Підключіть автоінформатор для повідомлення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мови або попередньо записані повідомлення.
Кол-центр для юридичної компанії
Можливості Окі-Токі дозволять вам організувати внутрішній кол-центр за 1-2 дні без додаткових витрат на обладнання та ПЗ. Голосові розсилки, автоматичний передзвін у разі пропущених дзвінків, інтеграція з вашою CRM системою та багато іншого. Використовуйте цінні інструменти для доступного та ефективного керування контакт-центром!

Функціональні можливості для юридичних фірм
Обирайте інструменти, необхідні для роботи юридичних фірм!
Голосові розсилки
Callback за втраченими дзвінками
Налаштуйте колбек на пропущені дзвінки та обробляйте звернення клієнтів, які не додзвонилися, у максимально короткі терміни.
Робоче місце оператора
Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики за кожним співробітником.
Інтеграція з зовнішніми CRM або використання внутрішньої
Приєднуйте свою CRM і передавайте всю інформацію в обох напрямках. Або скористайтеся нашою CRM для обліку даних всіх клієнтів.
Потрібна консультація?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Тарифи
- На добу
- Абонентська плата € 0,75
Зберігання записів розмов до 1440 годин, облік завантаженості операторів і керування проектами, 25 звітів по дзвінках, функціонал АТС, анкета для оцінки якості операторів, поштові звіти, мовна аналітика, гостьові акаунти, мікширування звітів, сценарії розмов, KPI та дисциплінарний контроль – 10 рапортів на день.
- Додаткова оплата
- Робоче місце оператора € 1
За 1 оператора в день
- Одноразовий платіж
- Підключення та налаштування сервісу € 75
Одноразова оплата за підключення та налаштування сервісу
Платити за Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане
У нашому сервісі ви платите тільки за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати будуть мікроскопічними.

Рахунок лояльності
За використання нашого сервісу ми зараховуємо б.о. на спеціальний рахунок. Бонусними коштами можна оплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування
Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Оки-Токи, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність
Представництва в РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Відправка документів по ЕДО.
ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?
Залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
Галузеві рішення
У нас є готовий набір інструментів для організації контакт-центру в кожній ніші!
Відгуки про Оки-Токи з інших сервісів
Хмарний кол-центр для юридичної компанії
Оки-Токі — це хмарний сервіс, завдяки якому будь-яка юридична компанія може організувати власний контакт-центр з мінімальними зусиллями та витратами. Ми пропонуємо готове рішення, адаптоване під потреби та особливості роботи юристів.
З Оки-Токі ви зможете запустити власний кол-центр за кілька днів або навіть годин (за умови, що у вас вже є співробітники, готові виконувати функції операторів). При цьому вам не потрібно витрачати значні кошти на придбання ПЗ та обладнання, адже комп’ютери у вас, без сумніву, вже існують. Ми підключимо вас до нашого хмарного сервісу та налаштуємо всі необхідні інструменти для роботи контакт-центру юристів.
h3>Навіщо контакт-центр юристам?/h3>
Якщо юридична фірма прагне підтримувати постійний контакт з клієнтами та оперативно передавати їм важливі повідомлення, то організація добре функціонуючого кол-центру буде дуже корисною.
Пропущений дзвінок часто відповідає втраченому клієнту. Навіть якщо вашу юридичну фірму обрали за рекомендацією, відсутність відповіді або зворотного дзвінка може утруднити початкове встановлення стосунків. З Окі-Токі ви зможете максимально швидко перетелефонувати на пропущені дзвінки або відправити повідомлення про час перетелефонування. Це допоможе вашій компанії залучати нових клієнтів і розширювати клієнтську базу, незважаючи на завантаженість ваших юристів та секретарів.
Для юридичної компанії важливо підтримувати в клієнтів відчуття значимості і унікальності. Автоматично відкривається в Окі-Токі картка клієнта дозволить відразу зрозуміти, хто з клієнтів дзвонить, навіть якщо останній раз ви контактували декілька років тому. Налаштовувані поля в анкеті дозволять адаптувати контакт-центр під потреби юридичної фірми. Внесення в картку даних про ключові моменти співпраці дозволить швидко дати відповідь про стан питань, терміни та плановані консультації.
Якщо вами вже використовується CRM для юридичної компанії, то інтеграція з Окі-Токі спростить роботу і зробить її більш комфортною і передбачуваною наскільки це можливо в правовій сфері.
За допомогою “Оки-Токи” ви зможете організувати контакт-центр для юристів, вне залежно від кількості операторів. У один день це може бути тільки секретар, а на наступний день всі співробітники вашої компанії зможуть підключитися до системи, приймати дзвінки і надавати консультації. “Оки-Токи” дозволить вам робити обдзвін клієнтів з новинами, нагадуваннями та уточненнями. Це гнучке рішення, яке допоможе вашій компанії ефективно спілкуватися з клієнтами і надавати якісні послуги.
Ми пропонуємо просту реєстрацію, навчання, технічну підтримку, оплату за днями або регулярними платежами, щоб ви могли в повній мірі використовувати можливості нашого сервісу.
h3>Які завдання кол-центру юридичної фірми вирішить Оки-Токи/h3>
- Ваш текст не поддается осмысленному переводу, поскольку он не содержит читаемого контента, только символы и числа «
- Обробка дзвінків та спілкування з клієнтами: Оки-Токі автоматично приймає дзвінки від клієнтів та направляє їх до потрібних юристів. Система дозволяє записувати розмови для аналізу процесу спілкування з клієнтами.
- Керування дзвінками: Оператори кол-центру юридичних послуг можуть створювати конференції, переадресовувати дзвінки та ставити клієнтів на утримання.
- Чат з клієнтами: Юристи зможуть спілкуватися з клієнтами та партнерами в чаті, надавати консультації з питань, уточнювати інформацію та оперативно відповідати на запити. Наприклад, клієнти можуть писати в чат на сайті або в месенджер, а юристи будуть відповідати через систему чатів Оки-Токи.
».
Огляд з сервісу Startpack
Переваги: функціонал обширний, велика кількість звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів і рапортів.
Зручна платформа для компанії при великій кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис і архів всіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість на ці послуги на ринку низька.
Недоліки: Брак ряду віджетів при переході на нове операційне місце, хоча це можна розглядати як перевагу, оскільки не розсіює увагу оператора при дзвінку
Юлія Райська
Відгук з сервісу Voipoffice
Працюємо з Окі вже більше 3х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарну ціну. Є люди — платіть, немає людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який буде стабільно працювати, однозначно радимо Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки щоб Окі не працювало більше 4-5 хвилин і це трапляється дуже рідко.
Богдан Кошевий
Відгук з сервісу Otzovik
Ми працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували лише 2 операторських місця. Тепер операторів більше – витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» та нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів – платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот – не платиш за нього, потрібен – підключив. Але персональний менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Любов
Відгук з сервісу Indexcall
Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча в цілому позитивне враження. Зручності: зрозумілий інтерфейс та робота з браузера, можливості дайлеру. Дуже круто розташований IVR. Створення голосових вітань або сценаріїв прям круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще ряд недороблених деталей. Трохи неприємно, що багато пов’язаних функцій знаходяться в різних розділах. Було б добре додати більше підказок. В загалом, більше задоволений роботою, ніж ні.
Гість