22.09.2023

Обнаружение автоответчиков при звонках

Що таке автовідповідач і як його розпізнати при автообзвоне клієнтів, технологія виявлення автовідповідача в колл-центрі, плюси і мінуси.

Обнаружение автоответчиков при звонках

Вибачте цей текст доступний тільки в “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Березень 27, 2018 Голосовий IVR

Як вийти з кнопкового меню IVR до голосового. Налаштування голосового та гібридного IVR в сервісі для контакт-центрів Окі-Токи

Детальніше
photo
Вівторок Лютий 18, 2025 Ефективні звіти для контакт-центру: Як створити ідеальний “Рапорт”?

Як зробити ефективний звіт про роботу контакт-центру. Як тримати керівництво в курсі справ за допомогою рапортів.

Детальніше