18.03.2024

How to avoid silence in conversations with clients

Що робити, якщо між оператором і клієнтом настає мовчання, ефективні методи спілкування і корисні поради для колл-центру.

How to avoid silence in conversations with clients

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Березень 10, 2021 Конструктор звітів колл-центру – DataMixer

DataMixer – новий інструмент Окі-Токі, який спростить вашу роботу з звітами. Читайте в нотатці, для чого він потрібен і як його налаштувати!

Детальніше
photo
Вівторок Жовтень 13, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Оки-Токі за серпень-вересень 2020 року: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні для всіх компаній та багато іншого. Читайте наш дайджест!

Детальніше