Оптимізуйте час роботи операторів за допомогою автообдзвону для набору номерів. Встановлюйте з’єднання з оператором під час відповіді клієнта.
Телемаркетинг
Організуйте кол-центр для здійснення холодних продажів, використовуючи можливості Окі-Токі. Сценарії дзвінків, шаблони оповіщень, багатофункціональне робоче місце оператора та можливості контролю для супервайзерів та багато іншого.

Функціональні можливості для холодних дзвінків
Вибирайте інструменти, які необхідні для холодного обдзвону!
Автообдзвін з перекладом на оператора при відповіді клієнта
Голосові розсилки
Підключіть автоінформатор для сповіщення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мовлення або попередньо записані повідомлення.
Сценарії дзвінка
Проектуйте сценарії відповідей операторів самостійно або використовуючи готові шаблони.
Шаблони оповіщень
Використовуйте готові шаблони для надсилання повідомлень прямо з кабінету.
Інтеграція із зовнішніми CRM або використання внутрішньої
Підключайте свою CRM та передавайте всю інформацію в обох напрямках. Або скористайтесь нашою CRM для обліку даних усіх клієнтів.
Робоче місце оператора
Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики кожного співробітника.
Контроль роботи
Визначайте за допомогою детектора присутності скільки часу провів кожен оператор на робочому місці.
Нормативи та тарифікація
Встановлюйте нормативи роботи операторів на різних проектах та тарифікацію залежно від потреб проекту.
Перехоплення та прослуховування дзвінка
Використовуйте функцію перехоплення або прослуховування дзвінка для якісного навчання нових операторів та налагодження їхньої роботи.
Потрібна консультація?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Тарифи
- В день
- Абонентська плата € 0,75
зберігання записів розмов до 1440 годин, облік зайнятості операторів та управління проектами, 25 звітів за дзвінками, функціонал АТС, анкета для оцінки якості операторів , поштові звіти, мовна аналітика , гостьові акаунти, мікшування звітів, сценарії розмов на день .
- Додатковий платіж
- Робоче місце оператора € 1
За 1 оператора на день
- Одноразовий платіж
- Підключення та налаштування сервісу € 100
Одноразова плата за підключення та налаштування послуги
Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане
У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності
За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування
Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність
Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.
ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Галузеві рішення
Ми маємо готовий набір інструментів для організації контакт-центру в кожній ніші!
Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.
Кол-центр для телемаркетингу Окі-Токі
Телефонні продажі – ключовий момент у комунікації з покупцем. Кол-центр холодних дзвінків – це не просто обдзвон, а ціла система маркетингових заходів. Проробляючи базу вже існуючих клієнтів та обдзвонюючи нових потенційних споживачів, оператори швидко поширюють інформацію про продукт або отримують зворотний зв’язок. Навчений співробітник кол-центру для телемаркетингу з легкістю допоможе вибрати товар чи послугу, підбере найкращий варіант та уточнить усі деталі. Проте витрати на обслуговування для холодних дзвінків будуть окуплятися досить довго. Насамперед, через купівлю дорогого обладнання та спеціального ПЗ, витрат на його налаштування та постійне утримання та обслуговування. Створення колл-центру для телемаркетингу за допомогою Окі-Токі потребує набагато менше ресурсів. Для роботи оператору потрібен лише ПК, гарнітура та інтернет. При цьому запуск кол-цетр займе всього 1-2 дні, необхідні для налаштування системи під ваш проект. Налагоджена система хмарного колл-центру дозволяє створити до 5000 ліній для 500 операторів. Також є можливість підключити автообдзвін, використовуючи власні налаштування кількості спроб та інтервалу між дзвінками. Це збільшить продуктивність роботи кол-центру для телемаркетингу та, відповідно, підвищить продажі.
