08.12.2015

Особливості ПЗ для аутсорсингового колл-центру

Які особливості має спеціальне ПЗ для аутсорсингового кол-центру в хмарному сервісі Оки-Токі., специфіка діяльності.

Особливості ПЗ для аутсорсингового колл-центру

З ростом числа аутсорсингових кол-центрів, їх збільшенням, і взагалі в зв’язку з їх існуванням, формується потреба в спеціальному ПО для аутсорсингового кол-центра.

Ми – в Оки-Токи, думаємо про потреби аутсорсингових кол-центрів, створюючи спеціальні функції, що виникають з особливостей їх роботи. Їх уже накопичилося достатньо, щоб створити зручне середовище, де кол-центру зручно вести операційну діяльність.

Отже, поговоримо про важливі елементи цього середовища.

Стаття відноситься до продукту “Хмарний кол-центр

Хмарне виконання ПО для аутсорсингового кол-центра

 

  • Резервування і захист
  • Масштабованість потужностей
  • Оплата за споживання

 

Оператори, що працюють на багатьох проектах

 

  • Єдиний інтерфейс для роботи
  • Сценарії роботи оператора

 

Спеціальна звітність для операторів

 

  • Консолідована облік робочого часу
  • Облік дисциплінарних порушень

 

Співпраця з замовником

 

  • Надання доступу замовнику
  • Спільна робота з менеджерами замовника

 

Швидкість розгортання

 

  • Швидкі зміни
  • Простота навчання
  • Робота з браузера

 

Єдині КПІ для операторів *

 

Зараз операторів легко порівняти – ми створили єдину Систему балів у операторів, яка поєднує як об’єктивні (автоматично обчислювані) показники, так і суб’єктивні (оціночні). У поєднанні з біржею послуг операторів вони формують конкурентне середовище для селекції та найму персоналу.

 

Білінг послуг*

 

Можливість отримувати передоплату від клієнта, узгоджувати склад, і вартість послуг, та автоматично списувати вартість наданих послуг з передоплати клієнта – чудові можливості в ПЗ для аутсорсингового колл-центру.

Окі-Токі та послуги зв’язку

 

  • Підключайтеся без обмежень
  • Ураховуйте підключене

 

Фільтр дзвінків

 

Можливість приховати дзвінки з звітів за номером або створеному правилу. Використовуйте його, щоб виключати внутрішні і контрольні дзвінки з тарифіцируємого (оплачуваного) трафіку.

 

Тарифікація роботи оператора

 

Тепер, ви можете створити прості правила для тарифікації роботи операторів в статусах BUSY, AWAY, PCP.
Додатково про ПЗ для аутсорсингового колл-центру і інструменти для оператора можна почитати тут.

Підключайтеся до Окі-Токі на безкоштовні 14 днів, якщо ви ще не підключились та вивчайте нові можливості, якщо ви вже наш клієнт!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Червень 7, 2023 Що має робити супервайзер? Завдання та навчання на супервайзера

Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.

Детальніше
photo
Вівторок Листопад 10, 2015 Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Детальніше