Галузеві рішення

Аутсорсинговий кол-центр

Використовуйте функціонал Окі-Токі для запуску вхідної лінії, відділу холодного продажу, служби підтримки або прийому замовлень. Можливості Окі-Токі дозволяють забезпечити роботу кол-центру від А до Я.

Функціональні можливості для аутсорсингових кол-центрів

Усі необхідні інструменти для роботи кол-центру

Управління та контроль операторів

Налаштуйте роботу свого контакт-центру за допомогою інструментів контролю та керування операторами.

  • Особистий кабінет оператора . Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики кожного співробітника.
  • Детектор присутності . Визначайте за допомогою детектора присутності скільки часу провів кожен оператор на робочому місці.
  • Облік зайнятості . Складайте звіти із зайнятості окремих операторів або зведені звіти із загальної зайнятості.
  • Нормативи та тарифікація . Встановлюйте нормативи роботи операторів на різних проектах та тарифікацію залежно від потреб проекту.
  • Бонуси та штрафи . Керуйте бонусами та штрафами для операторів усередині системи.
  • Перехоплення та прослуховування дзвінка . Використовуйте функцію перехоплення або прослуховування дзвінка для якісного навчання нових операторів та налагодження їхньої роботи.
  • Якість заповнення анкет або карток . Контролюйте якість заповнення карток у CRM або анкет в опитуваннях усередині сервісу.
  • Автоматичне опитування про якість обслуговування . Підключайте автоматичне опитування, яке допоможе визначити якість обслуговування вашими операторами.
Просунута CRM та аналітика

Завантажуйте свої дані в нашу CRM, вишиковуйте воронки, аналізуйте дані за дзвінками.

  • Імпорт та експорт телефонної бази . Імпортуйте або експортуйте ваші бази абонентів у нашу CRM швидко та зручно.
  • Налаштовуйте вирву продажів . Налаштуйте різні вирви під різні проекти, використовуючи бібліотеку шаблонів та сценаріїв.
  • Нормалізація номерів . Отримайте базу в єдиному форматі після автоматичного перетворення завантажених номерів.
  • Контроль унікальності та валідація даних . Система автоматично перевірятиме завантажені контакти на унікальність, а також на наявність помилок.
  • Зовнішній вигляд контактів та поля користувача . Налаштуйте зовнішній вигляд контактів так, як вам зручно. Додайте власні поля та теги для зручнішого керування контактами.
  • Історія взаємодій із клієнтом . Зберігайте історію спілкування з клієнтами (дзвінки, листування, чати) в єдиній системі.
  • Керування доступом до контактів . Встановлюйте різні рівні доступу до контактів (видимість, зміна), а також призначайте відповідальних співробітників.
  • Кастомізація звітів . Налаштовуйте звіти по роботі кол-центру так, як вам зручно. Збережіть налаштування для подальших візитів.
  • Експорт звітів . Завантажуйте звіти у форматах CSV, HTML, JSON.
Мультиканальне оброблення звернень

Обробляйте голосові та текстові звернення швидко та якісно за допомогою Окі-Токі.

  • Сценарії обслуговування дзвінків . Проектуйте сценарії для IVR та операторів, використовуючи правила, черги та інші інструменти!
  • Різні списки для різних завдань . Створюйте чорні, білі та VIP списки для кожного проекту.
  • Інтеграції та сценарії роботи в чатах . Підключайте зручні чати (Faceboook, Whatsapp та ін.) Налаштуйте сценарії чатів для кожного проекту!
  • Обробка звернень в особистому кабінеті . Збирайте дзвінки, SMS та email в особистому кабінеті оператора. Обробляйте всі звернення в одному інтерфейсі!
  • Автоматичний callback за втраченими дзвінками . Досить втрачати замовлення та клієнтів! Підключайте автоматичний передзвін при втраті дзвінка!
Просунутий функціонал Автообдзвону

• 5 режимів дозвону: Preview/Callback, Predictive, Progressive, Ultra, Power, • гнучкі налаштування числа та інтервалу спроб, • можливість використання у зв’язці з автоінформатором, • коригування дзвінків за часовим поясом клієнтів, • інтеграція із зовнішніми CRM, • автоматична обробка втрачених дзвінків.

Голосовий робот для рутинних завдань

• будь-який голос на записі: свій голос або синтезований голос, • автоматичне надсилання СМС, • підключення своєї телефонії, • детальна статистика із записом кожної розмови, • підключення розкладу роботи з урахуванням часового поясу, • швидкість роботи аналогічна кол-центру на 100 операторів, • можливість підключення оператора для закриття питання • інтеграція для автодзвінків та вебхуки для надсилання повідомлень під час роботи.

Голосові розсилки або автоінформування

• запис та налаштування стандартних голосових повідомлень і привітань, • автоматичні оповіщення клієнтів про суму боргу, замовлення, баланс рахунку, • інтеграція із зовнішніми CRM для використання при дзвінку (звернення до клієнта на ім’я тощо), • синтез та розпізнавання мови для голосових повідомлень, створення сценаріїв діалогу з клієнтами за допомогою тонового набору, можливість підключення своєї телефонії, розклад розсилок, підключення функції “дзвінок-скидання”.

Тарифи

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора на день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 100
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

avatar

Юлія Райська

Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка

avatar

Богдан Кошовий

Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.

avatar

Любов

Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.

avatar

Гість

Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.

