Організація кол-центру з нуля – досить тривалий, складний та витратний процес. Старий метод організації кол-центру під ключ передбачає покупку ліцензії на ПЗ, серверів (не менше 2-х), IP-телефонів, а також підготовку проекту, розгортання, розробку інтеграцій, технічної підтримки та багато чого непередбачуваного. Через це на окупність вкладень у контакт-центр може піти кілька років. Сучасна альтернатива такому підходу – Окі-Токі, хмарний кол-центр, ціна на налаштування та запуск якого значно нижча. Крім того, ціни на організацію кол-центру з нуля у хмарі є досить прозорими і залежать тільки від фактичних обсягів використання та обраного функціоналу. Доступ до сервісу можливий як з ПК, так і з сучасних гаджетів, що дає змогу заощадити кошти на покупку обладнання.
Вартість кол-центру Окі-Токі
Обчислити вартість створення кол-центру з нуля, оптимізованого під ваші завдання, можна за допомогою спеціального калькулятора. При розрахунку слід враховувати такі параметри:
- Кількість робочих днів на тижні;
- Чи використовуватиметься у вихідні;
- Максимальна кількість робочих місць у вихідний та робочий день;
- Який об’єм сховища для MP3 записів необхідний (10 Гб за промовчанням);
- Кількість дзвінків за допомогою автообдзвону (до 500 на день безкоштовно);
- Кількість API & Webhooks дзвінків (до 500 на день – безкоштовно);
- Число GSM шлюзів із вашими SIM симкартами
- Преміум функція: Врахування часового поясу клієнта;
- Преміум функція: Підключення сервісу надсилання СМС;
- Преміум функція: Персональний домен.
Переваги хмарного кол-центру
У хмарному КЦ Окі-Токі клієнт платить лише за використані можливості та послуги. При значних обсягах роботи витрати більші, а якщо дзвінків зовсім мало – витрати будуть лише 15 EUR. У будь-якому випадку ціна кол центра під ключ передбачувана і точна. Також користувачі Окі-Токи можуть:
- використовувати бонусні кошти для оплати будь-яких інструментів;
- Взяти кредит на тиждень, якщо з якихось причин немає можливості поповнити рахунок;
- Отримати послуги за договором оферти, сплачуючи за допомогою Visa/MasterCard;
- Отримувати документи за допомогою ЕДО.
Як почати використовувати сервіс Окі-Токі
Щоб почати використовувати Окі-Токі, достатньо заповнити форму за адресою: https://www.oki-toki.ua . бажано вибрати постачальника послуг телекомунікації заздалегідь. Можна комбінувати сім і сип номери, щоб знизити витрати на дзвінки на мобільні номери. Після цього можна переходити до організації робочих місць менеджерів. Протягом перших 14 днів використання вартість кол-центру для інтернет-магазину або іншої компанії дорівнює нулю. У нас є готові рішення для юридичних та фінансових фірм, служб доставки, рекламних агенцій та держустанов. Ми пропонуємо протестувати сервіс абсолютно безкоштовно! Через 14 днів слід поповнити рахунок в особистому кабінеті. За бажанням клієнта, ми можемо зробити презентацію системи через скайп. Сервери Окі-Токі є в Україні, Казахстані, РФ та Німеччині. І, що важливо, ви можете запропонувати свої сервери для зберігання даних.
Юлія Райська
Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка
Богдан Кошовий
Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.
Любов
Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Гість
Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.