Навіщо відокремлюється інформація про клієнта по проектам?
Аутсорсинг породжує багато “користувацьких” полів контакту, в яких буде зберігатися ексклюзивна інформація про клієнта. Якщо ви розділите (розподілите) поля за проектами, то оператори зможуть бачити менше інформації про клієнта. І заповнювати лише ті поля, які належать до теми проекту – вони будуть працювати швидше і робити менше помилок.
Ви можете скористатись цією можливістю, щоб приховати поля інших проектів в звітах. Наприклад, в журналі дзвінків з приєднаним контактом, ви (і ваш замовник) отримаєте лише поля, які використовуються вашим проектом. Захист даних клієнта (між проектами) в основному так і забезпечується в Оки-Токи
З чого почати? – Створіть нове поле і прикріпіть його до проекту
Для зберігання даних вашого проекту знадобляться додаткові поля контакту, в них і буде зберігатися інформація про клієнта. Почніть роботу з їх створення.
- Перейдіть в меню CRM-> поля контакту -> Створити.
- Поле “Назва” обов’язкове, решта налаштувань поля – за необхідності.
- Виберіть проекти, в яких він може використовуватися. Якщо проектів ще немає, то ви можете це зробити пізніше.
Нове поле готове! Тепер ви можете використовувати його! У сценарії діалогу – редагування відповіді – Інтеграція CRM – виберіть поле контакту.
Як перевірити себе
- Якщо ви зробили все правильно, то ваше поле відобразиться поряд із відповіддю.
- У списку полів перевірте, чи назначено поля правильно, чи залишилися поля без проектів.
Зверніть увагу
- Якщо сценарії з різних проектів використовують спільне поле (наприклад, поле “Коментар”), то зміна, зроблена одним сценарієм, впливає на контакт для всіх проектів. Це слід враховувати, коли ви використовуєте існуюче поле у новому проекті. Створюйте окремі поля для своїх проектів, щоб уникнути можливих конфліктів.
- Деякі поля, ми їх називаємо (Ім’я, телефон та декілька інших) є в кожному проекті і їх не можна змінити. Системні поля не можуть належати одному проекту! Вони завжди будуть використовуватися проектами спільно.
P.S. В Окі-Токі є система розділення доступу по проектам – з нею можна ознайомитися тут. Якщо коротко – це про те, як керувати доступом користувачів до даних не тільки набором прав, але і належністю до проекту.
P.P.S. Якщо ви не відчуваєте себе впевнено працюючи зі сценаріями, то ознайомтеся з нашими відео по створенню сценарію на YouTube.
P.P.P.S. Захист даних клієнта в аутсорсингу вимагає особливого підходу до безпеки та управління, порівняно із звичайними контакт-центрами. Окі-Токі планує цикл статей та фішок спеціально для вас найближчим часом, чекайте новин.
Дмитро Морковін