Окі-Токі - сервіс для аутсорсингового колл-центру

Часто власники бізнесів не хочуть впроваджувати або вважають за недоцільне створювати внутрішній кол-центр для обробки дзвінків і передають функції відділу продажу або техпідтримки партнерам — аутсорсинговим КЦ. При цьому оператори таких колл-центрів можуть вести кілька проектів. Тому для перемикання між завданнями та обслуговування клієнтів на високому рівні їм необхідний особливий набір інструментів у програмі аутсорсингового call-центру. Хмарний сервіс Окі-Токі є спеціалізованим ПЗ для колл-центрів з багатопотоковою обробкою дзвінків і веденням багатьох проектів одночасно в рамках одного КЦ. Гнучка настройка та використання хмарної версії заощаджує час на впровадження нового клієнта та розширення штату. Завдяки інноваційному комплексу функцій у системі Окі-Токі операторам легко обслуговувати різнопланові проекти. Наприклад, можна одночасно як здійснювати вихідні дзвінки з метою пропозиції послуги, інформування, консультування клієнта, так і приймати вхідні дзвінки для продажу, надання даних про статус замовлення або допомоги у вирішенні технічних складнощів.

Переваги сервісу Окі-Токі для аутсорсингового колл-центру

На етапі запуску багато уваги приділяється вибору програми для аутсорсингового колл-центру. При цьому більш звичним рішенням є вибір та встановлення програми “з коробки”. В Окі-Токі ми пропонуємо більш сучасну альтернативу – хмарне рішення. Головні плюси використання хмарної АТС Окі-Токі:

  • Можливість працювати з будь-якого електронного пристрою: Окі-Токі функціонує на ПК, планшетах та смартфонах;
  • Інтеграція з іншими сервісами, що використовуються аутсорсинговим кол-центром, через інструмент webhooks, також є можливість настроїти тонку інтеграцію через API;
  • Просте та швидке завантаження даних у модуль CRM. База завантажується з простого ексель-файлу або через інтеграцію API. Можна створювати та використовувати будь-яку кількість полів контакту, які необхідні для бізнес-задачі. При експорті бази можливе розвантаження всієї історії спілкування з клієнтом;
  • Легка масштабованість: підключення нового оператора триватиме лише кілька хвилин. Хмарний софт для операторів кол-центру розрахований на 1000 працівників, які можуть одночасно обслуговувати 10000 ліній;
  • Індивідуальна технічна підтримка;
  • Використання кількох операторів зв’язку для дзвінків через сервіс Окі-Токі. Можна підключити будь-якого оператора зв’язку, а також використовувати одночасно кілька SIP-операторів: це допоможе економії коштів та дозволить продовжувати роботу у разі збою в одного з постачальників. Тонка маршрутизація дзвінків дозволяє вирішити будь-які завдання на вхідній або вихідній лінії. Використовуючи спеціальні звіти та віджети, завжди можна відстежити якість зв’язку та причину збою;
  • 14 днів безкоштовно: щоб отримати доступ до всіх можливостей хмарного колл-центру, достатньо залишити заявку. Це дозволить оцінити доцільність використання Окі-Токі;
  • Запис історії всіх дій операторів та адміністраторів аутсорсингового колл-центру для розслідування інцидентів;
  • Можливість автоматичного оповіщення замовника про виконані умови, нормативи продзвону, кількість залучених клієнтів або гарячих лідів;
  • Гостьовий доступ із тонким налаштуванням прав для замовників аутсорсингового кол-центру та фільтр дзвінків для чищення тестових дзвінків з усіх звітів;
  • Можливість розподілу прав доступу для співробітників контакт-центру згідно з ролями та проектами.

Можливості віртуального робочого місця оператора

Віртуальне робоче місце для оператора кол-центру системи Окі-Токі містить особистий кабінет оператора, де видно звіти з дзвінків та зайнятості протягом дня. Статуси оператора (їх можна вигадати самому) допоможуть керівництву побачити повну картину зайнятості операторів. Детектор присутності на робочому місці автоматизує перевірку виконання оператором його обов’язків, а спеціальні функції «прослуховування» та «перехоплення» дають можливість супервайзеру допомогти оператору у складній ситуації. Супервайзер або адміністратор, працюючи в сервісі Окі-Токі, може сформувати звіти по роботі операторів, щоб побачити завантаженість працівників та час роботи в системі В операторському місці Окі-Токі передбачені віджети для спрощення роботи з операторами. Віджет «Співробітники» відобразить, хто в якому статусі і скільки часу, «Чати» допоможуть оперативно повідомляти інформацію колегам чи керівництву, а «Дзвінки» — мишкою створювати конференції та переадресовувати дзвінки на відповідальних осіб. У хмарному сервісі Окі-Токі реалізовано функцію запису дзвінків. Старші менеджери, супервайзери та інший відповідальний персонал зможуть оцінити рівень компетентності співробітників, якість обслуговування клієнтів або, у разі потреби, надати запис для підтвердження розмови. Керівництво зможе відслідковувати дисциплінарні порушення нормативів роботи контакт-центру: пропуски дзвінків, тривале утримання клієнта на лінії, перевищення тривалості розмови та багато інших показників. Операторське місце, як і весь функціонал Окі-Токі, можна тонко налаштувати для розмежування прав доступу користувачів. Спробуйте і переконайтеся в функціональності Окі-Токі, а 14 днів безкоштовного використання та допомога співробітника техпідтримки зменшать витрати на старт та позбавлять необхідності пошуку співробітника, знайомого Окі-Токі.

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних