22.09.2023
Обнаружение автоответчиков при звонках
Що таке автовідповідач і як його розпізнати при автообзвоне клієнтів, технологія виявлення автовідповідача в колл-центрі, плюси і мінуси.

Оцініть новину:
Читайте також

Понеділок Грудень 11, 2023
Посадові обов’язки супервайзер КЦ
Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.
Детальніше
Середа Травень 22, 2024
Як створити шаблон для Email-розсилок в Контакт-Центрі?
Шаблон електронної розсилки для скрипта продаж – інструмент для автоматизованої відправки листів із сценарію розмови, за подією або за допомогою API.
Детальніше