08.12.2015

Особливості ПЗ для аутсорсингового колл-центру

Які особливості має спеціальне ПЗ для аутсорсингового кол-центру в хмарному сервісі Оки-Токі., специфіка діяльності.

Особливості ПЗ для аутсорсингового колл-центру

З ростом числа аутсорсингових кол-центрів, їх збільшенням, і взагалі в зв’язку з їх існуванням, формується потреба в спеціальному ПО для аутсорсингового кол-центра.

Ми – в Оки-Токи, думаємо про потреби аутсорсингових кол-центрів, створюючи спеціальні функції, що виникають з особливостей їх роботи. Їх уже накопичилося достатньо, щоб створити зручне середовище, де кол-центру зручно вести операційну діяльність.

Отже, поговоримо про важливі елементи цього середовища.

Стаття відноситься до продукту “Хмарний кол-центр

Хмарне виконання ПО для аутсорсингового кол-центра

 

  • Резервування і захист
  • Масштабованість потужностей
  • Оплата за споживання

 

Оператори, що працюють на багатьох проектах

 

  • Єдиний інтерфейс для роботи
  • Сценарії роботи оператора

 

Спеціальна звітність для операторів

 

  • Консолідована облік робочого часу
  • Облік дисциплінарних порушень

 

Співпраця з замовником

 

  • Надання доступу замовнику
  • Спільна робота з менеджерами замовника

 

Швидкість розгортання

 

  • Швидкі зміни
  • Простота навчання
  • Робота з браузера

 

Єдині КПІ для операторів *

 

Зараз операторів легко порівняти – ми створили єдину Систему балів у операторів, яка поєднує як об’єктивні (автоматично обчислювані) показники, так і суб’єктивні (оціночні). У поєднанні з біржею послуг операторів вони формують конкурентне середовище для селекції та найму персоналу.

 

Білінг послуг*

 

Можливість отримувати передоплату від клієнта, узгоджувати склад, і вартість послуг, та автоматично списувати вартість наданих послуг з передоплати клієнта – чудові можливості в ПЗ для аутсорсингового колл-центру.

Окі-Токі та послуги зв’язку

 

  • Підключайтеся без обмежень
  • Ураховуйте підключене

 

Фільтр дзвінків

 

Можливість приховати дзвінки з звітів за номером або створеному правилу. Використовуйте його, щоб виключати внутрішні і контрольні дзвінки з тарифіцируємого (оплачуваного) трафіку.

 

Тарифікація роботи оператора

 

Тепер, ви можете створити прості правила для тарифікації роботи операторів в статусах BUSY, AWAY, PCP.
Додатково про ПЗ для аутсорсингового колл-центру і інструменти для оператора можна почитати тут.

Підключайтеся до Окі-Токі на безкоштовні 14 днів, якщо ви ще не підключились та вивчайте нові можливості, якщо ви вже наш клієнт!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Листопад 10, 2015 Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Детальніше
photo
П'ятниця Липень 1, 2022 Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Оки-Токи за групою менеджерів за допомогою анкети або API. Корисно для розподілу завдань по скил-групах.

Детальніше