Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Прогностичний дзвінок. Як працює та як підключити
Як працює передиктивний обдзвон і чим він може бути корисним для вашого бізнесу. Де застосовується передиктивний обдзвон, наскільки ефективний
ДетальнішеКак настроить работу оператора колл-центра в Оки-Токи
Як налаштувати роботу оператора, створити йому профіль в Окі-Токі, додати до групи та до чого надати доступ.
ДетальнішеЩо таке SLA, відповіді на п'ять найчастіших питань про SLA сервіс Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
ДетальнішеЧто такое SIP-транк и как его создать в Оки-Токи
Як у сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрах Окі-Токі підключити телефонію методом SIP-транк.
ДетальнішеВ этой статье мы расскажем, как не ограничиваясь подходом, основанным на эффективности, оценить продуктивность колл-центра.
Як розрахувати продуктивність та підвищити ефективність контакт-центру, вимірювання продуктивності операторів.
Детальнішекакое количество операторов нужно в колл-центр
Як розрахувати число потрібної кількості операторів контакт центру. Скільки мати не на лінії, а в штаті?
ДетальнішеЯк за допомогою стенограм вдосконалити якість розмов операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.
Детальнішеобучение супервайзера требования
Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.
ДетальнішеПродающие слова и фразы
Топ-10 фраз продавців для операторів контакт-центру, які підвищують конверсію дзвінків у продажі. Запам’ятайте!
ДетальнішеДистанційне управління операторами з хмарним сервісом Окі-Токі, мотивація операторів, можливості, переваги та 3 успішні випадки застосування.
Детальніше