Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

Прогностичний дзвінок. Як працює та як підключити

Прогностичний дзвінок. Як працює та як підключити

04.07.2023 Предиктивний набір: Як працює та як підключити передиктивний дзвінок?

Як працює передиктивний обдзвон і чим він може бути корисним для вашого бізнесу. Де застосовується передиктивний обдзвон, наскільки ефективний

Детальніше
Как настроить работу оператора колл-центра в Оки-Токи

Как настроить работу оператора колл-центра в Оки-Токи

29.06.2023 Як налаштувати роботу оператора — Окі-Токі

Як налаштувати роботу оператора, створити йому профіль в Окі-Токі, додати до групи та до чого надати доступ.

Детальніше
27.06.2023 Окі-Токі: 5 питань про SLA

Що таке SLA, відповіді на п'ять найчастіших питань про SLA сервіс Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
Что такое SIP-транк и как его создать в Оки-Токи

Что такое SIP-транк и как его создать в Оки-Токи

22.06.2023 Що таке SIP-транк і як його створити в Окі-Токі

Як у сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрах Окі-Токі підключити телефонію методом SIP-транк.

Детальніше
какое количество операторов нужно в колл-центр

какое количество операторов нужно в колл-центр

14.06.2023 Які поправки врахувати при розрахунку потреби в операторах

Як розрахувати число потрібної кількості операторів контакт центру. Скільки мати не на лінії, а в штаті?

Детальніше
13.06.2023 Багатомовна стенограма: мовна аналітика та оцінка діалогів у кол-центрі

Як за допомогою стенограм вдосконалити якість розмов операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.

Детальніше
обучение супервайзера требования

обучение супервайзера требования

07.06.2023 Що має робити супервайзер? Завдання та навчання на супервайзера

Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.

Детальніше
Продающие слова и фразы

Продающие слова и фразы

30.05.2023 Продаючі слова та вирази для оператора колл-центру

Топ-10 фраз продавців для операторів контакт-центру, які підвищують конверсію дзвінків у продажі. Запам’ятайте!

Детальніше
26.05.2023 Дистанційне керування операторами call-центру

Дистанційне управління операторами з хмарним сервісом Окі-Токі, мотивація операторів, можливості, переваги та 3 успішні випадки застосування.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних