22.09.2023

Обнаружение автоответчиков при звонках

Що таке автовідповідач і як його розпізнати при автообзвоне клієнтів, технологія виявлення автовідповідача в колл-центрі, плюси і мінуси.

Обнаружение автоответчиков при звонках

Вибачте цей текст доступний тільки в “RU”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Неділя Серпень 18, 2019 Автоматичний дзвінок з переключенням на оператора з CRM

Покрокова інструкція, як підключити сервіс автодзвінка Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.

Детальніше
photo
Вівторок Лютий 20, 2024 Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків – це функціонал, який дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на номери контакт-центру.

Детальніше