18.03.2024

How to avoid silence in conversations with clients

Що робити, якщо між оператором і клієнтом настає мовчання, ефективні методи спілкування і корисні поради для колл-центру.

How to avoid silence in conversations with clients

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Неділя Квітень 17, 2011 Де купити SIP-номери в Україні

Перелік операторів зв’язку, які продають SIP-номери в Україні. Їх контакти, пошта та рекомендації від сервісу Оки-Токи.

Детальніше
photo
Четвер Травень 18, 2023 Сценарій-Опитувальник або Анкета для Опитування (Cati) Досліджень

Анкета для опитування (CATI) – лінійний сценарій для інтерв’ю. Найчастіше використовується в соціологічних дослідженнях, оцінці якості послуг або програмах лояльності.

Детальніше