Галузеві рішення

Юридичні фірми

Можливості Окі-Токі дозволять вам організувати внутрішній колл-центр за 1-2 дні без додаткових витрат на обладнання та ПЗ. Голосові розсилки, автоматичний передзвон за пропущеними дзвінками, інтеграція з вашою CRM системою та багато іншого.

Функціональні можливості для юридичних фірм

Вибирайте інструменти, необхідні для юридичних фірм!

Голосові розсилки

Підключіть автоінформатор для сповіщення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мовлення або попередньо записані повідомлення.

Callback за втраченими дзвінками

Налаштуйте коллбек на пропущені дзвінки та обробляйте звернення клієнтів, які не додзвонилися, у максимально короткі терміни.

Робоче місце оператора

Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики кожного співробітника.

Інтеграція із зовнішніми CRM або використання внутрішньої

Підключайте свою CRM та передавайте всю інформацію в обох напрямках. Або скористайтесь нашою CRM для обліку даних усіх клієнтів.

Тарифи

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора на день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 100
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

avatar

Юлія Райська

Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка

avatar

Богдан Кошовий

Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.

avatar

Любов

Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.

avatar

Гість

Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.

Окі-Токі - кол-центр для юристів

Окі-Токі — хмарний сервіс, за допомогою якого будь -яка юридична компанія може організувати свій контакт-центр із мінімальними зусиллями та витратами. Ми запропонуємо вам готове рішення для юристів , з урахуванням ваших потреб та особливостей роботи. Звичайно, ви можете купити контакт-центр для вашої юридичної фірми , але використовуючи Окі-Токі, ви зможете організувати все за два-три дні (за умови, що у вас є люди, готові виконувати функції операторів). При цьому вам не потрібно витрачати значні кошти на покупку ПЗ та обладнання (адже комп'ютери у вас, напевно, вже є) — ми підключимо вас до нашої хмари і налаштуємо необхідні в роботі колл-центру для юристів інструменти:

  • Голосові розсилки;
  • Автоматичний продзвон пропущених дзвінків;
  • Обмін даними з CRM, що використовується у вашій компанії.

Навіщо контакт-центр юристам?

У юриста і навіть його помічників не завжди є можливість самостійно контролювати усі комунікації з довірителями. У такому разі правильно організований кол-центр допоможе юридичній фірмі підтримувати постійний контакт із клієнтами та довірителями та оперативно повідомляти про ситуацію. Пропущений дзвінок часто дорівнює втраченому клієнту. І хоча юридичну фірму часто вибирають, використовуючи сарафанне радіо, але навіть у разі відсутність відповіді чи зворотного дзвінка може ускладнити початкове встановлення відносин. Замовивши кол-центр для юристів у нас ви зможете максимально швидко телефонувати за пропущеними дзвінками. І навіть за відсутності можливості відразу передзвонити, з Окі-Токі ви зможете відправити роботизований дзвінок з повідомленням про важливість дзвінка та орієнтовний час передзвону. Це дозволить вашій компанії розширювати клієнтську базу, незважаючи на зайнятість ваших юристів та секретарів. Для юридичної компанії важливо підтримувати у клієнтів почуття значущості та унікальності. Хоча насправді всі ми люди, і можемо не відразу зрозуміти, з ким говоримо і на якому етапі робота. Тим більше, секретарі та оператори кол-центру, через яких проходить більшість дзвінків і, відповідно, безліч людей. Картка клієнта, що автоматично відкривається в Окі-Токі, дозволить відразу зрозуміти, хто з клієнтів дзвонить, навіть якщо останній раз ви контактували кілька років тому. А поля, що настроюються в картці, максимально пристосують кол-центр для юридичної фірми . Внесення до картки даних про ключові моменти співробітництва дозволить швидко дати відповідь про стан питань, терміни та плановані консультації. Якщо ви використовуєте CRM (а більшість юридичних фірм так і роблять), то інтеграція з нею сервісу Окі-Токі ще більше спростить завдання та зробить роботу комфортною та передбачуваною, наскільки це можливо у юридичній сфері. Окі-Токі дозволить замовити контакт-центр для юристів із будь-якою кількістю операторів. Сьогодні це може бути один секретар, а завтра – офісний день – всі співробітники вашої компанії можуть підключитися до системи та приймати дзвінки, консультувати, телефонувати з новинами, нагадуваннями та уточненнями. Така легка зміна кількості «операторів» можлива завдяки простій реєстрації, підтримці будь-якої кількості облікових записів та підйомній оплаті, яка використовується в Окі-Токі.

Що має Окі-Токі для кол-центру юридичної фірми?

Використовуючи Окі-Токі, ви зможете максимально пристосувати його під завдання до олл-центру для юристів . Широкий набір інструментів, звітності та налаштувань зробить його ефективним саме для ваших потреб. Окі-Токі дозволяє використовувати різні інструменти при необхідності, підключаючи або відключаючи їх, відповідно, платячи за використання чи ні. Кол-центри юридичних компаній найчастіше використовують:

  • Голосові розсилки. Автоінформатор для оповіщення клієнтів про акції, нові послуги або продукти за допомогою повідомлень, записаних диктором або синтезованих роботом. Використання таких розсилок допоможе спростити продзвон клієнтів з питань, для яких не потрібен контакт з юристами або адвокатами, автоматизувати рутинні комунікації. Наприклад, голосовий робот може повідомити клієнта про стан справ або зміну дати судового засідання. Повідомляйте довірителів про нові обставини або появу нової інформації.
  • Callback. Чи дозволить автоматично набрати абонентів, які не змогли додзвонитися. Програма буде виконувати набір номера задану кількість разів у зазначеному проміжку часу.
  • Особистий кабінет керівника. Дозволяє дивитися звіти, рейтинг операторів та кількість зроблених ними дзвінків у зручному форматі та онлайн-режимі.
  • CRM. З Окі-Токі ви можете використовувати як наявну CRM за допомогою системи обміну даними так і вбудовану в наш сервіс.

Замовити кол-центри для юристів можна, залишивши заявку на нашому сайті. З Окі-Токі клієнт платить лише за те, чим реально користується! В абонентському пакеті надається можливість зберігати 10 Гб записів розмов та статистичних даних. Одноразова оплата здійснюється за підключення та налаштування хмарного кол-центру. Після цього клієнту залишається вносити кошти на поточне використання системи необхідним числом операторів. Почніть впроваджувати готове рішення кол-центру для юристів сьогодні!

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних