20.08.2025

Як підключити зовнішнє сховище для записів розмов (Google Drive та Dropbox)

Підключіть Google Drive та Dropbox до Окі-Токі для зберігання дзвінків. Порівняння внутрішнього та хмарного сховища, рішення помилок підключення.

Як підключити зовнішнє сховище для записів розмов (Google Drive та Dropbox)

Запускаючи кол-центр, одразу виникає питання: де зберігати записи дзвінків операторів? В Окі-Токі у кожної компанії є базові 10 Гб сховища — це приблизно 1400 годин розмов, які зобов’язуємося зберігати півроку. Але що робити, якщо дзвінків набагато більше? Або якщо потрібні старі записи? Тут є два простих варіанти: розширити сховище всередині Окі-Токі або підключити зовнішнє.

Навіщо потрібне зовнішнє сховище

Зберігання записів розмов у хмарі – дуже зручно. Доступ до записів є скрізь, де є інтернет — з комп’ютера чи телефону. І не потрібно тримати власні сервери, щоб захистити дані. Тут можна бути впевненим: жодна розмова не загубиться і ви завжди зможете знайти потрібний запис за пару кліків.

Для багатьох компаній це не просто зручність, а необхідність. У кол-центрах, службах підтримки, таксі та інших сферах часто за регламентом потрібно зберігати записи розмов. Передача записів розмов у хмарне сховище допоможе ефективно керувати цими даними та не втратити жодної важливої бесіди.

Що вибрати: Окі-Токі чи зберігання “в хмарі”

Аби зрозуміти, що ж краще підійде вашій компанії, проведемо порівняння зовнішнього та внутрішнього сховища.
Переваги зовнішнього сховища записів:

  • Доступ: записи знаходяться поза Окі-Токі, а отже доступ до них у Вас буде умовно завжди;
  • Гнучкість: діліться дзвінками вибірково — наприклад, з партнерами, не створюючи для них профіль в Окі-Токі.
  • Вартість: хмарне сховище часто коштує дешевше, і є додаткові знижки при річній оплаті.
  • Масштабованість: вам не потрібно турбуватися вистачить чи місця — завжди можна збільшити об’єм сховища, змінивши тариф. 
  • Безпека: записи захищені за високими стандартами, виключаючи втрату та несанкціонований доступ.

Зберігання записів в Окі-Токі також має свої плюси:

  • Внутрішнє сховище Окі-Токі, коли воно заповнюється на 100%, замінює новими записами найстаріші, віддаючи пріоритет актуальності. Google Drive такої пріоритетності не має;
  • Додаткове внутрішнє сховище, як і базове, дозволяє прослуховувати діалоги прямо з Журналу дзвінків. А записи, переміщені в хмару, доступні тільки поза інтерфейсом Окі-Токі;
  • Записи в Журналі дзвінків можна знаходити за багатьма параметрами та за необхідності звантажити. На зовнішньому диску можна шукати за іменем файлу або його частиною;

В Окі-Токі можна самостійно зібрати назву файла, тобто вказати дані: ім’я оператора, Черга/Автообдзвоні, тип дзвінка, номер телефону та ім’я клієнта. Файл запису дзвінка з такою назвою буде скачуватися на комп’ютер та експортуватися на зовнішній диск.

  • В Журналі дзвінків Окі-Токі видно, хто прослуховував, звантажував або робив експорт у хмару;
Журнал дзвінків
Журнал дзвінків

Оскільки за замовчуванням Google Disk відкритий тільки для одного користувача, щоб прослухати дзвінок іншій людині, потрібно надати їй доступ. В Окі-Токі це регулюється Ролями та Проектами

  • Людина з доступом до зовнішнього сховища і з правом редагування може випадково чи навмисно видалити всі дзвінки у два кліки, без можливості їх відновлення. В Окі-Токі записи будуть зберігатися до тих пір, поки це необхідно;
  • Збільшити об’єм додаткового внутрішнього сховища в Окі-Токі можна в пару кліків через Управління послугами. Там відображається розмір основного сховища (10 ГБ), додаткового, а також скільки % зайнято.

Який варіант вибирати – вирішувати тільки вам. Якщо ви вибрали підключити хмарне сховище, нижче у статті дві інструкції з Налаштуванням Google Drive для записів дзвінків та Dropbox в Окі-Токі.

