27.01.2023

Web-дзвінок із сайту – WebCall

Що таке Web-дзвінок із сайту, як зателефонувати до кол-центру з браузера, налаштування WebCall в Окі-Токі, переваги та користь для бізнесу.

Звонок с сайта

Звонок с сайта

Web-дзвінок – технічне рішення для дзвінків із сайту в контакт-центр. Це рішення має переваги, які можуть бути використані в кол-центрах та електронній комерції. У цій статті ми опишемо як працює Web-дзвінок, як його налаштувати та інтегрувати у ваш діджитал бізнес.

Що таке Web-дзвінок із сайту

Web-дзвінок, або просто «WebCall» – це вхідний дзвінок оператору прямо з браузера. За допомогою прямого дзвінка «WebCall» клієнт може поставити своє запитання у зручний для нього час, а ще це безкоштовна опція без використання постачальника SIP-телефонії.

Ось як це виглядає. Зателефонуйте з нашого блогу:


Технологія WebRTC

«WebCall» побудований на технології Webrtc, яка підтримується всіма браузерами. Практичне значення має використання цієї технології на мобільних пристроях та потім на ПК, де є гарнітура. Мережі 3G для дзвінків більш ніж достатньо, а технологія вже дозріла для комерційного застосування. Її використовують у мобільних програмах, але навіщо, якщо достатньо браузера.

Де це може стати в нагоді?

  • Внутрішні служби, наприклад, технічна підтримка. Переваги – дзвінок в обхід телефонної мережі (і месенджерів);
  • Обслуговування клієнтів у роумінгу. Переваги – можливість для клієнта зателефонувати через «Public Wi-Fi» або використовуючи інтернет місцевої сім-картки;
  • Комунікація з лендінгу чи іншої веб-сторінки. Простий доступ до операторів або голосових ботів. Це можливість покращити конверсію миттєвої комунікації з клієнтом.

Як налаштувати WebCall в Окі-Токі

Для створення Web-дзвінка, перейдіть до розділу Інтеграції – Зовнішні ресурси.

  • Створіть необхідну інтеграцію типу WebCall;
  • Виберіть колірні та текстові налаштування для кнопки «Зателефонувати»;

Webcall в Оки-Токи

 

  • Згенерований код із налаштуваннями розмістіть на сторінках свого сайту, а URL додати в кнопку для здійснення дзвінка;
  • Важливо! Не забудьте вказати чергу, в яку відправиться номер клієнта і з якого елемента сценарію розпочинається дзвінок.

Переваги та користь від WebCall Окі-Токі

Що може дати «WebCall» від Окі-Токі вашому бізнесу?

Реклама та продаж

  • Оптимізація рекламного бюджету та збільшення конверсії продажів;
  • Підвищення конверсії, оскільки клієнти скоріш переходять до дії.
  • У нашому звіті Call Tracking відображається джерело вхідних дзвінків. Це дозволяє аналізувати ефективність реклами на різних джерелах чи конкретних сторінках сайту;

Робота оператора

  • Вхідні дзвінки з WebCall миттєво розподіляються на вільного оператора, потрапляють у чергу очікування або йдуть за іншим сценарієм дзвінка;
  • Оператор зможе приймати дзвінки «WebCall» через операторське місце Окі-Токі, особистий чи робочий номер телефону, а також через IP-трубку чи софтфон;
  • Для дзвінків, що надійшли з сайту, ви можете використовувати нормативи KPI та мовну аналітику, щоб моніторити роботу оператора.

Користь для клієнтів

  • Зручність для клієнта: дзвінок із сайту в один клік, без витрат на зв’язок та анонімно;
  • Завдяки WebCall клієнт може зв’язатися з оператором з будь-якої точки світу без витрат на міжміські дзвінки;
  • Webcall Окі-Токі підходить для всіх версій браузерів.

Інтеграція з Окі-Токі

  • Є можливість переглянути запис розмови в Журналі дзвінків або прослухати його в режимі реального часу, а також відображатиметься інформація, що цей клієнт прийшов із сайту;

Звіт про дзвінки через WebCall

 

  • Віджет WebCall повністю інтегрований з Окі-Токі, ви самі можете налаштувати сценарій вхідних дзвінків для різних відділів або співробітників, а також використовувати голосового помічника;
  • За допомогою наших анкет CRM та скриптів можна скласти найбільш вдалий сценарій розмови з клієнтом, що надійшли із сайту.

Економія бюджету

  • «WebCall» у Окі-Токі налаштовується безкоштовно;
  • Ви не сплачуєте за хвилини коллбека, номери «0-800» або інші послуги зв’язку.

Додатково

  • Для WebCall можна налаштувати Чорний список номерів для небажаних клієнтів та спам-дзвінків. Вони не спрямовуватимуться на оператора, що заощадить його час.
  • Для дзвінків із сайту можна використовувати форму заявки, в якій клієнт залишить свій номер телефону, після чого буде створено завдання для оператора. Це зворотний дзвінок «Callback». Докладніше – у статті на блозі.

Ілона Чернякова

Оцініть новину:

Читайте також

отчет по звонкам

отчет по звонкам

Четвер Грудень 17, 2020 Що можна дізнатися про дзвінок у журналі дзвінків

Як звіт про дзвінки допоможе в роботі хмарного сервісу Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
Внешний вид отчета Список задач

Внешний вид отчета Список задач

Середа Серпень 10, 2022 Звіт по телефону: «Список завдань»

Де отримати докладний звіт щодо обдзвону? Інформація про клієнтів, статуси завдань та скоєні спроби додзвонитися.’

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних