Web-дзвінок – технічне рішення для дзвінків з сайту в контакт-центр. Це рішення має переваги, які можуть бути використані в колл-центрах та електронній комерції. У цій статті ми розкажемо, як працює Web-дзвінок, як його налаштувати та інтегрувати у ваш діджитал бізнес.
Що таке Web-дзвінок з сайту
Web-дзвінок, або просто «WebCall» – це вхідний дзвінок оператору безпосередньо із браузера. За допомогою прямого дзвінка «WebCall» клієнт може поставити своє питання в зручний для нього час, а ще це абсолютно безкоштовна опція без використання постачальника SIP-телефонії.
Ось як це виглядає. Подзвоніть роботу з нашого блогу:
Технологія WebRTC
«WebCall» побудований на технології WebRTC, яка підтримується всіма браузерами. Практичне значення має використання цієї технології на мобільних пристроях та потім на ПК, де є гарнітура. Мережі 3G для дзвінків більш ніж достатньо, а технологія вже дозріла для комерційного застосування. Її використовують в мобільних додатках, але навіщо, якщо достатньо браузера.
h3>Де це може стати в нагоді?/h3>
- Внутрішні служби, наприклад технічна підтримка. Переваги – дзвінок, що обходить телефонну мережу (і месенджери);
- Обслуговування клієнтів у роумінгу. Переваги – можливість для клієнта подзвонити через «Public Wi-Fi» або використовуючи Інтернет місцевої сім-карти;
- Комунікація з лендінга або іншої веб-сторінки. Простий доступ до операторів або голосових ботів. Це можливість поліпшити конверсію шляхом миттєвої комунікації з клієнтом.
Як налаштувати WebCall в Оки-Токи
Для створення Web-дзвінка, перейдіть до розділу Інтеграції – Зовнішні ресурси.
- Створіть необхідну інтеграцію виду WebCall;
- Виберіть колірні та текстові налаштування для кнопки «Подзвонити»;
- Встановіть згенерований код з налаштуваннями на сторінках свого сайту, а URL додайте до кнопки для здійснення дзвінка;
- Важливо! Не забудьте вказати чергу, в яку відправиться номер клієнта і з якого елемента сценарію почнеться дзвінок.
Переваги та користь від WebCall Оки-Токi
Що може дати «WebCall» від Оки-Токi вашому бізнесу?
h3>Реклама та продажі/h3>
- Оптимізація рекламного бюджету і збільшення конверсії продажів;
- Підвищення конверсії, адже клієнти швидше переходять до дії.
- У нашому звіті «Call tracking» відображається джерело вхідних дзвінків. Це дозволяє аналізувати ефективність реклами на різних джерелах або на конкретних сторінках сайту;
h3>Робота оператора /h3>
- Вхідні дзвінки з «WebCall» миттєво розподіляються вільному оператору, потрапляють в чергу очікування або йдуть за іншим сценарієм дзвінка;
- Оператор змоде приймати дзвінки «WebCall» через операторське місце Оки-Токи, особистий або робочий номер телефону, а також через IP-трубку або софтфон;
- Для дзвінків, що надійшли з сайту, ви можете використовувати нормативи KPI і мовленнєву аналітику, щоб моніторити роботу оператора.
h3>Користь для клієнтів /h3>
- Зручність для клієнта: дзвінок з сайту в один клік, без витрат на зв’язок і анонімно;
- Завдяки «WebCall» клієнт може зв’язатися з оператором з будь-якої точки світу без витрат на міжміські дзвінки;
- Webcall Оки-Токи підходить для усіх версій браузерів.
h3>Інтеграція з Оки-Токи/h3>
- Є можливість переглянути запис розмови в Журналі дзвінків або прослухати його в режимі реального часу, а також буде відображатися інформація, що цей клієнт прийшов з сайту;
- Віджет «WebCall» повністю інтегрований з Окі-Токі, ви самі можете налаштувати сценарій вхідних дзвінків для різних відділів або співробітників, а також використовувати голосового помічника;
- За допомогою наших анкет CRM та скриптів можна скласти найбільш вдалий сценарій розмови з клієнтом, що надійшов з сайту.
h3>Економія бюджету/h3>
- «WebCall» в Окі-Токі налаштовується безкоштовно;
- Ви не платите за хвилини колбека, номери “0-800” або інші послуги зв’язку.
Додатково
- Для «WebCall» можна налаштувати Чорний список номерів для небажаних клієнтів і спам-дзвінків. Вони не будуть направлятися на оператора, що економить його час.
- Для дзвінків з сайту можна використовувати форму заявки, в якій клієнт залишить свій номер телефону, після чого буде створено завдання для оператора. Це – зворотний дзвінок «Callback». Детальніше – в статті на блозі.
Ілона Чернякова