search

17.05.2024

Нормативи роботи оператора кол-центру: Звіт історії статусів

Як перевірити робочий час операторів, подивитися звіт історії статусів одного користувача в опермісці, налаштування і можливості в Окі-Токі.

Детальніше >

16.05.2024

Як створити аутсорсинговий контакт-центр?

Підвищіть конкурентоспроможність вашого бізнесу за допомогою аутсорсингового кол-центру! У цій інструкції ви знайдете все необхідне, щоб створити прибутковий контакт-центр, який буде працювати на вас.

Детальніше >

13.05.2024

Фільтр дзвінків: Як налаштувати та використовувати для покращення звітності?

Вам потрібно приховати дзвінки? Використовуйте фільтр дзвінків Окі-Токі! Дізнайтеся, як налаштувати та використовувати дану опцію для покращення звітності.

Детальніше >

16.04.2024

Як налаштувати автообдзвоні?

Ми розширили можливості фільтрації завдань в автодзвоні Окі-Токі та підготували корисну примітку про управління базою клієнтів.

Детальніше >

25.03.2024

Контроль якості кол-центру: коментар в оціночних листах

Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр і не програти. Покроковий план дій вже в блозі Окі-Токі.

Детальніше >

18.03.2024

Як уникнути тиші у розмовах з клієнтами

Що робити, якщо між оператором та клієнтом настає мовчання, ефективні методи спілкування та корисні поради для кол-центру.

Детальніше >

22.02.2024

Як налаштувати групу користувачів в Окі-Токі?

Як налаштувати групи користувачів в Окі-Токі, щоб підвищити ефективність роботи кол-центра. Оптимізуйте роботу кол-центра за допомогою груп користувачів!

Детальніше >

22.02.2024

Як побудувати довірчі відносини з клієнтами кол-центра

Як оператору завоювати довіру та налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників кол-центру.

Детальніше >

20.02.2024

Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків – це функціонал, який дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на номери контакт-центру.

Детальніше >

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних