02.09.2022

Безпека: проекти кол-центру

Як розділити проекти кол-центру, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі.

Безпека: проекти кол-центру

Інструмент «Проекти» відноситься до покращеного типу безпеки, він відмінно підійде для аутсорсингових компаній, де проекти колл-центру будуть незалежні один від одного та приховані від цікавих чи сторонніх очей. Цей інструмент дозволить обмежити певного користувача (користувачів), приховавши від нього черги, автообдзвони та інші розділи, які йому бачити не слід.

Стаття відноситься до продукту « Хмарний кол-центр »

Увімкніть «Покращену безпеку»

Щоб налаштувати проекти кол-центру, перейдіть зі спрощеної версії безпеки до покращеної. Для цього в меню «Компанія» вибираємо Розділ « Налаштування » та змінюємо тип безпеки на «Покращена». Ця операція оборотна, в результаті її буде автоматично створено ваш перший проект Default.

Створення нового проекту

  • Для створення проекту для колл-центру потрібно перейти в меню «Ролі та проекти», розділ « Проекти »;
  • Після того, як дали назву та опис проекту, потрібно його зберегти, натискаючи «Створити».

проекти кол-центру: створення новонго проетку.

Налаштування проекту під завдання

У створеному проекті потрібно додати користувачів чи групи – тобто тих, хто повинен мати доступ до проекту. А також вибрати черги, розклад, постачальника, сценарій дзвінка, автообдзвони, списки, шаблони оповіщень, сценарії діалогу та поля контакту. Тобто зібрати наш проект та все, що з ним пов’язане.

проекти кол-центру: налаштування під задачу

Додатково

  • При зміні типу безпеки на Покращений, у проектах автоматично створюється проект «Default», в якому знаходяться всі черги та всі користувачі компанії. Якщо Ви створюєте новий проект для вже існуючого користувача, його потрібно буде виключити з проекту «Default»;
  • Після створення проекту, щоб зміни набули чинності, користувачеві, призначеному на проекти, достатньо оновити сторінку;
  • Для створення групи користувачів , яку можна призначити на проект, є окрема стаття.
  • Про ролі в кол-центрі , що впливають на можливості та доступи користувачів до елементів проекту, є стаття на блозі.
Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Липень 22, 2020 Вихідні дзвінки оператора: скільки має здійснювати

Як моніторити вихідні дзвінки оператора в кол-центрі і порахувати, скільки дзвінків він повинен здійснювати?

Детальніше
photo
Вівторок Серпень 2, 2022 Як зробити шаблон email для скрипту продажів у контакт-центрі

Шаблон email розсилки для скрипту продажів – інструмент для автоматизованого відправлення листів зі сценарію розмови, за подією або за допомогою API.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних