10.06.2022

Захист даних клієнта: ексклюзивні поля в проектах

Навіщо потрібне розділення інформації про клієнта в анкеті? Окі-Токі підкаже. Як результат – оператор робить менше помилок та працює швидше.

Захист даних клієнта: ексклюзивні поля в проектах

Навіщо відокремлюється інформація про клієнта по проектам?

Аутсорсинг породжує багато “користувацьких” полів контакту, в яких буде зберігатися ексклюзивна інформація про клієнта. Якщо ви розділите (розподілите) поля за проектами, то оператори зможуть бачити менше інформації про клієнта. І заповнювати лише ті поля, які належать до теми проекту – вони будуть працювати швидше і робити менше помилок.  

Ви можете скористатись цією можливістю, щоб приховати поля інших проектів в звітах. Наприклад, в журналі дзвінків з приєднаним контактом, ви (і ваш замовник) отримаєте лише поля, які використовуються вашим проектом. Захист даних клієнта (між проектами) в основному так і забезпечується в Оки-Токи

З чого почати? – Створіть нове поле і прикріпіть його до проекту

Для зберігання даних вашого проекту знадобляться додаткові поля контакту, в них і буде зберігатися інформація про клієнта.  Почніть роботу з їх створення.

  • Перейдіть в меню CRM-> поля контакту -> Створити. 
  • Поле “Назва” обов’язкове, решта налаштувань поля – за необхідності. 

Розділення полів контакту для аутсорсингу

  • Виберіть проекти, в яких він може використовуватися. Якщо проектів ще немає, то ви можете це зробити пізніше.

Нове поле готове! Тепер ви можете використовувати його! У сценарії діалогу – редагування відповіді – Інтеграція CRM – виберіть поле контакту.

 

Як перевірити себе

  • Якщо ви зробили все правильно, то ваше поле відобразиться поряд із відповіддю.
  • У списку полів перевірте, чи назначено поля правильно, чи залишилися поля без проектів.

width="1242"

Зверніть увагу

  • Якщо сценарії з різних проектів використовують спільне поле (наприклад, поле “Коментар”), то зміна, зроблена одним сценарієм, впливає на контакт для всіх проектів. Це слід враховувати, коли ви використовуєте існуюче поле у новому проекті. Створюйте окремі поля для своїх проектів, щоб уникнути можливих конфліктів.
  • Деякі поля, ми їх називаємо (Ім’я, телефон та декілька інших) є в кожному проекті і їх не можна змінити. Системні поля не можуть належати одному проекту! Вони завжди будуть використовуватися проектами спільно.

Поля контактів для розділення інформації про клієнта

P.S. В Окі-Токі є система розділення доступу по проектам – з нею можна ознайомитися тут. Якщо коротко – це про те, як керувати доступом користувачів до даних не тільки набором прав, але і належністю до проекту.

P.P.S. Якщо ви не відчуваєте себе впевнено працюючи зі сценаріями, то ознайомтеся з нашими відео по створенню сценарію на YouTube.

P.P.P.S. Захист даних клієнта в аутсорсингу вимагає особливого підходу до безпеки та управління, порівняно із звичайними контакт-центрами. Окі-Токі планує цикл статей та фішок спеціально для вас найближчим часом, чекайте новин.

Дмитро Морковін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Грудень 19, 2019 Як покращити роботу операторів контакт-центру

Як покращити роботу операторів контакт-центру, підвищити працездатність та оптимізувати процеси.

Детальніше
photo
П'ятниця Серпень 7, 2015 Як використовувати пакет хвилин у GSM-шлюзі

Керування пакетами хвилин у GSM-шлюзі. Налаштування GSM-шлюзу: вибір дозволених префіксів (напрямків), періодичності нарахування та вартості хвилини.

Детальніше