18.10.2019

Як налаштувати автообдзвін: керування базою клієнтів

Ми розширили можливості фільтрації завдань усередині автообдзвону Окі-Токі та підготували корисну замітку про управління базою клієнтів.

Як налаштувати автообдзвін: керування базою клієнтів

У багатьох компаній часто виникає необхідність повернути частину бази в обдзвон за якоюсь ознакою. Ми розширили можливості фільтрації завдань усередині автообдзвоню та підготували корисну замітку про управління базою клієнтів. Пропоную розібрати найбільш популярні методи фільтрації, а з повним списком можливостей Ви можете самостійно ознайомитись в інтерфейсі . Почнемо!

Стаття відноситься до продукту Окі-Токі – “Автодозвон”

Список автообдзвінів Завдання

 

Фільтри завдань

  • Номер телефону. Використовуючи цей фільтр, можна знайти всі раніше створені завдання із зазначеним номером у поточному автодзвінку. У відповідне поле вводимо номер телефону та натискаємо показати.
    • Якщо хочете знайти завдання відразу за кількома номерами, достатньо натиснути на зелену кнопку, поле фільтра продублюється і можна буде вказати наступне значення.
  • Дата додавання. Знаючи дату імпорту бази, Ви можете знайти всі завдання, завантажені в автообдзвін за вказаний період. Для цього достатньо вказати у фільтрі від і до (верхній рядок – стартова дата; нижній рядок – кінцева дата).
  • Статус задачі. Можна відфільтрувати завдання щодо їх статусу. “У черзі” (ті, які ще не були обдзвонені), “Скасування завдання” (завдання, скасоване вручну), “Успіх” (завдання, що завершилося додзвоном до клієнта) etc.
  • Запланована дата. За аналогією з фільтром за датою додавання, фільтруйте завдання запланованого часу дзвінка.
  • Кількість спроб. Також є можливість фільтрувати завдання за кількістю спроб:
  • Часовий пояс. Такий фільтр буде актуальним для тих компаній, які працюють з базою клієнтів, розкиданих різними часовими поясами.
  • Номер імпорту. Можна відфільтрувати всі завдання за конкретним номером імпорту (Не працює з імпортом CRM). Вкажіть його та застосовуйте фільтр.

Фільтри завдань

    • Номер імпорту можна дізнатися, зайшовши: Ресурси проектів/Імпорт даних.

Номер імпорту Масові операції

 

Комбінування фільтрів

Для прикладу нам потрібно відобразити:
1. Усі завдання з імпорту, які були невдалими;
2. Усі невдалі завдання, які були заплановані на певну дату та час з певного імпорту.

Комбінуючи різні фільтри можна знайти будь-яке завдання та повернути його в роботу.

Комбінування фільтрів

 

Повернення знайдених завдань

Для цього потрібно вибрати ручним способом або Все\На цій сторінці.
Наступний крок натиснути Дії та Відкрити знову. Підтвердити свою дію.

Повернення знайдених завдань

Повернення знайдених завдань

Використовуючи фільтри, ви спростите для себе пошук та керування базою клієнтів. Повернути завдання в роботу, завершити завдання раніше часу або перенести – тепер це зручніше і більше виглядає як CRM, ніж просто на список номерів. Якщо після ознайомлення зі статтею у вас залишилися питання – техпідтримка допоможе знайти на них відповіді!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Вересень 2, 2022 Безпека: проекти кол-центру

Як розділити проекти кол-центру, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі.

Детальніше
photo
П'ятниця Липень 1, 2022 Як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Окі-Токі за групою менеджерів за допомогою анкети чи API. Корисно для розподілу завдань по скіл-групах.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних