Концепція White Label для хмарних сервісів і як частковий випадок хмарних АТС та колл-центрів – це технологічна мода, яка дозволяє підтримувати ідентичність, надаючи клієнтський інтерфейс та звітність зі своїм оформленням. Налаштування та використання хмарних сервісів під власним брендом створює компанії імідж надійних та професійних гравців у сфері B2B та B2C. Однак крім моди та зовнішнього вигляду White Label може надавати й додаткові послуги. Про них і про те, як це влаштовано у нас, в Окі-Токі, читайте в цій замітці.
Персоналізація
Власникам аутсорсингових контакт-центрів ця частина особливо сподобається:) Комплексний підхід до персоналізації робить сервіс частиною вашої історії, вашого бренду. Імовірність взяти крутий проєкт чимало залежить від іміджу на агресивному ринку. Персоналізація створює враження цілісності та ретельності підходу.

Детальніше:
- Індивідуальний дизайн та інтерфейс: кожний елемент, від колірної схеми до розташування кнопок, може бути адаптований під Ваші вимоги;
- Перезбирання компонентів: викинемо з інтерфейсу непотрібні звіти, розділи, мови та послуги, щоб спростити знайомство з інтерфейсом та прискорити роботу в ньому;
- Персональний домен: для нас це досить стара послуга, але в купі з іншими змінами, вона точно заграє новими фарбами. Це підвищує довіру замовників та покращує імідж компанії.

Інтеграція Корпоративної Пошти
Ми підключимо Ваш поштовий сервер до системи. Це можна було зробити й раніше, але тепер корпоративна пошта стане поштою за замовчуванням і буде вбудована в сервіс. Навіщо? Ну хоча б для:
- організації та розподілення розсилки системних та службових листів (створення акаунта, скидання пароля, проблеми з телефонією і ТД) з конкретних поштових адрес для порядку;
- створення робочих акаунтів – корпоративна пошта завжди йде на користь іміджу;
- безпеки: листування з клієнтами та авторизація в службових системах повинна бути підконтрольна керівництву. Акаунти з корпоративною поштою здатна це забезпечити.

Власний VPN-Сервіс
Одразу хочемо зазначити, що він не для переходу по заборонених сайтах 🙂
З одного боку здається, що VPN ніяк не пов’язаний з White Label, в традиційному розумінні так і є. Але ось наші аргументи на користь:
- VPN буде використовуватися для переходів по ресурсах сервісу. Всі інші (наприклад, в Google або Instagram) будуть виконуватися по звичайному маршруту провайдера. Це дасть додаткову приватність при роботі в сервісі, а приватності багато не буває;
- Якщо оператори компанії розкидані по світу, то використання проміжного сервера частково стандартизує підключення до серверів Операторського місця та Чатів;
- Можна обмежити підключення до системи тільки з конкретних IP, а також створити окремі VPN-акаунти для кожного співробітника. Це надійний захист навіть при зломі корпоративної пошти та витоці облікових даних співробітників;.
Що потрібно для реалізації
- Тікет – створіть тікет, розкажіть, що хочете впровадити послугу White Label для своєї компанії;
- Анкетування – співробітник техпідтримки дасть невелику анкету для заповнення. Відповідь на прості питання допоможуть нам точніше зрозуміти замовлення;
- Збір даних та ТЗ – в результаті обробки анкети, ми запросимо список необхідних даних. Кількість даних буде залежати від кількості вимог та опцій;
- Огляд попереднього результату – ми здаємо на перевірку нашу роботу. Кожний елемент реалізації буде перевірятися та прийматися окремо. Можна буде зробити правки для доводки зовнішнього вигляду;
- Введення в експлуатацію та оплата – після прийому замовлення, ми почнемо щомісячно списувати обумовлену суму з балансу компанії;
- Вартість послуги – вона буде визначатися індивідуально, в залежності від складності проекту. Остаточну ціну потрібно буде обговорити з відповідальним за тікет, але можемо одразу сказати, що вона буде помітно більше, ніж у класичної послуги «Персональний домен» 1євро в день. В любому випадку, ця послуга націлена на великих гравців, яким така вартість швидше за все підійде.
З часом, концепція поповниться додатковими послугами, а Вам ми пропонуємо бути в числі перших, першим компаніям – приємні знижки.

