05.02.2021

Що таке SIP-транк і як його створити в Окі-Токі

Як у сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрах Окі-Токі підключити телефонію методом SIP-транк.

Що таке SIP-транк і як його створити в Окі-Токі

Ця нотатка для підключення телефонії шляхом SIP-транк. Його часто плутають з іншими видами з’єднання, але не дарма має свою назву, а значить, і особливості.

  • У багатьох налаштуваннях використовується реєстрація у вигляді логін/пароль – які є “ключом” до телефонії постачальника.
  • Ми вводимо дані – ключ та з’єднуємося з постачальником.
  • Транк не вимагатиме наявності ”ключа”, навпаки, – у постачальника будуть спеціальні “двері” для нас, які ми можемо відчинити без ключа, але для цього ми передаємо йому свої індивідуальні параметри.
  • У технічному плані все, звичайно, набагато складніше, але не дуже.

Trunk дозволяє збільшити кількість одночасних з’єднань, без підключення безлічі сип реєстрацій.

Створюємо транк у 4 кроки

1. Перейдіть до розділу Sip-телефонія\\Постачальники та створюємо нове підключення.

2. У цьому підключенні додаємо шлюз з типом підключення “SIP-транк”

Створюємо транк

3. Вкажіть домен (айпі) та порт постачальника – зазвичай цього достатньо. У окремих випадках постачальники вимагають додаткових параметрів. Тут можна змінити їх або доповнити, якщо це потрібно.

Вкажіть домен (айпі) та порт постачальника

4. Виберіть вузол зв’язку Окі-Токі, це домен (ip) – цю адресу потрібно повідомити постачальника для того, щоб він дозволив приймати дзвінки. Ви можете вибрати відповідний зі списку.

Важливо: для захисту від збоїв буде дуже розумно створити два однакові SIP-транки, але з різних вузлів Окі-Токі і попередити про це вашого постачальника.

Після збереження Окі-Токі надсилатиме дзвінки на постачальника. SIP-транк, на відміну від інших реєстрацій, не має індикації реєстрації, тому перевірку необхідно виконувати тестовим дзвінком через Окі-Токі .

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 17, 2021 Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автообдзвін при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Детальніше
photo
Понеділок Червень 8, 2020 Автоматичний аналіз розмов у контакт-центрі: 5 кейсів використання

П’ять основних прикладів використання мовної аналітики у сервісі Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних