Навіщо відокремлюється інформація про клієнта за проектами?
Аутсорсинг плодить безліч "замовних" полів контакту, в яких зберігатиметься ексклюзивна інформація про клієнта. Якщо ви розділите (розподілите) поля за проектами, то оператори бачитимуть менше інформації про клієнта. І заповнюватимуть лише ті поля, які відносяться до тематики проекту – вони працюватимуть швидше і робитимуть менше помилок.
Ви можете використовувати цю можливість, щоб приховати поля інших проектів у звітах. Наприклад, у журналі дзвінків із приєднаним контактом, ви (і ваш замовник) отримаєте лише поля, що використовуються вашим проектом. Захист даних клієнта (між проектами) в основному так і забезпечується в Окі-Токі
З чого почати? – Створіть нове поле та прикріпіть його до проекту
Для збереження даних вашого проекту знадобляться додаткові поля контакту, в них зберігатиметься інформація про клієнта. Почніть роботу з їх створення.
- Перейдіть до меню CRM-> поля контакту -> Створити.
- Поле “Назва” є обов'язковим, інші налаштування поля – при необхідності.
- Виберіть проекти, в яких він може використовуватись. Якщо проектів ще немає, ви можете це зробити пізніше.
Нове поле готове! Тепер ви можете використати його! У сценарії діалогу – редагування відповіді – Інтеграція CRM – виберіть поле контакту .
Як перевірити себе
- Якщо ви зробили все правильно, ваше поле відобразиться поряд з відповіддю.
- У списку полів перевірте, чи призначені поля правильно, чи не залишилося полів без проектів.
Зверніть увагу
- Якщо сценарії різних проектів використовують спільне поле (наприклад, поле “Коментар”), то зміна, зроблена одним сценарієм, впливає на контакт для всіх проектів. Це слід враховувати, коли ви використовуєте існуюче поле в новому проекті. Створюйте окремі поля для своїх проектів, щоб уникнути можливих конфліктів.
- Деякі поля, які ми називаємо (Ім'я, телефон та кілька інших) є в кожному проекті і їх не можна змінити. Системні поля не можуть належати до одного проекту! Вони завжди використовуватимуться проектами спільно.
PS В Окі-Токі є система поділу доступу за проектами – з нею можна ознайомитися тут . Якщо коротко – це про те, як керувати доступом користувачів до даних не лише набором прав, а й належністю до проекту.
PPS Якщо ви не відчуваєте себе впевнено працюючи зі сценаріями, то ознайомтеся з нашими видосиками зі створення сценарію на ютубі .
P.PPS Захист даних клієнта в аутсорсингу потребує особливого підходу до безпеки та управління, порівняно із звичайними контакт-центрами. Окі-Токі планує цикл статей і фішок спеціально для вас найближчим часом, чекайте новин.
Дмитро Морковін