29.11.2023

White Label АТС: Як персоналізація покращує імідж і безпеку контакт-центру

Переробіть Окі-Токі під себе за допомогою концепції White Label: власний дизайн і web-адреса, корпоративна пошта і VPN-сервіс.

White Label АТС: Як персоналізація покращує імідж і безпеку контакт-центру

Концепція White Label для хмарних сервісів і як частковий випадок хмарних АТС та колл-центрів – це технологічна мода, яка дозволяє підтримувати ідентичність, надаючи клієнтський інтерфейс та звітність зі своїм оформленням. Налаштування та використання хмарних сервісів під власним брендом створює компанії імідж надійних та професійних гравців у сфері B2B та B2C. Однак крім моди та зовнішнього вигляду White Label може надавати й додаткові послуги. Про них і про те, як це влаштовано у нас, в Окі-Токі, читайте в цій замітці.

Персоналізація

Власникам аутсорсингових контакт-центрів ця частина особливо сподобається:) Комплексний підхід до персоналізації робить сервіс частиною вашої історії, вашого бренду. Імовірність взяти крутий проєкт чимало залежить від іміджу на агресивному ринку. Персоналізація створює враження цілісності та ретельності підходу.
White Label в хмарах
Детальніше:

  • Індивідуальний дизайн та інтерфейс: кожний елемент, від колірної схеми до розташування кнопок, може бути адаптований під Ваші вимоги;
  • Перезбирання компонентів: викинемо з інтерфейсу непотрібні звіти, розділи, мови та послуги, щоб спростити знайомство з інтерфейсом та прискорити роботу в ньому;
  • Персональний домен: для нас це досить стара послуга, але в купі з іншими змінами, вона точно заграє новими фарбами. Це підвищує довіру замовників та покращує імідж компанії.
White Label з Окі-Токі
Персональний домен в Окі-Токі

Інтеграція Корпоративної Пошти

Ми підключимо Ваш поштовий сервер до системи. Це можна було зробити й раніше, але тепер корпоративна пошта стане поштою за замовчуванням і буде вбудована в сервіс. Навіщо? Ну хоча б для:

  • організації та розподілення розсилки системних та службових листів (створення акаунта, скидання пароля, проблеми з телефонією і ТД) з конкретних поштових адрес для порядку;
  • створення робочих акаунтів – корпоративна пошта завжди йде на користь іміджу;
  • безпеки: листування з клієнтами та авторизація в службових системах повинна бути підконтрольна керівництву. Акаунти з корпоративною поштою здатна це забезпечити.

White Label в хмарах

Власний VPN-Сервіс

Одразу хочемо зазначити, що він не для переходу по заборонених сайтах 🙂
З одного боку здається, що VPN ніяк не пов’язаний з White Label, в традиційному розумінні так і є. Але ось наші аргументи на користь:

  • VPN буде використовуватися для переходів по ресурсах сервісу. Всі інші (наприклад, в Google або Instagram) будуть виконуватися по звичайному маршруту провайдера. Це дасть додаткову приватність при роботі в сервісі, а приватності багато не буває;
  • Якщо оператори компанії розкидані по світу, то використання проміжного сервера частково стандартизує підключення до серверів Операторського місця та Чатів;
  • Можна обмежити підключення до системи тільки з конкретних IP, а також створити окремі VPN-акаунти для кожного співробітника. Це надійний захист навіть при зломі корпоративної пошти та витоці облікових даних співробітників;.

Що потрібно для реалізації

  • Тікет – створіть тікет, розкажіть, що хочете впровадити послугу White Label для своєї компанії;
  • Анкетування – співробітник техпідтримки дасть невелику анкету для заповнення. Відповідь на прості питання допоможуть нам точніше зрозуміти замовлення;
  • Збір даних та ТЗ – в результаті обробки анкети, ми запросимо список необхідних даних. Кількість даних буде залежати від кількості вимог та опцій;
  • Огляд попереднього результату – ми здаємо на перевірку нашу роботу. Кожний елемент реалізації буде перевірятися та прийматися окремо. Можна буде зробити правки для доводки зовнішнього вигляду;
  • Введення в експлуатацію та оплата – після прийому замовлення, ми почнемо щомісячно списувати обумовлену суму з балансу компанії;
  • Вартість послуги – вона буде визначатися індивідуально, в залежності від складності проекту. Остаточну ціну потрібно буде обговорити з відповідальним за тікет, але можемо одразу сказати, що вона буде помітно більше, ніж у класичної послуги «Персональний домен» 1євро в день. В любому випадку, ця послуга націлена на великих гравців, яким така вартість швидше за все підійде.

З часом, концепція поповниться додатковими послугами, а Вам ми пропонуємо бути в числі перших, першим компаніям – приємні знижки.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Жовтень 14, 2024 Web-дзвінок з сайту – WebCall

Налаштуйте Web-дзвінок та GetCall для миттєвого зв’язку з клієнтами та підвищення конверсії на сайті. Економте бюджет та покращуйте сервіс.

Детальніше
photo
Середа Серпень 20, 2025 Як підключити зовнішнє сховище для записів розмов (Google Drive та Dropbox)

Підключіть Google Drive та Dropbox до Окі-Токі для зберігання дзвінків. Порівняння внутрішнього та хмарного сховища, рішення помилок підключення.

Детальніше