Галузеві рішення

Кол-центр для юридичної компанії

Можливості Окі-Токі дозволять вам організувати внутрішній кол-центр за 1-2 дні без додаткових витрат на обладнання та ПЗ. Голосові розсилки, автоматичний передзвін у разі пропущених дзвінків, інтеграція з вашою CRM системою та багато іншого. Використовуйте цінні інструменти для доступного та ефективного керування контакт-центром!

Колл-центр для юридической компании

Функціональні можливості для юридичних фірм

Обирайте інструменти, необхідні для роботи юридичних фірм!

Голосові розсилки

Підключіть автоінформатор для повідомлення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мови або попередньо записані повідомлення.

Callback за втраченими дзвінками

Налаштуйте колбек на пропущені дзвінки та обробляйте звернення клієнтів, які не додзвонилися, у максимально короткі терміни.

Робоче місце оператора

Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики за кожним співробітником.

Інтеграція з зовнішніми CRM або використання внутрішньої

Приєднуйте свою CRM і передавайте всю інформацію в обох напрямках. Або скористайтеся нашою CRM для обліку даних всіх клієнтів.

Тарифи

  • Додаткова оплата
  • Робоче місце оператора € 1
  • За 1 оператора в день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 75
  • Одноразова оплата за підключення та налаштування сервісу

Платити за Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите тільки за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати будуть мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо б.о. на спеціальний рахунок. Бонусними коштами можна оплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Оки-Токи, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Представництва в РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Відправка документів по ЕДО.

Відгуки про Оки-Токи з інших сервісів

Oki-Toki Google Chrome browser

Хмарний кол-центр для юридичної компанії

Оки-Токи — хмарний сервіс, за допомогою якого будь-яка юридична компанія може організувати свій контакт-центр з мінімальними зусиллями та витратами. Ми пропонуємо готове рішення, адаптоване під потреби та особливості роботи юристів.

З Оки-Токи ви зможете запустити свій кол-центр для юридичної компанії всього за кілька днів або навіть годин (за умови, що у вас вже є співробітники, готові виконувати функції операторів). При цьому вам не потрібно витрачати значні кошти на покупку ПЗ та обладнання, адже комп’ютери у вас напевно вже є. Ми підключимо вас до нашого хмарного сервісу та налаштуємо всі необхідні інструменти для роботи контакт-центру юристів.

Навіщо контакт-центр юристам?

Якщо юридична фірма прагне підтримувати постійний контакт з клієнтами та оперативно передавати їм важливі повідомлення, то організація добре функціонуючого юридичного колл-центру буде дуже корисною.

Пропущений дзвінок часто дорівнює втраченому клієнту. Навіть якщо вашу юридичну фірму обрали за рекомендацією, відсутність відповіді або зворотного дзвінка може ускладнити початкове встановлення відносин. З Оки-Токи ви зможете максимально швидко передзвонювати за пропущеними дзвінками або надіслати повідомлення про час передзвону. Це допоможе вашій компанії залучати нових клієнтів та розширювати клієнтську базу, незважаючи на завантаженість ваших юристів та секретарів.

Для юридичної компанії важливо підтримувати у клієнтів почуття значущості та унікальності. Автоматично відкривана в Оки-Токи картка клієнта дозволить одразу зрозуміти, хто з клієнтів дзвонить, навіть якщо останній раз ви контактували кілька років тому. Настроювані поля в анкеті дозволять адаптувати контакт-центр під потреби юридичної фірми. Внесення в картку даних про ключові моменти співпраці дозволить швидко надати відповідь про стан питань, строки та заплановані консультації.

Якщо вами вже використовується CRM для юридичної компанії, то інтеграція з Оки-Токи спростить роботу та зробить її більш комфортною і передбачуваною настільки, наскільки це можливо у правовій сфері.

За допомогою “Оки-Токи” ви зможете організувати кол-центр для юридичної компанії в Україні незалежно від кількості операторів. В один день це може бути тільки секретар, а наступного дня всі співробітники вашої компанії зможуть підключитися до системи, приймати дзвінки та надавати консультації. “Оки-Токи” дозволить вам здійснювати обдзвін клієнтів з новинами, нагадуваннями та уточненнями. Це гнучке рішення, яке допоможе вашій компанії ефективно спілкуватися з клієнтами та надавати якісні послуги.

Ми пропонуємо просту реєстрацію, навчання, технічну підтримку, оплату по днях або регулярними платежами, щоб ви могли повною мірою використовувати можливості нашого сервісу.

