Зі зростанням кількості аутсорсингових кол-центрів, їх укрупненням, і взагалі у зв'язку з їх існуванням, формується потреба у спеціалізованому рішенні для аутсорсингових кол-центрів. Ми – в Окі-Токі, думаємо про потреби аутсорсингових КЦ, створюючи спеціальні функції, що виникають з особливостей їхньої роботи. Їх накопичилося вже достатньо, щоб створити зручне середовище, в якому кол-центру зручно вести операційну діяльність. Отже, поговоримо про важливі елементи цього середовища.
Хмарне виконання
- Резервування та захист
- Масштабованість потужностей
- Оплата за споживанням
Оператори, що працюють на багатьох проектах
- Єдиний інтерфейс для роботи
- Сценарії роботи оператора
Спеціальна звітність для операторів
- Консолідований облік робочого часу
- Облік дисциплінарних порушень
Спільна робота із замовником
- Надання доступу замовнику
- Спільна робота з менеджерами замовника
Швидкість розгортання
- Швидкі зміни
- Простота навчання
- Робота з браузера
Єдині КПІ для операторів *
Тепер операторів легко порівнювати – ми створили єдину систему балів у операторів, яка поєднує як об'єктивні (автоматично обчислювані) показники, так і суб'єктивні (оціночні). У поєднанні з біржею послуг операторів вони формують конкурентне середовище для селекції та найму персоналу.
Білінг послуг*
Можливість отримувати передоплату від клієнта, погоджувати склад, вартість послуг, і автоматично списувати вартість наданих послуг з передоплати клієнта – чудові можливості будувати безпечний і стабільний бізнес.
Окі-Токі та послуги зв'язку
- Підключайтеся без обмежень
- Враховуйте підключене
Фільтр дзвінків
Можливість приховати дзвінки зі звітів за номером або створеним правилом. Використовуйте його щоб виключати внутрішні та контрольні дзвінки з тарифікованого (оплачуваного) трафіку.
Тарифікація роботи оператора
Тепер ви можете створити прості правила для тарифікації роботи операторів у статусах BUSY, AWAY, PCP. Підключайтеся до Окі-Токі на безкоштовні 14 днів, якщо ви ще не підключилися та вивчайте нові можливості, якщо ви вже наш клієнт!