Налаштування
Зручно, коли є поле, де можна написати позначку при розмові, відмінно, якщо можна відфільтрувати дзвінки за цими мітками і чудово – ще й прикріпити контакт до звіту при розвантаженні. . Створити тег просто, є два варіанти – заздалегідь прописати в сценарії або написати у відповідному полі вікна обробки сценарію. При дзвінку оператору достатньо або вибрати відповідь, до якої прив’язаний хештег дзвінка, вибрати зі списку або написати вручну. Зверніть увагу – ми нагадуємо операторам варіанти написання тегів, що вводилися раніше.
Звітність
Журнал дзвінка тепер відображає за промовчанням теги дзвінків (якщо вони є). Редагувати теги не можна, але якщо виникне необхідність – повідомте. За бажанням, за ними можна і фільтрувати дзвінки. Зверніть увагу, що умови відбору за тегами складаються. Фільтрування тегів Відображення тегів
Додаток: тепер можна прикріпити інформацію контакту до звіту, позначте “Приєднати контакт” і отримайте інформацію про контакти, отриману з CRM.