Галузеві рішення

Кол-центр для юридичної компанії

Можливості Окі-Токі дозволять вам організувати внутрішній кол-центр за 1-2 дні без додаткових витрат на обладнання та ПЗ. Голосові розсилки, автоматичний передзвін у разі пропущених дзвінків, інтеграція з вашою CRM системою та багато іншого. Використовуйте цінні інструменти для доступного та ефективного керування контакт-центром!

Колл-центр для юридической компании

Функціональні можливості для юридичних фірм

Обирайте інструменти, необхідні для роботи юридичних фірм!

Голосові розсилки

Підключіть автоінформатор для повідомлення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мови або попередньо записані повідомлення.

Callback за втраченими дзвінками

Налаштуйте колбек на пропущені дзвінки та обробляйте звернення клієнтів, які не додзвонилися, у максимально короткі терміни.

Робоче місце оператора

Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики за кожним співробітником.

Інтеграція з зовнішніми CRM або використання внутрішньої

Приєднуйте свою CRM і передавайте всю інформацію в обох напрямках. Або скористайтеся нашою CRM для обліку даних всіх клієнтів.

Тарифи

  • Додаткова оплата
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора в день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 75
  • Одноразова оплата за підключення та налаштування сервісу

Платити за Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите тільки за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати будуть мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо б.о. на спеціальний рахунок. Бонусними коштами можна оплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Оки-Токи, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Представництва в РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Відправка документів по ЕДО.

Відгуки про Оки-Токи з інших сервісів

Oki-Toki Google Chrome browser

Хмарний кол-центр для юридичної компанії

Оки-Токі — це хмарний сервіс, завдяки якому будь-яка юридична компанія може організувати власний контакт-центр з мінімальними зусиллями та витратами. Ми пропонуємо готове рішення, адаптоване під потреби та особливості роботи юристів.

З Оки-Токі ви зможете запустити власний кол-центр за кілька днів або навіть годин (за умови, що у вас вже є співробітники, готові виконувати функції операторів). При цьому вам не потрібно витрачати значні кошти на придбання ПЗ та обладнання, адже комп’ютери у вас, без сумніву, вже існують. Ми підключимо вас до нашого хмарного сервісу та налаштуємо всі необхідні інструменти для роботи контакт-центру юристів.
h3>Навіщо контакт-центр юристам?/h3>
Якщо юридична фірма прагне підтримувати постійний контакт з клієнтами та оперативно передавати їм важливі повідомлення, то організація добре функціонуючого кол-центру буде дуже корисною.

Пропущений дзвінок часто відповідає втраченому клієнту. Навіть якщо вашу юридичну фірму обрали за рекомендацією, відсутність відповіді або зворотного дзвінка може утруднити початкове встановлення стосунків. З Окі-Токі ви зможете максимально швидко перетелефонувати на пропущені дзвінки або відправити повідомлення про час перетелефонування. Це допоможе вашій компанії залучати нових клієнтів і розширювати клієнтську базу, незважаючи на завантаженість ваших юристів та секретарів.

Для юридичної компанії важливо підтримувати в клієнтів відчуття значимості і унікальності. Автоматично відкривається в Окі-Токі картка клієнта дозволить відразу зрозуміти, хто з клієнтів дзвонить, навіть якщо останній раз ви контактували декілька років тому. Налаштовувані поля в анкеті дозволять адаптувати контакт-центр під потреби юридичної фірми. Внесення в картку даних про ключові моменти співпраці дозволить швидко дати відповідь про стан питань, терміни та плановані консультації.

Якщо вами вже використовується CRM для юридичної компанії, то інтеграція з Окі-Токі спростить роботу і зробить її більш комфортною і передбачуваною наскільки це можливо в правовій сфері.

За допомогою “Оки-Токи” ви зможете організувати контакт-центр для юристів, вне залежно від кількості операторів. У один день це може бути тільки секретар, а на наступний день всі співробітники вашої компанії зможуть підключитися до системи, приймати дзвінки і надавати консультації. “Оки-Токи” дозволить вам робити обдзвін клієнтів з новинами, нагадуваннями та уточненнями. Це гнучке рішення, яке допоможе вашій компанії ефективно спілкуватися з клієнтами і надавати якісні послуги. 

Ми пропонуємо просту реєстрацію, навчання, технічну підтримку, оплату за днями або регулярними платежами, щоб ви могли в повній мірі використовувати можливості нашого сервісу.
h3>Які завдання кол-центру юридичної фірми вирішить Оки-Токи/h3>

    Ваш текст не поддается осмысленному переводу, поскольку он не содержит читаемого контента, только символы и числа «
    ».

  • Обробка дзвінків та спілкування з клієнтами: Оки-Токі автоматично приймає дзвінки від клієнтів та направляє їх до потрібних юристів. Система дозволяє записувати розмови для аналізу процесу спілкування з клієнтами.
  • Керування дзвінками: Оператори кол-центру юридичних послуг можуть створювати конференції, переадресовувати дзвінки та ставити клієнтів на утримання.
  • Чат з клієнтами: Юристи зможуть спілкуватися з клієнтами та партнерами в чаті, надавати консультації з питань, уточнювати інформацію та оперативно відповідати на запити. Наприклад, клієнти можуть писати в чат на сайті або в месенджер, а юристи будуть відповідати через систему чатів Оки-Токи.
  • Це частка статті для лендінгу

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних