29.10.2024

Як підключити автообзвін з переводом на оператора для CRM контакт-центрів?

Покрокова інструкція, як підключити автообдзвін сервісу Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.

Як підключити автообзвін з переводом на оператора для CRM контакт-центрів?

Що таке автообдзвiн?

Автообдзвiн — це технологія, яка автоматизує процес обдзвону, роблячи його передбачуваним і ефективним. Робот дзвонить замість оператора, не втомлюється і не допускає помилок. Коли потрібне живе спілкування, робот переводить дзвінок на співробітника. Автообдзвiн особливо корисний, коли потрібно обдзвонити багато номерів за короткий час, наприклад, у рамках рекламної кампанії або опитування.

Налаштування в Окі-Токі

Налаштування автообдзвiну просте й інтуїтивно зрозуміле. В інтерфейсі створюється новий автообдзвiн, обираються потрібні налаштування, призначаються оператори, SIP-провайдер і завантажується база клієнтів. Докладна поетапна інструкція з налаштування та імпорту номерів у окремих статтях. 

Для автообдзвiну з переводом на оператора кол-центру підходять 4 режими: 

  • Progressive mode – найпростіший і повільний, добре підходить для маленьких груп, оскільки набирає по одній лінії на кожного вільного оператора.
  • Power dial – більш інтенсивний обдзвін з можливістю вказати потрібну кількість ліній.
  • Predictive mode – динамічний режим, для коректної роботи рекомендується 10-15 операторів. 
  • Callback mode – підходить для «передзвонів». Спочатку автообдзвiн набирає вільного співробітника, попереджає про запланований дзвінок, після чого телефонує клієнту. 

Докладніше про всі режими автообдзвiну можна прочитати на блозі.Зверніть увагу на налаштування ліній. Вказуйте кількість ліній, виходячи з числа операторів та максимально допустимого навантаження.

Налаштування автообдзвону в Окі-токі
Налаштування автообдзвіну

Якщо у звітах по роботі автообдзвіну зустрічається помилка “SIP 603 Decline” – це означає, що налаштовано більше ліній, ніж надає ваш SIP-провайдер і дзвінки не проходять. 

Якщо часто бачите помилку “Скидання дзвінка: немає вільного оператора” – можна зменшити кількість ліній на співробітників, оскільки занадто інтенсивний набір.

Зведений звіт в ОКІ-ТОКІ
Зведений звіт

Як призначити операторів на автообдзвін

Якщо не призначити операторів на автообдзвін – дзвінки на них не підуть. У налаштуваннях вкажіть співробітників, які будуть приймати дзвінки. В Окі-Токі є пріоритети операторів, щоб вказати, хто в першу чергу буде приймати дзвінки. Виберіть потрібний пріоритет від 1 до 10, де 10 – найінтенсивніший. Якщо поставити 0 – дзвінки на операторів іти не будуть. 

Вибір операторів на автообдзвон
Вибір операторів на автообдзвін

На менш досвідчених співробітників та стажистів можна поставити невеликий пріоритет, щоб не перевантажувати їх на початку роботи. Також менший пріоритет підійде операторам, які призначені на вхідну лінію і приймають дзвінки від клієнтів.

Інтеграція з іншими системами

Окі-Токі можна інтегрувати з зовнішніми CRM-системами, корпоративними серверами та іншими середовищами, що підтримують API, щоб уся інформація автоматично зберігалась в єдиній базі. Це допоможе уникнути помилок при переносі даних та прискорити роботу. 

Наприклад, за результатом розмови з клієнтом в Окі-Токі, усі дані про дзвінок і заповненій анкеті дублюються в зовнішню CRM компанії. В іншому випадку, новий лід з CRM компанії може бути автоматично доданий в автообдзвін Окі-Токі. 

Автообдзвін з CRM контакт-центру

Зовнішня анкета CRM

Якщо ваша компанія використовує сторонню CRM-систему, наприклад “Kommo CRM”, “LeadVertex” чи “Zoho CRM”, яка має відкриватися при з’єднанні з клієнтом, можна це вказати в налаштуваннях автообдзвіну. У розділі “Інтеграція” виберіть “Зовнішній CRM” і вкажіть URL-посилання, яке має відкриватися. Можна використовувати змінні, які будуть замінювати фрагменти в посиланні на поля з контакту, наприклад ID замовлення. 

Зовнішня CRM на автообдзвоні
Зовнішня CRM на автообдзвіну

Коли на оператора надійде дзвінок з автообдзвіну – у сусідній вкладці браузера відкриється зовнішня CRM для заповнення. 

Анкета CRM Окі-Токі

В Окі-Токі є вбудовані анкети, що інтегровані в систему. Ви можете скласти шаблон для вашого бізнес-процесу, наприклад опитування або продажу. 

Анкета Окі-Токі
Анкета Окі-Токі

Як створити анкету CRM читайте в окремій статті на блозі. Автообдзвін вказується в налаштуваннях шаблонів анкет.  

Вибір автообдзвону для шаблону анкети
Вибір автообдзвіну для шаблону анкети

Одна з корисних функцій Окі-Токі — автоматичне відкриття анкети при успішному з’єднанні. Тобто як тільки клієнт бере трубку, в інтерфейсі робочого місця оператора одразу відкривається анкета. 

Якщо співробітнику потрібна затримка для ознайомлення з анкетою або необхідно відкривати її вручну – це також налаштовується (при автообдзвіну зі сценарієм дзвінка). 

Окі-Токі — це не просто система для набору номерів, а повноцінне програмне забезпечення для автообдзвіну, яке можна гнучко налаштувати під завдання контакт-центру — будь то продажі, CATI- дослідження чи інформування клієнтів.

Як налаштувати автообдзвін для CRM контакт-центру

По-перше, база номерів даних повинна бути актуальною й структурованою. По-друге, необхідно чітко визначити цілі кампанії — що саме ми хочемо отримати від клієнта. По-третє, правильно складена анкета автообдзвіну — це основа успіху. Вона повинна бути лаконічною, зрозумілою та охоплювати основні питання, які потрібно з’ясувати.

Можливості автообдзвіну в контакт-центрі практично безмежні та залежать тільки від налаштувань. Ви можете використовувати автообдзвін для первинної фільтрації або для роботи з зацікавленими лідами.  Робот може обдзвонити тисячі номерів на день, передаючи тільки ті дзвінки, де клієнт підняв трубку, відсіваючи недозвони та автовідповідачі. Обдзвін клієнтів в CRM становиться простішим, коли рутинна робота автоматизована. 

Автообдзвін для контакт-центру можна використовувати у найрізноманітніших ситуаціях. Наприклад, для нагадування про запис на прийом, інформування про нові послуги чи акції. Автообдзвін працює як самостійний інструмент або у зв’язці з операторами. Як налаштувати автоматичний обдзвін роботом читайте в окремій статті на блозі.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Жовтень 10, 2022 VIP-черга дзвінків та список VIP-номерів у кол-центрі

Як налаштувати VIP-чергу дзвінків для пріоритетних абонентів кол-центру, VIP-список номерів та сценарії дзвінків.

Детальніше
photo
Четвер Червень 22, 2023 Що таке SIP-транк і як його створити в Окі-Токі

Дізнайтеся, що представляє собою SIP-транк і як легко створити його в Окі-Токі. Ефективне рішення для зв’язку з клієнтами та оптимізації вашого бізнесу.

Детальніше