У процесі роботи з IP телефонією, хмарними АТС та Окі-Токи зокрема, Ви обов'язково почуєте або побачите щось на кшталт "Ми бачимо SIP 404 з вашого боку" або "Приходить 100 SIP і все". Ні, це не все, якщо ви залишаєтеся здивованими. Що таке SIP-відповідь зрозуміти легко і просто, прочитавши нашу статтю.
Стаття відноситься до продуктів: Хмарний колл-центр
З чайників до електрочайників
Те, що Ви бачите як помилку – це остання SIP-відповідь, яка надходить від постачальника при завершенні дзвінка. Дзвінок умовно можна поділити на 6 етапів:
1. Ми надсилаємо постачальнику запит на здійснення дзвінка (так званий INVITE)
2. Ми отримуємо перший сип відповідь "SIP 0" (пацієнт живий, запит до них дійшов)
3. Ми отримуємо SIP 100 (постачальник повідомив, що з'єднання між оки-струми і постачальником успішно здійснено)
4. А далі вже за ситуацією:
- Спочатку постачальник намагатиметься зателефонувати клієнту. І як тільки почне, то надішле нам SIP 100. Якщо не додзвониться за час виклику, то останнім сип-відповіддю буде саме SIP18X: Немає відповіді (SIP 180 або SIP 183).
- Далі. буває і зайнято (SIP 486), хоча в сучасному світі багатоканального зв'язку це трапляється все рідше.
- Найчастіше якщо щось не так, то цьому відповідає якась помилка зв'язку (403, 404, 503, 486, 480 тощо), то вона і буде останньою відповіддю. (Примітка: за SIP відповіді не можна нічого сказати про якість зв'язку.)
- Якщо клієнт візьме трубку, то останнім його сип-відповіддю буде SIP 200.
5. У разі успішного з'єднання (SIP 200), постачальник зв'язку нам повідомляє про те, що абонент взяв трубку (у сип-телефонії це називається "connect")
. При завершенні розмови, у технічному лозі дзвінка ми можемо визначити бік, який завершив дзвінок. Завершення з боку Окі-Токі позначається як "kill", а завершення з боку постачальника або абонента – "finish".
Ось і все, що потрібно знати для початку.
Резюме
SIP-відповіді при дзвінках – це не повідомлення (або помилки) Окі-Токі, а останні відповіді від постачальника і тільки він точно може назвати точну причину їх появи як результату дзвінка;
Є причина, через яку ми відбиваємо дзвінок помилкою – це SIP9ХХ – або Напрямок заблоковано. Помилка відбувається у випадку, коли оператор здійснює дзвінок на номер з префіксом, який не прописаний у дозволених напрямках підключеного SIP-шлюзу (постачальника); SIP-відповіді повідомляють про стан з'єднання і не містять інформацію про його якість. 200 можуть і не викликати додаткових питань, що означають інші? Дивіться Частину 2.
Як зробити звіт про SIP дзвінки дивіться тут .