Обробляйте усі дзвінки в одному кабінеті. Підключайте телефонію і заощаджуйте на зв’язку.
Медичні центри
Підключайте Окі-Токі для організації кол-центру у вашому медичному центрі! Прийом дзвінків, інтеграція з CRM, записи розмов, коллбек за пропущеними дзвінками.

Функціональні можливості для медичних центрів
Вибирайте інструменти, потрібні для роботи медичного центру!
Прийом та обробка вхідних дзвінків
Callback за втраченими дзвінками
Налаштуйте коллбек на пропущені дзвінки та обробляйте звернення клієнтів, які не додзвонилися, у максимально короткі терміни.
Інтеграція CRM
Налаштуйте інтеграцію з CRM. Прямо під час дзвінка відкриватиметься картка пацієнта для зручнішої подальшої взаємодії.
Записи розмов
Використовуйте записи розмов для підвищення якості обслуговування та збільшення лояльності клієнтів.
Картка клієнта
Немає своєї CRM? Використовуйте систему керування контактами, яку надає Окі-Токі. В системі є можливість створювати картки для кожного пацієнта. Система автоматично знаходитиме картку за контактними даними при кожному зверненні.
Потрібна консультація?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Тарифи
- В день
- Абонентська плата € 0,75
зберігання записів розмов до 1440 годин, облік зайнятості операторів та управління проектами, 25 звітів за дзвінками, функціонал АТС, анкета для оцінки якості операторів , поштові звіти, мовна аналітика , гостьові акаунти, мікшування звітів, сценарії розмов на день .
- Додатковий платіж
- Робоче місце оператора € 1
За 1 оператора на день
- Одноразовий платіж
- Підключення та налаштування сервісу € 100
Одноразова плата за підключення та налаштування послуги
Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане
У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності
За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування
Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність
Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.
ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Галузеві рішення
Ми маємо готовий набір інструментів для організації контакт-центру в кожній ніші!
Юлія Райська
Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка
Богдан Кошовий
Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.
Любов
Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Гість
Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.