У багатьох компаній часто виникає потреба повернути частину бази до роззвону за якимось критерієм. Ми розширили можливості фільтрації завдань всередині автодзвінка і підготували корисні нотатки про управління базою клієнтів. Пропоную розібрати найбільш популярні методи фільтрації, а з повним списком можливостей Ви можете самостійно ознайомитися в інтерфейсі. Почнемо!
Стаття відноситься до продукту Окі-Токі – “Автообдзвоні”
Фільтри завдань
- Номер телефону. Використовуючи цей фільтр, можна знайти всі раніше створені завдання з вказаним номером в поточному автодзвоні. В відповідне поле вводимо номер телефону і натискаємо показати.
- Якщо ви хочете знайти завдання одразу за декількома номерами, достатньо натиснути на зелену кнопку, поле фільтра продублюється і можна буде вказати наступне значення.
/li>
- Дата додавання. Знаючи дату імпорта бази Ви можете знайти всі завдання, завантажені в автообдзвоні за вказаний період. Для цього достатньо вказати в фільтрі від і до ( верхній рядок – стартова дата; нижній рядок – кінцева дата).
- Статус завдання. Можна фільтрувати завдання за їх статусом. “У черзі” (те, які ще не були обдзвонені), “Скасування завдання” (завдання, скасоване вручну), “Успіх” (завдання, що завершилося дзвінком до клієнта) тощо.
- Запланована дата. На зразок фільтру по даті додавання, фільтруйте задачі по запланованому часу дзвінка.
- Кількість спроб. Також є можливість фільтрувати задачі за кількістю спроб:
- Часовий пояс. Такий фільтр буде актуальним для тих компаній, які працюють з базою клієнтів, розсіяною по різних часових поясах.
- Номер імпорту. Можна відфільтрувати всі задачі за конкретним номером імпорту (Не працює з імпортом CRM). Вкажіть його та застосуйте фільтр.
- Номер імпорту можна дізнатись, зайшовши: Ресурси проектів/Імпорт даних.
/li>
/ul>
Комбінування фільтрів
Для прикладу нам потрібно відобразити:
1. Всі завдання з імпорту, які були невдачні;
2. Всі невдачні завдання, які були заплановані на певну дату та час з певного імпорту.Комбінуючи різні фільтри можна знайти будь-яке завдання і повернути його до роботи.
Повернення знайдених завдань
Для цього потрібно вибрати вручну або Все\На цій сторінці.
Наступний крок натиснути “Дії” та “Відкрити знову”. Підтвердіть своє дію.Використовуючи фільтри, ви спростите для себе пошук і управління базою клієнтів. Повернути завдання до роботи, завершити завдання раніше часу чи перенести – тепер це зручніше і більше схоже на CRM, ніж просто на список номерів. Якщо після ознайомлення зі статтею у вас залишились питання – техпідтримка допоможе знайти на них відповіді!
/ul>