06.05.2020

Браузер не бачить мікрофон: Як увімкнути мікрофон в браузері?

Що робити, якщо браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері у оператора колл-центра? Способи вирішення у статті!

Браузер не бачить мікрофон: Як увімкнути мікрофон в браузері?

Періодично, кожен оператор стикається з ситуацією, коли браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері. Це стає причиною обмеження входу в місце оператора Окі-Токі. У цій статті я опису способи вирішення трьох найчастіше зустрічаються причин.Стаття відноситься до інструменту “Для операторів“. Браузер не бачить мікрофон оператора колл-центру

Якщо браузер обрав в якості основного мікрофона неіснуючий або неробочий мікрофон (Google Chrome):

1. Введіть у адресний рядок браузера Chrome посилання: chrome://settings/content/microphone 2. Мікрофон – натиснути вкладку, змінити значення Default на інше. Якщо вбудований мікрофон, то відповідно його і ставимо. 3. Нижче вказано умову “Запитувати дозвіл на доступ (рекомендується)” – перемикач має бути активним. Браузер обрав в якості основного мікрофона неіснуючий або неробочий мікрофон

Якщо Windows обмежив доступ додатків до мікрофона (Windows 10):

 

1. Перейдіть до Параметрів Windows (натискання Win+i).
2. Введіть у рядок пошуку слово “Мікрофон”.
3. Виберіть з випадаючого списку пункт: Вибрати програми, які можуть отримати доступ до мікрофону.
4. На відкритій сторінці натисніть на умову “змінити” під текстом Доступ до мікрофону для цього пристрою включено – перевірте, що перемикач стоїть на опції включено.
5.  Нижче в пункті умови Дозволити програмам доступ до мікрофону – повинен бути встановлений перемикач на опції включено.

Windows обмежив доступ програм до мікрофону (Windows 10):

 

Якщо інша програма отримала монополію на доступ до мікрофону:

 

1. Перейдіть до Параметрів Windows (натискання Win+i) Виберіть пункти: Пристрої, в правому меню супутні параметри, виберіть: Параметри звуку, в правому меню перейдіть в Панель керування звуком.
2. У відкритому вікні Звук, перейдіть у вкладку Запис.
3. Виберіть із списку пристроїв потрібний Вам мікрофон. Клікніть по ньому правою кнопкою миші та виберіть меню властивості.
4. У вікні Властивості перейдіть на вкладку Додатково, у пункті Монопольний режим, вимкніть прапорці Використання монопольного режиму.

Якщо інша програма отримала монополію на доступ до мікрофону:

 

Що робити, якщо проблема все ще не вирішена?

 

У такому випадку велика ймовірність апаратної несправності: може бути проблема з кабелем та/або штекером мікрофона, а може бути проблема й з мікрофонним гніздом комп’ютера. Тут найпростіше виявити корінь проблеми методом виключення: наприклад, підключити свій мікрофон до іншого пристрою та перевірити його роботу, а потім підключити інший мікрофон до свого комп’ютера та перевірити його роботу.

Якщо ви пройшли всі рекомендації цієї замітки, але браузер не бачить мікрофон – звертайтеся до нас, техпідтримка з радістю допоможе!

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Грудень 22, 2020 Оцінка менеджера колл-центру: Що повинен вміти оператор колл-центру?

Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!

Детальніше
photo
Понеділок Квітень 18, 2016 Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили "контакт" у CRM.

Детальніше