Як підключити Google Drive до Окі-Токі

У розділі Зовнішні ресурси за кнопкою “Підключити” виберіть зі списку Google Drive. З’явиться вікно з вибором облікового запису Google. 

Підключення Google Drive
Підключення Google Drive

Додаток запросить доступ, для надання потрібно відкрити додаткові налаштування і перейти за посиланням. Надайте права та натисніть “Продовжити”. 

Відкриється сторінка з налаштуваннями: 

  • Назва папки – в неї будуть зберігатися mp3-файли при автоматичному експорті, а також при звантаженні через звіт “Журнал дзвінків”;
  • Тип експорту – включіть повзунок, якщо потрібен автоматичний експорт дзвінків на Google Drive та виберіть один із трьох варіантів:
    • Backup: старі записи переміщуються на зовнішній диск при заповненні внутрішнього сховища;
    • Mirror: аудіо записується на основному сховищі, потім копіюється в хмару;
    • External only: аудіофайли зберігаються тільки на зовнішньому диску. 
Настройки экспорта аудио
Налаштування експорту аудіо

Оскільки кількість закачок в хмару обмежено, записи з’являтимуться з невеликою затримкою.

Після вибору папки та варіантів експорту натисніть кнопку “Підключити” – і готово. Налаштування Google Drive для записів дзвінків завершено, аудіофайли будуть зберігатися в хмарі.
Експорт записів розмов на Google Drive можна зробити вручну. В “Журналі дзвінків” формуєте звіт за потрібними параметрами та натискаєте кнопку “Експорт аудіо на зовнішній диск”.

Як підключити Dropbox

Dropbox — ще один популярний сервіс для зберігання даних. Ви можете налаштувати автоматичний експорт дзвінків у Dropbox з Окі-Токі. Весь процес налаштування простий і займе всього кілька хвилин.

Підключення Dropbox до Окі-Токі:

У розділі Зовнішні ресурси за кнопкою “Підключити” виберіть зі списку Dropbox. Вас перенаправить на сторінку входу в Dropbox. Можна увійти через Google акаунт, Apple, електронною поштою або зареєструватися, якщо акаунту ще немає. 

Потім в Окі-Токі заповніть назву для папки, куди будуть зберігатися mp3 файли та виберіть вид експорту – “Backup”, “Mirror” або “External only”. Налаштування Dropbox для записів дзвінків завершено.

Експорт записів розмов в Dropbox можна зробити вручну через “Журнал дзвінків” у верхньому правому куті панелі.

Як виправити помилки підключення

Іноді при підключенні Google Drive або Dropbox до Окі-Токі можуть виникнути помилки, але вони завжди вирішувані. 

Помилка підключення
Помилка підключення

Ось кілька поширених проблем і способи їх рішення:

Помилка підключення Dropbox — що робити:

Якщо ви підключили Dropbox і виникла помилка – для початку перевірте, що правильно ввели дані (логін і пароль). Переконайтеся, що ваш профіль не заблокований і є потрібні дозволи для підключення.

Якщо все введено вірно – перепідключіть сервіс у налаштуваннях Окі-Токі. Часто допомагає просте видалення та повторне підключення.

Як виправити помилку підключення Google Drive:

  • Перший варіант – видалити інтеграцію в Окі-Токі та заново підключити. 
  • Якщо не допомагає – потрібно перепідключити, скасувавши усі зв’язки та заново надавши доступ. 

Для цього відкрийте налаштування Google акаунту – розділ “Сторонні додатки та сервіси” і скасуйте усі зв’язки з Окі-Токі. Тепер можна підключати диск. 

  • При проблемах з Google Drive також насамперед перевірте дані для авторизації. Іноді потребується оновити токен доступу, якщо він закінчився.
Помилка доступу Google Drive
Помилка доступу Google Drive
  • Також перевірте налаштування профілю та що у вас є доступ до потрібного диску та правам на запис даних.

Якщо ніщо із переліченого не допомогло врегулювати зв’язок зовнішнього диска з Окі-Токі – ви можете звернутися до техпідтримки, і ми перевіримо, у чому може бути проблема. Сподіваємося, наші рекомендації допоможуть вам у виборі способу зберігання записів дзвінків вашого кол-центру.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Лютий 18, 2022 Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов

П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
photo
Четвер Вересень 22, 2022 Як додати номер до чорного списку в сервісі Окі-Токі?

Що таке Чорний список номерів та як його налаштувати в Окi-Токi для вхідних, вихідних дзвінків та автообдзвону.

Детальніше