22.09.2023
Обнаружение автоответчиков при звонках
Що таке автовідповідач і як його розпізнати при автообзвоне клієнтів, технологія виявлення автовідповідача в колл-центрі, плюси і мінуси.
Оцініть новину:
Читайте також
П'ятниця Липень 21, 2023
Все, що вам потрібно знати про SIP-номери: Як купити і де використовувати
Як вибрати сип-телефонію? Якщо ви вперше вибираєте сип-постачальника, то ця стаття ознайомиться з найпопулярнішими провайдерами на ринку.
Детальніше
Вівторок Липень 26, 2022
Ефективні скрипти для вхідних дзвінків: Гарантована якість обслуговування клієнтів
Сценарій для вхідних дзвінків призначений для “теплого”, компетентного клієнта, який потребує інформації по різноманітних, вузьких питаннях.
Детальніше