Web-дзвінок – технічне рішення для дзвінків із сайту в контакт-центр. Це рішення має переваги, які можуть бути використані в кол-центрах та електронній комерції. У цій статті ми опишемо як працює Web-дзвінок, як його налаштувати та інтегрувати у ваш діджитал бізнес.
Що таке Web-дзвінок із сайту
Web-дзвінок, або просто «WebCall» – це вхідний дзвінок оператору прямо з браузера. За допомогою прямого дзвінка «WebCall» клієнт може поставити своє запитання у зручний для нього час, а ще це безкоштовна опція без використання постачальника SIP-телефонії.
Ось як це виглядає. Зателефонуйте з нашого блогу:
Технологія WebRTC
«WebCall» побудований на технології Webrtc, яка підтримується всіма браузерами. Практичне значення має використання цієї технології на мобільних пристроях та потім на ПК, де є гарнітура. Мережі 3G для дзвінків більш ніж достатньо, а технологія вже дозріла для комерційного застосування. Її використовують у мобільних програмах, але навіщо, якщо достатньо браузера.
Де це може стати в нагоді?
- Внутрішні служби, наприклад, технічна підтримка. Переваги – дзвінок в обхід телефонної мережі (і месенджерів);
- Обслуговування клієнтів у роумінгу. Переваги – можливість для клієнта зателефонувати через «Public Wi-Fi» або використовуючи інтернет місцевої сім-картки;
- Комунікація з лендінгу чи іншої веб-сторінки. Простий доступ до операторів або голосових ботів. Це можливість покращити конверсію миттєвої комунікації з клієнтом.
Як налаштувати WebCall в Окі-Токі
Для створення Web-дзвінка, перейдіть до розділу Інтеграції – Зовнішні ресурси.
- Створіть необхідну інтеграцію типу WebCall;
- Виберіть колірні та текстові налаштування для кнопки «Зателефонувати»;
- Згенерований код із налаштуваннями розмістіть на сторінках свого сайту, а URL додати в кнопку для здійснення дзвінка;
- Важливо! Не забудьте вказати чергу, в яку відправиться номер клієнта і з якого елемента сценарію розпочинається дзвінок.
Переваги та користь від WebCall Окі-Токі
Що може дати «WebCall» від Окі-Токі вашому бізнесу?
Реклама та продаж
- Оптимізація рекламного бюджету та збільшення конверсії продажів;
- Підвищення конверсії, оскільки клієнти скоріш переходять до дії.
- У нашому звіті Call Tracking відображається джерело вхідних дзвінків. Це дозволяє аналізувати ефективність реклами на різних джерелах чи конкретних сторінках сайту;
Робота оператора
- Вхідні дзвінки з WebCall миттєво розподіляються на вільного оператора, потрапляють у чергу очікування або йдуть за іншим сценарієм дзвінка;
- Оператор зможе приймати дзвінки «WebCall» через операторське місце Окі-Токі, особистий чи робочий номер телефону, а також через IP-трубку чи софтфон;
- Для дзвінків, що надійшли з сайту, ви можете використовувати нормативи KPI та мовну аналітику, щоб моніторити роботу оператора.
Користь для клієнтів
- Зручність для клієнта: дзвінок із сайту в один клік, без витрат на зв’язок та анонімно;
- Завдяки WebCall клієнт може зв’язатися з оператором з будь-якої точки світу без витрат на міжміські дзвінки;
- Webcall Окі-Токі підходить для всіх версій браузерів.
Інтеграція з Окі-Токі
- Є можливість переглянути запис розмови в Журналі дзвінків або прослухати його в режимі реального часу, а також відображатиметься інформація, що цей клієнт прийшов із сайту;
- Віджет WebCall повністю інтегрований з Окі-Токі, ви самі можете налаштувати сценарій вхідних дзвінків для різних відділів або співробітників, а також використовувати голосового помічника;
- За допомогою наших анкет CRM та скриптів можна скласти найбільш вдалий сценарій розмови з клієнтом, що надійшли із сайту.
Економія бюджету
- «WebCall» у Окі-Токі налаштовується безкоштовно;
- Ви не сплачуєте за хвилини коллбека, номери «0-800» або інші послуги зв’язку.
Додатково
- Для WebCall можна налаштувати Чорний список номерів для небажаних клієнтів та спам-дзвінків. Вони не спрямовуватимуться на оператора, що заощадить його час.
- Для дзвінків із сайту можна використовувати форму заявки, в якій клієнт залишить свій номер телефону, після чого буде створено завдання для оператора. Це зворотний дзвінок «Callback». Докладніше – у статті на блозі.
Ілона Чернякова