Які завдання колл-центру юридичної фірми вирішить Оки-Токи:

Обробка дзвінків та спілкування з клієнтами: Оки-Токи автоматично приймає дзвінки від клієнтів та направляє їх до потрібних юристів. Система дозволяє записувати розмови для аналізу процесу спілкування з клієнтами.
Управління дзвінками: Оператори колл-центру юридичних послуг можуть створювати конференції, переадресовувати дзвінки та ставити клієнтів на утримання.
Чат з клієнтами: Юристи зможуть спілкуватися з клієнтами та партнерами в чаті, надавати консультації з питань, уточнювати інформацію та оперативно відповідати на запити. Наприклад, клієнти можуть писати в чат на сайті або в месенджер, а юристи будуть відповідати через систему чатів Оки-Токи.
Розподіл дзвінків за спеціалістами та відділами: В Оки-Токи можна ефективно розподіляти дзвінки між спеціалістами та відділами колл-центру. Клієнти будуть направлені до потрібного юриста або відділу за допомогою автоматичної системи, що забезпечить швидке та точне вирішення юридичних питань.
Зниження навантаження на секретаря: Оператори колл-центру юридичної компанії можуть приймати заявки та записувати клієнтів на консультації в офісі. Всі дані будуть вноситися в CRM-систему юристів, яка доступна співробітникам – менеджерам, юристам, директору.
Повідомлення по e-mail та SMS: Це дозволить інформувати клієнтів про зміни, важливі повідомлення, зміни графіка роботи тощо. Розсилки через електронну пошту та SMS допоможуть підтримувати зв’язок з клієнтами та забезпечать ефективне інформування про поточну діяльність фірми.
Залучення нових клієнтів: Є можливість налаштувати автоматичний обдзвін клієнтів, які раніше зверталися за консультацією, залишали заявки на сайтах або ставили питання для отримання безкоштовної юридичної допомоги.

Оки-Токи допоможе забезпечити цілодобову роботу гарячої лінії, у вихідні та святкові дні, щоб не упустити дзвінки від клієнтів. Ми збережемо інформацію про кожен вхідний дзвінок, а пропущені можна запрограмувати на обдзвін, коли оператори з’являться на лінії.

Функціонал Оки-Токи для кол-центру юридичних послуг

Ми пропонуємо широкий набір інструментів, звітності та налаштувань, які дозволять максимально адаптувати юридичний колл-центр під ваші завдання:

Віртуальна АТС: Хмарний кол-центр дозволяє налаштувати віртуальну автоматичну телефонну станцію (АТС) без необхідності придбання дорогого обладнання. Вся робота ведеться з веб-браузера, що забезпечує гнучкість та економію витрат.
Голосове меню (IVR): Інтерактивне голосове меню IVR допоможе вибудувати ланцюжок дзвінка, створивши примітивного віртуального оператора. Шляхом натискання кнопок на телефоні (DTMF-сигналів) або голосового розпізнавання, клієнти можуть переміщатися по розділах меню та перейти до потрібного спеціаліста або відділу.
Запис дзвінків та стенограма: Оки-Токи зберігає записи дзвінків, а діалоги з клієнтами відображаються у вигляді стенограми, що дозволяє аналізувати розмови з клієнтами. Ці записи можуть слугувати важливим доказом у разі спірних ситуацій або необхідності підтвердження обговорених умов та угод.
Звітність: У Журналі дзвінків зберігаються всі дані спілкування з клієнтами: номери телефонів, оператори, дата, час та тривалість дзвінка, а також дані заповнення анкети CRM. У звіті можна прослухати розмову, подивитися стенограму, а також вивантажити дзвінки.
Омніканальність: На відміну від багатьох сфер діяльності, юристи повинні бути готові до спілкування з клієнтами через різні канали зв’язку, які вони віддають перевагу. Впровадження омніканального підходу дозволяє забезпечити плавний обмін інформацією з миттєвим доступом до історії попередніх звернень, незалежно від того, який канал зв’язку був використаний (дзвінки, електронна пошта, месенджери, чат на сайті тощо).
Голосові розсилки: В Оки-Токи є можливість відправляти клієнтам голосові повідомлення

, записані диктором або синтезовані роботом. Використання таких розсилок допоможе спростити обдзвін клієнтів з питань, для яких не потрібен контакт з юристами або адвокатами, тобто автоматизувати рутинні комунікації. Наприклад, голосовий робот може повідомити клієнту про стан справи або зміну дати судового засідання.
Зворотний дзвінок Callback: Це режим автообдзвону для “втрачених” клієнтів, які не змогли додзвонитися. Автообдзвін буде автоматично передзвонювати абонентам задану кількість разів у зазначеному проміжку часу. При дзвінках Callback можна закріпити конкретного співробітника за клієнтом, що сприяє більш персоналізованому обслуговуванню.
Інтеграція з CRM: З Оки-Токи можна використовувати як вже наявну CRM для юридичної фірми, так і скористатися вбудованою, наданою в рамках нашого сервісу. Це допоможе вашій юридичній фірмі більш ефективно керувати клієнтською базою, відстежувати важливі дані та взаємодіяти з клієнтами. Ви зможете зберігати та організовувати інформацію про клієнтів, справи та контакти, відстежувати історію спілкування, планувати завдання та дії, що значно спростить процес роботи та підвищить ефективність вашої юридичної практики.

Щоб використовувати кол-центр для юристів з штучним інтелектом від Оки-Токи – залиште заявку на нашому сайті. Не відкладайте на потім – починайте впровадження кол-центру для юристів з штучним інтелектом та кол-центр для юристів з онлайн-підтримкою вже сьогодні!

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних