27.01.2023

Web-дзвінок з сайту – WebCall

Що таке Веб-дзвінок з сайту, як зателефонувати в кол-центр з браузера, налаштування WebCall в Оки-Токи, переваги та користь для бізнесу.

Web-дзвінок з сайту – WebCall

Web-дзвінок – технічне рішення для дзвінків з сайту в контакт-центр. Це рішення має переваги, які можуть бути використані в колл-центрах та електронній комерції. У цій статті ми розкажемо, як працює Web-дзвінок, як його налаштувати та інтегрувати у ваш діджитал бізнес.

Що таке Web-дзвінок з сайту

Web-дзвінок, або просто «WebCall» – це вхідний дзвінок оператору безпосередньо із браузера. За допомогою прямого дзвінка «WebCall» клієнт може поставити своє питання в зручний для нього час, а ще це абсолютно безкоштовна опція без використання постачальника SIP-телефонії.

Ось як це виглядає. Подзвоніть роботу з нашого блогу:


Технологія WebRTC

«WebCall» побудований на технології WebRTC, яка підтримується всіма браузерами. Практичне значення має використання цієї технології на мобільних пристроях та потім на ПК, де є гарнітура. Мережі 3G для дзвінків більш ніж достатньо, а технологія вже дозріла для комерційного застосування. Її використовують в мобільних додатках, але навіщо, якщо достатньо браузера. 
h3>Де це може стати в нагоді?/h3>

  • Внутрішні служби, наприклад технічна підтримка. Переваги – дзвінок, що обходить телефонну мережу (і месенджери);
  • Обслуговування клієнтів у роумінгу. Переваги – можливість для клієнта подзвонити через «Public Wi-Fi» або використовуючи Інтернет місцевої сім-карти;
  • Комунікація з лендінга або іншої веб-сторінки. Простий доступ до операторів або голосових ботів. Це можливість поліпшити конверсію шляхом миттєвої комунікації з клієнтом. 

Як налаштувати WebCall в Оки-Токи

Для створення Web-дзвінка, перейдіть до розділу Інтеграції – Зовнішні ресурси.

  • Створіть необхідну інтеграцію виду WebCall;
  • Виберіть колірні та текстові налаштування для кнопки «Подзвонити»;

 

  • Встановіть згенерований код з налаштуваннями на сторінках свого сайту, а URL додайте до кнопки для здійснення дзвінка;
  • Важливо! Не забудьте вказати чергу, в яку відправиться номер клієнта і з якого елемента сценарію почнеться дзвінок. 

Переваги та користь від WebCall Оки-Токi

Що може дати «WebCall» від Оки-Токi вашому бізнесу?
h3>Реклама та продажі/h3>

  • Оптимізація рекламного бюджету і збільшення конверсії продажів;
  • Підвищення конверсії, адже клієнти швидше переходять до дії.
  • У нашому звіті «Call tracking» відображається джерело вхідних дзвінків. Це дозволяє аналізувати ефективність реклами на різних джерелах або на конкретних сторінках сайту; 

h3>Робота оператора /h3>

  • Вхідні дзвінки з «WebCall» миттєво розподіляються вільному оператору, потрапляють в чергу очікування або йдуть за іншим сценарієм дзвінка;
  • Оператор змоде приймати дзвінки «WebCall» через операторське місце Оки-Токи, особистий або робочий номер телефону, а також через IP-трубку або софтфон;
  • Для дзвінків, що надійшли з сайту, ви можете використовувати нормативи KPI і мовленнєву аналітику, щоб моніторити роботу оператора.

h3>Користь для клієнтів /h3>

  • Зручність для клієнта: дзвінок з сайту в один клік, без витрат на зв’язок і анонімно; 
  • Завдяки «WebCall» клієнт може зв’язатися з оператором з будь-якої точки світу без витрат на міжміські дзвінки;
  • Webcall Оки-Токи підходить для усіх версій браузерів.

h3>Інтеграція з Оки-Токи/h3>

  • Є можливість переглянути запис розмови в Журналі дзвінків або прослухати його в режимі реального часу, а також буде відображатися інформація, що цей клієнт прийшов з сайту;

 

  • Віджет «WebCall» повністю інтегрований з Окі-Токі, ви самі можете налаштувати сценарій вхідних дзвінків для різних відділів або співробітників, а також використовувати голосового помічника;
  • За допомогою наших анкет CRM та скриптів можна скласти найбільш вдалий сценарій розмови з клієнтом, що надійшов з сайту. 

h3>Економія бюджету/h3>

  • «WebCall» в Окі-Токі налаштовується безкоштовно;
  • Ви не платите за хвилини колбека, номери “0-800” або інші послуги зв’язку.

Додатково

  • Для «WebCall» можна налаштувати Чорний список номерів для небажаних клієнтів і спам-дзвінків. Вони не будуть направлятися на оператора, що економить його час.
  • Для дзвінків з сайту можна використовувати форму заявки, в якій клієнт залишить свій номер телефону, після чого буде створено завдання для оператора. Це – зворотний дзвінок «Callback». Детальніше – в статті на блозі.

Ілона Чернякова

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Вересень 6, 2022 Перетворити номер на міжнародний формат онлайн у Оки-Токи

Як налаштувати перетворення номерів у хмарному сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.

Детальніше
photo
П'ятниця Січень 13, 2023 Callback – Сервіс Зворотного дзвінка в Окі-Токі

Що таке «зворотний дзвінок» Callback, як налаштувати зв’язок з клієнтом через сайт, автообдзвоні втрачених клієнтів.

Детальніше