28.02.2019

Що таке SIP-відповідь? Частина 2

Часто зустрічаються SIP-відповіді в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі та ймовірні причини їх виникнення.

Що таке SIP-відповідь? Частина 2

Частина 2:
Читаємо по кодах

Що таке SIP-відповідь дуже легко і просто зрозуміти, прочитавши нашу статтю. Перша частина.

Часто зустрічаються SIP-відповіді у Оки-Токи і ймовірні причини їх виникнення (про інші пишуть тут, а взагалі про всі – тут):

Стаття відноситься до продуктів: Хмарний кол-центр
h3>1. Чому дзвінок закінчується невдачею з SIP 100?/h3>

У будь-якого IP-телефона, АТС і SIP-провайдера зв’язку, є своє обмеження на тривалість обробки дзвінка: якщо SIP-провайдер після прийняття дзвінка в роботу (SIP 100) нічого не повідомляє про рух обробки дзвінка, то дзвінок примусово закінчують (у нашому випадку через 10 секунд). Зазвичай, у робочих умовах, від SIP 100 до якоїсь іншої відповіді проходить 0,1 – 3 секунди. Це практична норма. А 10 секунд – це вже не ок, потрібне розбирання і участь SIP-провайдера телефонії. Просто уявіть – Ви натиснули на своєму мобільному телефоні кнопку “Дзвонити”, а сигнали почалися тільки через 12-15 секунд. Це не можна вважати нормою 🙂

h3>2. SIP 403 – означає “заборонено” (forbidden): /h3>

  • Дзвінок на неіснуючий номер;
  • Закінчився баланс на шлюзі sip-телефонії, яка використовувалась для здійснення дзвінка;
  • Ви намагаєтеся здійснити дзвінок в тому напрямку, який заблоковано SIP-провайдером зв’язку (наприклад, подзвонили в іншу країну, а SIP-провайдер дозволяє дзвонити лише в межах країни);
  • Реєстрація SIP-шлюзу не активна. У цьому випадку SIP-провайдер відкидає наш запит на використання неактивного шлюзу.

h3>3. SIP 404 – номер не знайдено (Not found):/h3>

  • Дзвінок на неіснуючий номер (Як варіант, деякі SIP-провайдери можуть віддавати таку помилку, якщо, наприклад, Ви здійснили дзвінок через префікс “7”, а SIP-провайдер розпізнає номери тільки з префіксом “8”. Це вирішується встановленням на сип-шлюзі перетворення);
  • Реєстрація SIP-шлюзу не активна. SIP-провайдер відкидає наш запит на використання неактивного шлюзу.

h3>4. SIP 480 – абонент недоступний або номер не обслуговується/h3>

  • Найчастіше означає те, як і розшифровується. Апарат поза зоною дії мережі, номер не обслуговується і так далі;
  • Деякі SIP-провайдери можуть помилково надсилати нам цю відповідь при гудках (де потрібно надсилати SIP 180/183);
  • Щось сталось на боці SIP-провайдера і він почав визначати всі номери як не активні.
Зведений звіт по SIP-відповідям
Зведений звіт по SIP-відповідям

h3>5. SIP 503 – внутрішня помилка сервера телефонії (Internal server error)/h3>

  • Реєстрація SIP-шлюзу не активна. У цьому випадку SIP-провайдер відбиває наш запит на використання неактивного шлюзу;
  • Можливо, закінчився баланс на рахунку використовуваного сипа.
  • Будь-яка інша причина, пов’язана з внутрішніми проблемами на сервері телефонії.

h3>6. SIP 603 – Всі картки зайняті (Decline)/h3>

  • З’являється тоді, коли Ви намагаєтеся зайняти лінію SIP-провайдера в той час, коли всі його лінії вже зайняті іншими дзвінками (або всі лінії недоступні з будь-якої іншої причини).

Як ви помітили, SIP-провайдери телефонії описують однакові ситуації різними кодами. Це відбувається перш за все через те, що SIP стандарт описує встановлення зв’язку і проблеми, пов’язані з ним, а не помилки пов’язані з “бізнесом”.

Крім цього, розбіжності можуть трапитися і через технічні проблеми (різні налаштування обладнання, різні реалізації стандарту і т.п.)

Тому ми рекомендуємо зібрати кілька свіжих прикладів у вигляді номера абонента і точного часу дзвінка і звернутися з ними до SIP-провайдера. Якщо вас відповідь не влаштує – то звертайтеся до нас, ми будемо завжди на вашій стороні.

Як зробити звіт по SIP дзвінкам дивіться тут.

Успіхів!

Станіслав Лучкін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Червень 7, 2023 Що має робити супервайзер? Завдання та навчання на супервайзера

Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.

Детальніше
photo
Четвер Жовтень 29, 2020 Поради керівнику контакт-центру: поширені проблеми в КЦ

З якими проблемами доведеться зіткнутися, якщо ви – керівник контакт-центру, як грамотно врегулювати конфлікт, методи вирішення та поради.

Детальніше