Запуск колл-центру для телемаркетингу
Створення колл-центру для телемаркетингу має свої переваги та недоліки. Безумовний плюс подібної послуги в тому, що ви отримуєте прямий вихід потенційного споживача. Це можна використовувати не тільки для продажу, але й для проведення різноманітних опитувань серед покупців. До позитивного належить і те що, що цільова аудиторія для телемаркетингу чітко окреслена. Базу потенційних та існуючих клієнтів можна сегментувати за віком, країною проживання, ґендерною ознакою ще до початку обдзвону. До мінусів можна віднести досить трудомісткий процес створення і підтримки працездатності кол-центру. Стандартний кол-центр холодних дзвінків вимагає:
- Дорогого обладнання та додаткового облаштування робочого місця оператора;
- Найму вузькоспеціалізованого співробітника або цілого штату, який відповідатиме за працездатність обладнання;
- Від 1 тижня для запуску та від 1 місяця для масштабування кол-центру.
Однак, подібні проблеми не виникнуть, якщо використовувати Окі-Токі. Ми гарантуємо створення колл-центру для телемаркетингу за 3 дні. За цей час співробітники Окі-Токі налаштують систему відповідно до завдань конкретного колл-центру та навчать ваших операторів роботі з сервісом. У цьому власнику доведеться наймати вузькопрофільних фахівців, т.к. складні питання допоможе вирішити техпідтримка Окі-Токі.
Переваги хмарного кол-центру для телемаркетингу
За допомогою хмарного сервісу ви отримуєте готове рішення щодо запуску колл-центру для телемаркетингу. При цьому Окі-Токі має ряд переваг, адже тут зібрані всі необхідні функції, які можуть знадобитися у роботі.
- Автообдзвін із перекладом на оператора. Ця послуга дозволить одній групі операторів працювати одразу за декількома проектами, при цьому можливі налаштування ручного або автоматичного підтвердження додзвону до необхідного контакту, а також визначення часового поясу абонента. Кол-центр для холодних дзвінків буде набагато ефективнішим за умови роботи такого автообдзвону;
- Голосові розсилки. Автоінформатор від Окі-Токі відмінно впорається із завданнями колл-центру для телемаркетингу. Так, автоматизація холодних дзвінків передбачає голосове сповіщення клієнтів про нові пропозиції компанії, звіти про заборгованість або доставку, зміну часу роботи і т.д. Можна записувати голосові повідомлення самостійно або користуватися роботами Yandex TTS та Google. Налаштування голосового IVR дозволяють визначати слова, за якими автоінформатор вибиратиме подальші дії;
Функціонал хмарного сервісу Окі-Токі дозволяє за максимально короткий час налаштувати та запустити колл-центр для телемаркетингу. Передбачені можливості, які збільшать ефективність продажів і в b2b, і b2c сегментах. Проте задля кращих результатів слід чітко розуміти особливості комунікації у кожному їх. Холодні дзвінки в b2c сфері мають на увазі більш особистісний підхід до споживача. Хоча холодні дзвінки в b2b відрізняються комплексом прийомів із залученням клієнтів і здійснення вигідних угод між компаніями.
Кол-центр на холодні дзвінки: ціна
Під час створення кол-центру для телемаркетингу ціни послуги хмарного сервісу Оки-Токи формуються з обсягів роботи. Так, використовуючи більше ресурсів — платіть більше, а якщо роботи мало, то й оплата буде меншою. Вартість холодних дзвінків колл-центру , створеного у хмарі, розраховується виходячи з таких параметрів:
- Кількість робочих днів (з урахуванням роботи у вихідні);
- Кількість операторів (з урахуванням роботи у вихідні);
- Зберігання записів розмов та статистики;
- Використання додаткових послуг.
Докладніше про ціну на послуги за кожним конкретним проектом можна дізнатися, використовуючи калькулятор Окі-Токі, що дозволяє врахувати всі побажання клієнта.
Юлія Райська
Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка
Богдан Кошовий
Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.
Любов
Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Гість
Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.