Галузеві рішення

Телемаркетинг

Організуйте кол-центр для здійснення холодних продажів, використовуючи можливості Окі-Токі. Сценарії дзвінків, шаблони оповіщень, багатофункціональне робоче місце оператора та можливості контролю для супервайзерів та багато іншого.

Функціональні можливості для холодних дзвінків

Вибирайте інструменти, необхідні для холодного обдзвону!

Автообзвон із перекладом на оператора при відповіді клієнта

Оптимізуйте час роботи операторів, використовуючи автодзвінок для набору номерів. Встановлюйте з’єднання з оператором під час відповіді клієнта.

Голосові розсилки

Підключіть автоінформатор для сповіщення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мови або попередньо записані повідомлення.

Сценарії дзвінка

Проектуйте сценарії відповідей операторів самостійно або за допомогою готових шаблонів.

Шаблони оповіщень

Використовуйте готові шаблони для надсилання повідомлень прямо з кабінету.

Інтеграція із зовнішніми CRM або використання внутрішньої

Підключайте свою CRM та передавайте всю інформацію в обох напрямках. Або скористайтесь нашою CRM для обліку даних всіх клієнтів.

Робоче місце оператора

Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики кожного співробітника.

Контроль роботи

Визначайте за допомогою детектора присутності скільки часу провів кожен оператор на робочому місці.

Нормативи та тарифікація

Встановлюйте нормативи роботи операторів на різних проектах та тарифікацію залежно від потреб проекту.

Перехоплення та прослуховування дзвінка

Використовуйте функцію перехоплення або прослуховування дзвінка для якісного навчання нових операторів та налагодження їхньої роботи.

Тарифи

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора в день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу 75 євро
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите лише за те, що ви використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

зручність

Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

Oki-Toki Google Chrome browser

Кол-центр для телемаркетингу Окі-Токі

Телефонні продажі – ключовий момент у комунікації з покупцем. Кол-центр холодних дзвінків – це не просто обдзвон, а ціла система маркетингових заходів. Проробляючи базу вже існуючих клієнтів та обдзвонюючи нових потенційних споживачів, оператори швидко поширюють інформацію про продукт або отримують зворотний зв’язок. Навчений співробітник колл-центру для телемаркетингу з легкістю допоможе вибрати товар чи послугу, підбере найкращий варіант та уточнить усі деталі.

Проте витрати на сервіс для холодних дзвінків окупатимуться досить довго. Насамперед, через купівлю дорогого обладнання та спеціального ПЗ, витрат на його налаштування та постійне утримання та обслуговування. Створення колл-центру для телемаркетингу за допомогою Окі-Токі потребує набагато менше ресурсів. Для роботи оператору потрібен лише ПК, гарнітура та інтернет. При цьому запуск кол-цетр займе всього 1-2 дні, необхідні для налаштування системи під ваш проект.

Налагоджена система хмарного колл-центру дозволяє створити до 5000 ліній для 500 операторів. Також є можливість підключити автодзвінок, використовуючи власні налаштування кількості спроб та інтервалу між дзвінками. Це збільшить продуктивність роботи колл-центру для телемаркетингу та, відповідно, підвищить продажі.

 

Запуск колл-центру для телемаркетингу

 

Створення колл-центру для телемаркетингу має свої переваги та недоліки. Безумовний плюс подібної послуги полягає в тому, що ви отримуєте прямий вихід на потенційного споживача. Це можна використовувати не лише для продажу, а й для проведення різноманітних опитувань серед покупців.

До позитивного відноситься і той факт, що цільова аудиторія для телемаркетингу чітко окреслена. Базу потенційних та існуючих клієнтів можна сегментувати за віком, країною проживання, ґендерною ознакою ще до початку обдзвону. 

До мінусів можна віднести досить трудомісткий процес створення і підтримки працездатності кол-центру. Стандартний кол-центр холодних дзвінків вимагає:

  • Дорогого обладнання та додаткового облаштування робочого місця оператора;
  • Найму вузькоспеціалізованого співробітника або цілого штату, який відповідатиме за працездатність обладнання;
  • Від 1 тижня для запуску та від 1 місяця для масштабування колл-центру.

Однак подібні проблеми не виникнуть, якщо використовувати Окі-Токі. Ми гарантуємо створення кол-центру для телемаркетингу за 3 дні. За цей час співробітники Окі-Токі налаштують систему відповідно до завдань конкретного колл-центру та навчать ваших операторів роботі з сервісом. У цьому власнику доведеться наймати вузькопрофільних фахівців, т.к. складні питання допоможе вирішити техпідтримка Окі-Токі.

 

Переваги хмарного кол-центру для телемаркетингу

 

За допомогою хмарного сервісу ви отримуєте готове рішення щодо запуску колл-центру для телемаркетингу. При цьому Окі-Токі має низку переваг, адже тут зібрані всі необхідні функції, які можуть знадобитися у роботі.

  • Автодзвінок з перекладом на оператора. Ця послуга дозволить одній групі операторів працювати відразу ж за кількома проектами, при цьому можливі налаштування ручного або автоматичного підтвердження додзвону до контакту, а також визначення часового поясу абонента. Кол-центр для холодних дзвінків буде набагато ефективнішим за умови роботи такого автодзвінка;
  • Голосові розсилки. Автоінформатор від Окі-Токі відмінно впорається із завданнями колл-центру для телемаркетингу. Так, автоматизація холодних дзвінків передбачає голосове сповіщення клієнтів про нові пропозиції компанії, звіти про заборгованість або доставку, зміну часу роботи і т.д. Можна записувати голосові повідомлення самостійно або скористатися роботами Yandex TTS та Google. Налаштування голосового IVR дозволяють визначати слова, за якими автоінформатор вибиратиме подальші дії;

Функціонал хмарного сервісу Окі-Токі дозволяє за максимально короткий час налаштувати та запустити колл-центр для телемаркетингу. Передбачені можливості, які збільшать ефективність продажів і в b2b, і b2c сегментах. Однак для кращих результатів слід чітко розуміти особливості комунікації у кожному з них. Холодні дзвінки у сфері b2c мають на увазі більш особистісний підхід до споживача. Хоча холодні дзвінки в b2b відрізняються комплексом прийомів із залучення клієнтів і здійснення вигідних угод між компаніями.

 

Кол-центр на холодні дзвінки: ціна

 

При створенні кол-центру для телемаркетингу ціни на послуги хмарного сервісу Окі-Токі формуються виходячи з обсягів роботи. Так, використовуючи більше ресурсів — платіть більше, а якщо роботи мало, то й оплата буде меншою. Вартість холодних дзвінків колл-центру , створеного у хмарі, розраховується виходячи з таких параметрів:

  • Кількість робочих днів (з урахуванням роботи у вихідні);
  • Кількість операторів (з урахуванням роботи у вихідні);
  • Зберігання записів розмов та статистики;
  • Використання додаткових послуг.

Докладніше про ціну на послуги по кожному конкретному проекту можна дізнатися за допомогою калькулятора Окі-Токі, що дозволяє врахувати всі побажання клієнта.

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних