04.07.2023

Предиктивний набір: Як працює та як підключити передиктивний дзвінок?

Як працює передиктивний обдзвон і чим він може бути корисним для вашого бізнесу. Де застосовується передиктивний обдзвон, наскільки ефективний

Предиктивний набір: Як працює та як підключити передиктивний дзвінок?

Автообдзвоні – автоматичний набір номерів клієнтів із вашої бази. Інструмент допомагає здійснити комунікацію з клієнтами по неактуальній чи не верифікованій базі. Передиктивний обдзвон – це динамічний режим обдзвону, коли система варіює кількість активних ліній, залежно від десятків факторів. Це самий "розумний" і складно влаштований тип обдзвону. клієнтами у неробочий час. Використання інструменту популярне у продажах, рекламі послуг або інфобізнесі.

 

Режими автообдзвону

 

1. Додзвон із перекладом на оператора

У цьому випадку інструмент здійснює набір номерів за заданою базою. Як тільки клієнт відповість на дзвінок, він буде автоматично з'єднаний із оператором. Підтвердити додзвон можна вручну або автоматично. Під час прийому дзвінка співробітник може користуватися скриптом, збереженим у бібліотеці. Також він має можливість оперативно вносити інформацію до картки клієнта або оформляти замовлення.

 

2. Продзвін роботом

Робот – спеціальний інструмент Окі-Токі, який дозволяє прибрати з операторів завдання інформування, оповіщення та відповіді на прості запитання клієнтів.

З його допомогою можна:

  • Повідомити про акцію;
  • Запропонувати послуги;
  • Провести опитування якість обслуговування;
  • Повідомити про статус замовлення або суму боргу;
  • Актуалізувати базу номерів.

Робот Окі-Токі – інструмент з гнучкими налаштуваннями. Користувач зможе прописати сценарії дзвінка та налаштувати його поведінку. При додзвоненні клієнту робот відтворить аудіозапис або промову, синтезовану за допомогою сервісу Google або Яндекс. Інструмент Окі-Токі сприймає натискання клавіш або відповіді голосом, може вносити їх у CRM-систему, зберігати, планувати наступний контакт із клієнтом або переводити його на оператора.

 

3. Предиктивний продзвон

Предиктивний (прогнозований) продзвон має відразу дві переваги. По-перше, він скорочує час очікування дзвінка оператором. По-друге, забезпечує мінімальну втрату успішних дзвінків. При роботі інструмента передиктивного продзвону від Окі-Токі система здійснює кількість дзвінків, що перевищує кількість вільних операторів. Тому що, згідно з прогнозом, клієнти не дадуть відповіді на деякі виклики (скидання, зайнято, неправильний номер).

Докладніше про можливості автообдзвоню читайте у нашій статті .

 

Як працює передиктивний дзвінок

Предиктивний дзвінок – режим роботи при якому кількість ліній залежить від частки успішних дзвінків за певний період. Змінювана кількість ліній дозволяє утримувати кількість успішних дзвінків для яких не виявилося вільного оператора в допустимих межах, при цьому зберігаючи кількість одночасних дзвінків якомога більшим. хоча допустимо від 10. При виконанні цієї умови, інструмент має достатньо статистики для прогнозування. оператора, налаштування числа спроб, тривалості очікування, детектування автовідповідача та проблем зв'язку.

Підключіть передіктивний дзвінок безкоштовно!

Функціонал від Окі-Токі дозволяє враховувати специфіку компанії та потреби клієнтів. Перед запуском автообдзвоню, можна встановити часові рамки і включати інструмент тільки в потрібні дні або години. Налаштування передиктивного дзвінка спрямовані на збільшення ймовірності успішного дзвінка. Якщо один клієнт вказав кілька контактних номерів, можна включити кожен із них у список автоматичного продзвону.

Інструмент дозволяє виключити помилки при наборі номера або пропуск номерів. Передиктивний набір розподіляє роботу між операторами, щоб кожен фахівець спілкувався з однаковою кількістю клієнтів.

Залишайте заявку, щоб безкоштовно використовувати інструменти Окі-Токі протягом 14 днів. Тестового періоду буде достатньо, щоб оцінити інтерфейс хмарного рішення, зручність використання та ефективність автообдзвоню.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Лютий 14, 2023 Віртуальний оператор: бізнес-ідея для кол-центру

Як віртуальний оператор допоможе кол-центру зменшити навантаження на реальних операторів та підвищити лояльність клієнтів.

Детальніше
photo
Понеділок Березень 20, 2023 Як інтегрувати кол-центр з АmoCRM?

Інструкція допоможе інтегрувати АМО CRM з хмарним сервісом Оки-Токи. Можливості та опис роботи.

Детальніше