Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окi-Токi. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярне
search
21.01.2025
Активне слухання: як навчити оператора слухати клієнта
Як розвинути навички активного слухання за допомогою 4 вправ, поради та рекомендації по роботі з клієнтами колл-центру.
30.12.2024
Розповідаємо про найяскравіші оновлення року, підбиваємо статистику виконаної роботи та ділимося планами на наступний рік.
15.12.2024
Безпека: Управління проєктами кол центру
Як розділити проєкти кол-центра, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі. Управління проєктами кол центру з Окі-Токі стає значно ефективнішим та зручнішим.
12.12.2024
API-запити та документація API в Окі-Токі
Налаштування API-запитів для автоматизації та інтеграції з Окі-Токі у вашому кол-центрі.
19.11.2024
Адаптація та навчання операторів кол-центру
Як виглядає адаптація операторів і менеджерів з продажу в кол-центрі?
14.11.2024
Що таке SIP-транк і як його створити в Окі-Токі
Дізнайтеся, що представляє собою SIP-транк і як легко створити його в Окі-Токі. Ефективне рішення для зв’язку з клієнтами та оптимізації вашого бізнесу.
05.11.2024
Розпізнавання голосу: Як підвищити ефективність кол-центру
Функція “Розпізнавання мови” звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтеся про тарифи в Окі-Токі
29.10.2024
Як підключити автообзвін з переводом на оператора для CRM контакт-центрів?
Покрокова інструкція, як підключити автообдзвін сервісу Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.
14.10.2024
Налаштуйте Web-дзвінок та GetCall для миттєвого зв’язку з клієнтами та підвищення конверсії на сайті. Економте бюджет та покращуйте сервіс.
11.10.2024
Як зробити звіт по SIP-дзвінках?
Детальна інструкція, як зібрати дані по SIP-дзвінках у сервісі Окі-Токі.
