Оптимізуйте час роботи операторів, використовуючи автообдзвоні для набору номерів. Встановлюйте з’єднання з оператором при відповіді клієнта.
Послуги Телемаркетингу | Холодні дзвінки
Організуйте колл-центр для здійснення холодних продажів, використовуючи можливості Оки-Токі. Сценарії дзвінків, шаблони сповіщень, багатофункціональне робоче місце оператора та можливості контролю для супервайзерів та багато іншого.

Функціональні можливості для холодних дзвінків
Обирайте інструменти, необхідні для холодного дзвінка!
Автоматичний дзвінок з переадресацією на оператора при відповіді клієнта
Голосові розсилки
Підключіть автоінформатор для повідомлення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мови або попередньо записані повідомлення.
Сценарії дзвінків
Проектуйте сценарії відповідей операторів самостійно або використовуючи готові шаблони.
Шаблони сповіщень
Використовуйте готові шаблони для відправки повідомлень прямо з кабінету.
Інтеграція з зовнішніми CRM або використання внутрішньої
Приєднуйте свою CRM і передавайте всю інформацію в обох напрямках. Або скористайтеся нашою CRM для обліку даних всіх клієнтів.
Робоче місце оператора
Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики за кожним співробітником.
Контроль роботи
Визначайте за допомогою детектора присутності, скільки часу провів кожен оператор на робочому місці.
Нормативи та тарифікація
Встановлюйте стандарти роботи операторів на різних проектах, а також тарифікацію в залежності від потреб проекту.
Перехоплення та прослуховування дзвінка
Використовуйте функцію перехоплення або прослуховування дзвінка для якісного навчання нових операторів та налагодження їх роботи.
Потрібна консультація?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Тарифи
- На добу
- Абонентська плата € 0,75
Зберігання записів розмов до 1440 годин, облік завантаженості операторів і керування проектами, 25 звітів по дзвінках, функціонал АТС, анкета для оцінки якості операторів, поштові звіти, мовна аналітика, гостьові акаунти, мікширування звітів, сценарії розмов, KPI та дисциплінарний контроль – 10 рапортів на день.
- Додаткова оплата
- Робоче місце оператора € 1
За 1 оператора в день
- Одноразовий платіж
- Підключення та налаштування сервісу € 75
Одноразова оплата за підключення та налаштування сервісу
Платити за Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане
У нашому сервісі ви платите тільки за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати будуть мікроскопічними.

Рахунок лояльності
За використання нашого сервісу ми зараховуємо б.о. на спеціальний рахунок. Бонусними коштами можна оплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування
Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Оки-Токи, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність
Представництва в РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Відправка документів по ЕДО.
ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Галузеві рішення
У нас є готовий набір інструментів для організації контакт-центру в кожній ніші!
Відгуки про Оки-Токи з інших сервісів
Кол-центр для Телемаркетингу: Шлях до клієнта через дзвінок
Телемаркетинг – це захоплююча і важлива сфера роботи, призначена для тих, хто володіє мистецтвом спілкування з людьми. Це техніка вміння переконувати, яка не є нав’язливою чи неприємною, а навпаки, заснована на спроможності залишити приємне враження про себе. Робітники телемаркетингу зв’язуються з клієнтами за допомогою телефонних дзвінків і слідують стратегії, призначеної для досягнення найкращих результатів.
Один із ключових виконавців телемаркетингу – це фахівці, чия головна задача – продати товари або послуги. Їх робота полягає не тільки в привертанні уваги клієнтів, але й у розвитку їх інтересу до продукції. Професіоналізм і досвід співробітників відіграють важливу роль у досягненні успіху в цій сфері.
Основний інструмент фахівця телемаркетингу – це ідеальне знання продукту і вміння правильно його представити. Щоб переконати клієнта, необхідно продемонструвати знання продукту, його переваги і показати, як він може вирішити конкретні потреби клієнта.
Телемаркетинг постійно змінюється і розвивається, і успішні фахівці завжди прагнуть покращити свої навички і знайти нові способи ефективної взаємодії з клієнтами. Оки-Токи допомагає компаніям збільшити продажі та поліпшити стосунки з клієнтами, надаючи різноманітні інструменти та функціонал високого рівня для ефективного телемаркетингу.
h3>Методи приваблення клієнтів за допомогою телемаркетингу/h3>
Головною задачею телемаркетингу є збільшення обсягів продажу та поліпшення відносин з клієнтами за допомогою якісного обслуговування. Приклади підходів для приваблення клієнтів:
- Активні дзвінки: Співробітники телемаркетингу за допомогою інструменту автозвінок Оки-Токи ініціюють вихідні дзвінки на основі заздалегідь складеного списку потенційних клієнтів. Ці дзвінки можуть бути спрямовані на презентацію продуктів або послуг, пропозицію спеціальних акцій або запрошення на захід.
- Текстово підготовка вища ніж програмування. Фактично ми маємо картотеку даних, де ви можете знайти необхідну вам інформацію. Зберігання даних є важливим процесом, характеризується способом зберігання і управління даними. Головними метами зберігання даних є забезпечення доступу до даних, їх безпеки та надійності.
Огляд з сервісу Startpack
Переваги: функціонал обширний, велика кількість звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів і рапортів.
Зручна платформа для компанії при великій кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис і архів всіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість на ці послуги на ринку низька.
Недоліки: Брак ряду віджетів при переході на нове операційне місце, хоча це можна розглядати як перевагу, оскільки не розсіює увагу оператора при дзвінку
Юлія Райська
Відгук з сервісу Voipoffice
Працюємо з Окі вже більше 3х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарну ціну. Є люди — платіть, немає людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який буде стабільно працювати, однозначно радимо Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки щоб Окі не працювало більше 4-5 хвилин і це трапляється дуже рідко.
Богдан Кошевий
Відгук з сервісу Otzovik
Ми працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували лише 2 операторських місця. Тепер операторів більше – витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» та нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів – платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот – не платиш за нього, потрібен – підключив. Але персональний менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Любов
Відгук з сервісу Indexcall
Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча в цілому позитивне враження. Зручності: зрозумілий інтерфейс та робота з браузера, можливості дайлеру. Дуже круто розташований IVR. Створення голосових вітань або сценаріїв прям круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще ряд недороблених деталей. Трохи неприємно, що багато пов’язаних функцій знаходяться в різних розділах. Було б добре додати більше підказок. В загалом, більше задоволений роботою, ніж ні.
Гість