Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
![Блог](/wp-content/uploads/2022/07/icons-site-kopiya-1.png)
search
![Записи разговоров операторов колл-центра](/wp-content/uploads/2019/06/zapisi-razgovorov-operatorov-koll-czentra.png)
Записи разговоров операторов колл-центра
Записи розмов операторів кол-центру – важливе джерело інформації. Це як чорний ящик у літаку: допомагає зрозуміти, що пішло не так, та як це виправити. У статті ми розповімо, як правильно аналізувати та зберігати дані в Окі-Токі, аби вони приносили максимум користі.
Детальніше![Тикет cистема](/wp-content/uploads/2022/09/tiket-sistema.png)
Тикет cистема
Як у Окі-Токі застосовується тікет-система та організована обробка звернень клієнтів. Статуси, терміни, відповідальні, KPI техпідтримки.
Детальніше![Полезные возможности работы с отчетами в ОКИ-ТОКИ](/wp-content/uploads/2020/07/5-poleznyh-vozmozhnostej-raboty-s-otchetami.png)
Полезные возможности работы с отчетами в ОКИ-ТОКИ
В Окі-Токі багато різних звітів, і зараз ми розповімо про інструменти, що спрощують роботу з ними.
Детальніше![Как защитить данные клиента в проектах Оки-Токи?](/wp-content/uploads/2022/06/kak-zashhitit-dannye-klienta-v-proektakh-oki-toki.png)
Как защитить данные клиента в проектах Оки-Токи?
Чому важливо розділити інформацію про клієнта в анкеті? Окі-Токі підкаже. В результаті оператор помиляється рідше і працює швидше.
Детальніше![](/wp-content/uploads/2024/06/12345-1.png)
Як підвищити мотивацію та залученість операторів, корисні рекомендації щодо найму, ефективного навчання та підтримки.
Детальніше![конфликтные клиенты](/wp-content/uploads/2024/06/glavnaya-gnevnye-klienty.png)
конфликтные клиенты
Якими бувають клієнти колл-центру і як ефективно з ними працювати. Прості та корисні поради для операторів щодо зміцнення довіри та збереження спокою.
Детальніше![Чат для поддержки клиентов: Омниканальный чат в Оки-Токи](/wp-content/uploads/2022/06/chat-dlya-podderzhki-klientov-omnikanalnyj-chat-v-oki-toki.png)
Чат для поддержки клиентов: Омниканальный чат в Оки-Токи
Дізнайтесь, як омніканальна платформа Окі-Токі допомагає кол-центрам розширити комунікації та підвищити ефективність роботи операторів, об’єднуючи телефонію, месенджери, соцмережі та пошту в одному вікні.
Детальніше![Как сделать шаблон email для скрипта продаж в контакт центре](/wp-content/uploads/2022/08/kak-sdelat-shablon-email-dlya-skripta-prodazh-v-kontakt-czentre.png)
Как сделать шаблон email для скрипта продаж в контакт центре
Шаблон електронної розсилки для скрипта продаж – інструмент для автоматизованої відправки листів із сценарію розмови, за подією або за допомогою API.
Детальніше![Критерии оценки работы оператора колл-центра](/wp-content/uploads/2022/08/kriterii-oczenki-raboty-operatora-koll-czentra.jpg)
Критерии оценки работы оператора колл-центра
Як перевірити робочий час операторів, подивитися звіт історії статусів одного користувача в опермісці, налаштування і можливості в Окі-Токі.
Детальніше![Создание аутсорсингового колл-центра](/wp-content/uploads/2021/08/sozdanie-autsorsingovogo-koll-czentra.png)
Создание аутсорсингового колл-центра
Підвищіть конкурентоспроможність вашого бізнесу за допомогою аутсорсингового кол-центру! У цій інструкції ви знайдете все необхідне, щоб створити прибутковий контакт-центр, який буде працювати на вас.
Детальніше