08.12.2015

Особливості ПЗ для аутсорсингового колл-центру

Які особливості має спеціальне програмне забезпечення для аутсорсингового колл-центру в хмарному сервісі Окі-Токі., специфіка діяльності.

Особливості ПЗ для аутсорсингового колл-центру

Зі зростанням кількості аутсорсингових кол-центрів, їх укрупненням, і взагалі у зв'язку з їх існуванням, формується потреба у спеціалізованому рішенні для аутсорсингових кол-центрів. Ми – в Окі-Токі, думаємо про потреби аутсорсингових КЦ, створюючи спеціальні функції, що виникають з особливостей їхньої роботи. Їх накопичилося вже достатньо, щоб створити зручне середовище, в якому кол-центру зручно вести операційну діяльність. Отже, поговоримо про важливі елементи цього середовища.

Хмарне виконання

  • Резервування та захист
  • Масштабованість потужностей
  • Оплата за споживанням

Оператори, що працюють на багатьох проектах

  • Єдиний інтерфейс для роботи
  • Сценарії роботи оператора

Спеціальна звітність для операторів

  • Консолідований облік робочого часу
  • Облік дисциплінарних порушень

Спільна робота із замовником

  • Надання доступу замовнику
  • Спільна робота з менеджерами замовника

Швидкість розгортання

  • Швидкі зміни
  • Простота навчання
  • Робота з браузера

Єдині КПІ для операторів *

Тепер операторів легко порівнювати – ми створили єдину систему балів у операторів, яка поєднує як об'єктивні (автоматично обчислювані) показники, так і суб'єктивні (оціночні). У поєднанні з біржею послуг операторів вони формують конкурентне середовище для селекції та найму персоналу.

Білінг послуг*

Можливість отримувати передоплату від клієнта, погоджувати склад, вартість послуг, і автоматично списувати вартість наданих послуг з передоплати клієнта – чудові можливості будувати безпечний і стабільний бізнес.

Окі-Токі та послуги зв'язку

  • Підключайтеся без обмежень
  • Враховуйте підключене

Фільтр дзвінків

Можливість приховати дзвінки зі звітів за номером або створеним правилом. Використовуйте його щоб виключати внутрішні та контрольні дзвінки з тарифікованого (оплачуваного) трафіку.

Тарифікація роботи оператора

Тепер ви можете створити прості правила для тарифікації роботи операторів у статусах BUSY, AWAY, PCP. Підключайтеся до Окі-Токі на безкоштовні 14 днів, якщо ви ще не підключилися та вивчайте нові можливості, якщо ви вже наш клієнт!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Вересень 1, 2017 Дайджест новин Окі-Токі за грудень 2017

Новини за грудень 2017 року: апгрейд операторського місця, новий віджет для дашборд, глобальне оновлення парку серверів. Докладніше у статті!

Детальніше
photo
Вівторок Вересень 8, 2020 Як визначити, скільки операторів потрібно у ваш кол-центр

Усього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно у ваш контакт-центр. Відома помилка при розрахунку кількості операторів.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних