаріїв, який використовують телемагазини, СРА мережі, мікрофінансові, колекторські компанії та ін.

Детальніше
Як створити скрипт продажів із документа google docs
20.07.2022 Як створити скрипт продажів із документа google docs

Скрипт продажів – це важлива оптимізаційна складова колл-центру. Ця нотатка про зручність імпорту скрипта в Окі-Токі безпосередньо з Google Docs.

Детальніше
Статистика вхідних дзвінків контакт-центру
12.07.2022 Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків — функціонал, що дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на контакт-центр.

Детальніше
Як закріпити групу менеджерів за клієнтом
01.07.2022 Як закріпити групу менеджерів за клієнтом

У Окі-Токі “липкі завдання” тепер працюють і з групою операторів. Корисно для розподілу завдань по скіл-групах.

Детальніше
Сценарії розмови: права на особливі події в анкеті
25.06.2022 Сценарії розмови: права на особливі події в анкеті

Деякі проекти дозволяють операторам особливі, нелінійні події з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарії розмови.

Детальніше
Розпізнавання мови: тарифікація голосового робота в Окі-Токі
22.06.2022 Розпізнавання мови: тарифікація голосового робота в Окі-Токі

Функція “Розпізнавання мовлення” звільняє операторів від проектів із однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтесь про тарифи в Окі-Токі

Детальніше
Чат: омніканальність в Окі-Токі
16.06.2022 Чат: омніканальність в Окі-Токі

Безліч каналів зв’язку в єдиному вікні оператора – рекомендуємо власне рішення – “Омніканальний чат” в Окі-Токі

Детальніше
Аутсорсинг: як поділити поля контактів щодо проектів?
10.06.2022 Аутсорсинг: як поділити поля контактів щодо проектів?

Поділ полів в аутсорсінгу позбавляє анкету від зайвої для оператора інформації, оператор помиляється рідше та працює швидше.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних