06.05.2020

Браузер не бачить мікрофон оператора кол-центру: вирішення проблеми

Що робити, якщо браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері у оператора колл-центру? Способи вирішення в статті!

Браузер не бачить мікрофон оператора кол-центру: вирішення проблеми

Періодично кожен оператор стикається з ситуацією, коли браузер не бачить "мікрофон" на комп'ютері. Це є причиною обмеження входу в місце оператора Окі-Токі . У цій статті я опишу способи вирішення трьох причин, що найчастіше зустрічаються.

Стаття відноситься до інструменту Для операторів .

 

Браузер

 

Якщо браузер вибрав як основний мікрофон неіснуючий або неробочий мікрофон (Google Chrome):

 

1. Введіть посилання в адресний рядок браузера Chrome: chrome://settings/content/microphone
2. Мікрофон – натиснути вкладку, змінити значення Default на інше. Якщо вбудований мікрофон, то відповідно його ставимо.
3. Нижче зазначено умова Запитувати дозвіл на доступ (рекомендується) – перемикач має бути активним.

Браузер

 

Якщо Windows обмежив доступ програм до мікрофона (Windows 10):

 

1. Перейдіть до параметрів Windows (натискання Win+i).
2. Введіть у рядок пошуку слово Мікрофон.
3. Виберіть зі списку: Вибрати програми, які можуть отримувати доступ до мікрофона.
4. На сторінці, що відкрилася, натисніть на умову змінити під тестом Доступ до мікрофона для цього пристрою увімкнений – перевірте що перемикач стоїть на опції включений.
5. Нижче в пункті умови Дозволити програмам доступ до мікрофона – повинен стояти перемикач на опції включений.

Windows

 

Якщо інший додаток отримав монополію на доступ до мікрофону:

 

1. Перейдіть до Параметри Windows (натискання Win+i)Виберіть пункти: Пристрої, у правому меню супутні параметри, виберіть: Параметри звуку, у правому меню перейдіть в Панель керування звуком.
2. У вікні Звук, перейдіть до вкладки Запис.
3. Виберіть зі списку пристроїв потрібний мікрофон. Клацніть по ньому правою кнопкою миші та виберіть меню властивості.
4. У вікні Властивості перейдіть на вкладку Додатково, у пункті Монопольний режим відключіть галочки Використання монопольного режиму.

Якщо

 

Що робити, якщо проблему все ще не вирішено?

 

У такому випадку велика ймовірність апаратної несправності: може бути проблема з кабелем та/або штекером мікрофона, а може бути проблема і з мікрофонним гніздом комп'ютера. Тут найпростіше виявити корінь проблеми методом виключення: наприклад, підключити свій мікрофон до іншого пристрою і перевірити його роботу, а потім підключити інший мікрофон до свого комп'ютера і перевірити його роботу. до нас, техпідтримка радо допоможе!

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Квітень 18, 2016 Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили "контакт" у CRM.

Детальніше
photo
П'ятниця Травень 21, 2021 Дайджест новин Окі-Токі за березень-квітень 2021

Читайте про всі оновлення та нові інструменти Окі-Токі за березень-квітень 2021 року!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних