16.04.2024

Як налаштувати автообдзвоні?

Ми розширили можливості фільтрації завдань в автодзвоні Окі-Токі та підготували корисну примітку про управління базою клієнтів.

Як налаштувати автообдзвоні?

У багатьох компаній часто виникає потреба повернути частину бази до роззвону за якимось критерієм. Ми розширили можливості фільтрації завдань всередині автодзвінка і підготували корисні нотатки про управління базою клієнтів. Пропоную розібрати найбільш популярні методи фільтрації, а з повним списком можливостей Ви можете самостійно ознайомитися в інтерфейсі. Почнемо!

Стаття відноситься до продукту Окі-Токі – “Автообдзвоні”

Фільтри в Окі-Токі

 

Фільтри завдань

  • Номер телефону. Використовуючи цей фільтр, можна знайти всі раніше створені завдання з вказаним номером в поточному автодзвоні. В відповідне поле вводимо номер телефону і натискаємо показати.
    • Якщо ви хочете знайти завдання одразу за декількома номерами, достатньо натиснути на зелену кнопку, поле фільтра продублюється і можна буде вказати наступне значення.

    /li>

  • Дата додавання. Знаючи дату імпорта бази Ви можете знайти всі завдання, завантажені в автообдзвоні за вказаний період. Для цього достатньо вказати в фільтрі від і до ( верхній рядок – стартова дата; нижній рядок – кінцева дата).
  • Статус завдання. Можна фільтрувати завдання за їх статусом. “У черзі” (те, які ще не були обдзвонені), “Скасування завдання” (завдання, скасоване вручну), “Успіх” (завдання, що завершилося дзвінком до клієнта) тощо.
  • Запланована дата. На зразок фільтру по даті додавання, фільтруйте задачі по запланованому часу дзвінка.
  • Кількість спроб. Також є можливість фільтрувати задачі за кількістю спроб:
  • Часовий пояс. Такий фільтр буде актуальним для тих компаній, які працюють з базою клієнтів, розсіяною по різних часових поясах.
  • Номер імпорту. Можна відфільтрувати всі задачі за конкретним номером імпорту (Не працює з імпортом CRM). Вкажіть його та застосуйте фільтр.
  • /ul>
    Фільтр за номером імпорту в Окі-Токі

      • Номер імпорту можна дізнатись, зайшовши: Ресурси проектів/Імпорт даних.

      /li>
      /ul>
      Як дізнатися номер імпорту Окі-Токі

       

      Комбінування фільтрів

      Для прикладу нам потрібно відобразити:
      1. Всі завдання з імпорту, які були невдачні;
      2. Всі невдачні завдання, які були заплановані на певну дату та час з певного імпорту.

      Комбінуючи різні фільтри можна знайти будь-яке завдання і повернути його до роботи.

      Комбінування фільтрів Окі-Токі

       

      Повернення знайдених завдань

      Для цього потрібно вибрати вручну або Все\На цій сторінці.
      Наступний крок натиснути “Дії” та “Відкрити знову”. Підтвердіть своє дію.

      Повернення знайдених завдань в Окі-Токі Повернення знайдених завдань в Окі-Токі

      Використовуючи фільтри, ви спростите для себе пошук і управління базою клієнтів. Повернути завдання до роботи, завершити завдання раніше часу чи перенести – тепер це зручніше і більше схоже на CRM, ніж просто на список номерів. Якщо після ознайомлення зі статтею у вас залишились питання – техпідтримка допоможе знайти на них відповіді!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Жовтень 29, 2024 Як підключити автообзвін з переводом на оператора для CRM контакт-центрів?

Покрокова інструкція, як підключити автообдзвоні сервісу Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.

Детальніше
photo
Середа Лютий 14, 2024 Як відкрити кол-центр: топ-9 помилок

Потрібно підготуватися до запуску КЦ! Почніть з цієї статті. За нашим досвідом, кожен другий кол-центр під час запуску допускає принаймні одну з наведених помилок.

Детальніше