20.12.2017

15 причин перейти на новий автообдзвін

Чому контакт-центру необхідний автообдзвон, які переваги у хмарній системі для внутрішніх та аутсорсингових КЦ Окі-Токі.

15 причин перейти на новий автообдзвін

На цей раз мова піде про новий Автообдзвін. Давним-давно в Окі-Токі з’явився такий інструмент і щодня обробляв сотні тисяч дзвінків. Але прогрес не стоїть дома і колишній дайлер технічно застарів. Ми розробили новий автообдзвін, який відповідає сучасним вимогам кол-центрів, але залишилися компанії, які мають недоліки старого автообдзвону, але не бажають міняти старе на нове і невідоме. Тому…

Швидкість обдзвону

Одна з найвагоміших причин перейти на новий автообдзвін. Згодом через величезну кількість оброблених завдань, у старому автообдзвоні накопичуються космічні числа, які є не просто цифрами, а завданнями, які нікуди не діються, а зберігаються в модулі для звітності і чим більший масив, тим важче працює автообдзвін. Новий дайлер не має цього слабкого місця, на нього не впливають оброблені завдання (ну майже не впливають).

Простий розклад автообдзвону

Тепер не потрібно до кожного нового дайлера прописувати розклад до кожного дня кожного типу номера (МТ, РТ, ДТ). Можна створити один розклад у новому інтерфейсі і в два кліки його приєднувати до дайлера, що створюється. До того ж, якщо не встановити розклад, то він все одно працюватиме, але цілодобово.

Dialer: Налаштування розкладу роботи дайлера

Корекція часового поясу

Якщо ваші клієнти перебувають у кількох часових поясах, їм потрібен диференційований підхід. У мезозойську еру 🙂 все було просто, один автообдзвін – один часовий пояс і робота з клієнтами з різних часових поясів перетворювалася на борошно та невдоволення другої сторони. Але еволюція не стоїть на місці і «новий автообдзвін» набув навичок управління цим. Для використання даної функції достатньо при створенні завдання вказувати не тільки бажаний час дзвінка, але і часовий пояс. Не знаєте пояс чи ні бажання вручну вказувати? – підключіть преміум функцію “Визначення часового поясу”. Ваші клієнти скажуть вам, що вночі їх не розбудили 🙂

Dialer: Налаштування визначення часового поясу клієнта

Правила валідації та перетворення номерів

Якщо у вас були номери в різному форматі (наприклад, з міжнародним кодом і без нього), а потрібно було привести всі завдання в один формат, при кожному завантаженні контактів доводилося вказувати спеціальні правила для валідації та перетворення номерів. Тепер ця функція перенесена в основні налаштування автообдзвону та працює з номерами незалежно від способу їх отримання (API, імпорт, сценарій дзвінка або CRM, оператор).

Перевірка унікальності

При імпорті даних у старому інтерфейсі є можливість фільтрувати контакти, перевіряючи їх на унікальність, але користуються люди їй не завжди в силу особливостей їх завдань. Але таким чином в автообдзвін могли потрапити однакові номери і оператори їм дзвонили по кілька разів. Новий автообдзвін автоматично може виключити завдання-дублікати перевіряючи їх унікальність за номером телефону, номером контакту, номером замовлення тощо.

Автоінформатор

Те, для чого потрібно було створювати сценарій розмови та копатися в налаштуваннях, у новому інтерфейсі можна зробити за кілька хвилин. У блозі є окрема стаття щодо створення простого автоінформатора з програванням повідомлення, але можливості цього режиму автообдзвону набагато ширші.

Ще один важливий плюс на користь нового дайлера – режими роботи автообзвону

У розділі «Налаштування Автообдзвону» є докладний опис кожного режиму. Змінюються і налаштовуються в пару кліків, але дозволяють вибрати один з чотирьох режимів – від м’якого режиму до найпотужнішого і “нещадного”. До того ж, ми додали в автообдзвін режим «Коллбек», який має такі ж гнучкі налаштування та інформативність і свої додаткові налаштування.

Dialer: Режим роботи автообдзвону

Розширене управління статусами для передзвону

Крім вже наявних нормативів повторного дзвінка внаслідок невдачі (не відповів, зайнятий, помилка телефонії), у нового дайлера з’явилася можливість змінювати статус завдання залежно від взаємодії завдання з оператором. Настроювання автообдзвону автоматично може скасувати завдання, не зараховувати дзвінок як спробу і т.д.

Dialer: Статуси перенесення завдань в автообдзвон

Пріоритети обдзвону

Старий автообдзвін мав три варіанти пріоритетності: від нових до старих, від старих до нових та випадковий вибір завдання. У новому інтерфейсі пріоритетність можна налаштовувати в 4 рівні і їхня послідовність гнучко підлаштовується під Ваші завдання.

Dialer: Налаштування пріоритетів продзвону завдань

Управління завданнями

Управляти списком завдань можна у дайлері. Знайти потрібне завдання, видалити його, перезапустити або додати нове завдання вручну можна без CRM.

Dialer: Функціонал управління завданнями

Лог роботи

Історія статусів, що дозволяє зрозуміти, що відбувається на даний момент з автообдзвоном, перероблена та вдосконалена для нового автообдзвінника і тепер більш зрозуміла та інформативна. У лозі роботи Ви одразу зможете визначити, чому немає дзвінків, чому завдання не обробляються або чому дайлер зупинився. Також є можливість в один клік відобразити звіт про статус дайлера за останню годину.

Dialer: Журнал статусів автообдзвону

Віджети

Приємні для очей та інформативні для аналізу роботи кол-центру. Їх багато, вони різні, вони відображають статистичні дані про роботу автообдзвону, зайнятих лініях, якості бази і т.д. . Крім візуальної статистики, Ви можете в два кліки згенерувати звіт за цими даними.

Звіти автообдзвону

Звітами старого дайлера практично не використовувалися через їхню малу інформативність. Новий автообдзвону звітів багато, вони мають купу різних фільтрів, щоб застосувати звіт для ваших завдань.

Можливість копіювання дайлера

Для того, щоб створити схожий, але окремий автообдзвін під інше завдання, щоразу необхідно було робити ті самі налаштування, прописувати ті самі розклади. Процес не найцікавіший. У новому інтерфейсі все інакше: потрібно створити такий самий автообдзвін? Скопіюйте його в два кліки!

Dialer: Приклад копіювання автообдзвону

Управління автообдзвоном через API

Ви можете додавати, видаляти, оновлювати завдання через API, можете вимикати/вмикати дайлер, надсилати у зовнішню CRM інформацію про статус завдання, поля контактної картки або деталі дзвінка – API дозволяє віддалено взаємодіяти з безліччю функцій автообдзвону. Посилання на API

Це не все покращення, їх набагато більше. Автообдзвін може відкривати посилання зовнішніх CRM, керувати пріоритетами участі операторів в автообдзвіні, може почати та припинити свою роботу у запланований день та ще багато чого. Але я рекомендую Вам самостійно ознайомитися з цими та іншими можливостями нового дайлера!
Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Червень 3, 2016 Як купити SIP номер у Казахстані?

SIP-номер у Казахстані – оператори та ціни. Систематизований перелік операторів, які продають SIP-номери у Казахстані.

Детальніше
photo
П'ятниця Березень 6, 2020 Техніка продажу за телефоном. Скрипти холодних дзвінків

Впровадження правильних скриптів підвищить ваші продажі! Читайте у нашій статті, як підготувати скрипт холодних дзвінків.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних