18.04.2016

Як зробити коментарі до дзвінків

Автоматичні коментарі до дзвінків за допомогою сценаріїв розмови у хмарній системі для контакт-центрів Окі-Токі.

Як зробити коментарі до дзвінків

Налаштування

Зручно, коли є поле, де можна написати позначку при розмові, відмінно, якщо можна відфільтрувати дзвінки за цими мітками і чудово – ще й прикріпити контакт до звіту при розвантаженні. . Створити тег просто, є два варіанти – заздалегідь прописати в сценарії або написати у відповідному полі вікна обробки сценарію. При дзвінку оператору достатньо або вибрати відповідь, до якої прив’язаний хештег дзвінка, вибрати зі списку або написати вручну. Зверніть увагу – ми нагадуємо операторам варіанти написання тегів, що вводилися раніше. "Як"Як

Звітність

Журнал дзвінка тепер відображає за промовчанням теги дзвінків (якщо вони є). Редагувати теги не можна, але якщо виникне необхідність – повідомте. За бажанням, за ними можна і фільтрувати дзвінки. Зверніть увагу, що умови відбору за тегами складаються. Фільтрування тегів Відображення тегів

[smartslider3 slider = 8]

Додаток: тепер можна прикріпити інформацію контакту до звіту, позначте “Приєднати контакт” і отримайте інформацію про контакти, отриману з CRM.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Травень 10, 2022 Примітка: Групи користувачів

Для чого колл-центру потрібні групи користувачів, як додати в них операторів, як грамотно налаштувати і де застосувати.

Детальніше
photo
Вівторок Березень 23, 2021 Можливі проблеми під час впровадження платформи КЦ

Історія про запуск колл-центру. Про складнощі, з якими довелося зіткнутися при впровадженні з Окі-Токі, і як ми вирішили!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних