05.02.2024

Як зробити коментарі до дзвінків

Автоматичні коментарі до дзвінків за допомогою сценаріїв розмови у хмарній системі для контакт-центрів Окі-Токі.

Як зробити коментарі до дзвінків

Налаштування

Зручно, коли є поле, де можна написати позначку при розмові, відмінно, якщо можна відфільтрувати дзвінки за цими мітками і чудово – ще й прикріпити контакт до звіту при розвантаженні. . Створити тег просто, є два варіанти – заздалегідь прописати в сценарії або написати у відповідному полі вікна обробки сценарію. При дзвінку оператору достатньо або вибрати відповідь, до якої прив’язаний хештег дзвінка, вибрати зі списку або написати вручну. Зверніть увагу – ми нагадуємо операторам варіанти написання тегів, що вводилися раніше. "Як"Як

Звітність

Журнал дзвінка тепер відображає за промовчанням теги дзвінків (якщо вони є). Редагувати теги не можна, але якщо виникне необхідність – повідомте. За бажанням, за ними можна і фільтрувати дзвінки. Зверніть увагу, що умови відбору за тегами складаються. Фільтрування тегів Відображення тегів

[smartslider3 slider = 8]

Додаток: тепер можна прикріпити інформацію контакту до звіту, позначте “Приєднати контакт” і отримайте інформацію про контакти, отриману з CRM.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Травень 10, 2023 Мовна аналітика для контакт-центрів

Як виявити мовні помилки при роботі оператора колл-центру за допомогою інструменту мовної аналітики Окі-Токі, прямий та інверсний пошук.

Детальніше
photo
П'ятниця Жовтень 15, 2021 Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» в Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Звітів. Детальніше читайте в нашому блозі!

Детальніше