17.06.2019

Записи розмов операторів кол-центру

Як зберігаються записи розмов операторів кол-центру, наскільки все надійно та просто: Google, Yandex, Dropbox.

Записи розмов операторів кол-центру

Записи розмов операторів колл-центра в ОКІ-ТОКІ. Як зберігаються файли? Надійно та просто!

Історія доступу ваших користувачів до файлів запам’ятовується!

У вас є можливість використовувати як наше сховище даних, так і стороннє. Ми працюємо з Google, Yandex & Dropbox.

Налаштуйте умови самі — виберіть, яке зі сховищ буде основним.

 

зберігання файлів Окі-Токі зберігання файлів Окі-Токі зберігання файлів Окі-Токі

 

Можливості Окі-Токі

 

Якщо на записах розмов операторів колл-центра голоси схожі – не біда! Наші записи в стерео і при прослуховуванні чутно кожну із сторін окремо.

До речі, недавно ми автоматично перевіряємо наявність і якість запису кожного дзвінка.

Якщо нашого сховища вам не вистачило, ви можете його розширити! Кожні додаткові 10 Гб обійдуться в 0.10€ в день. (вартість інструментів ОКІ-ТОКІ) І пам’ятайте 10 гігів — це 1400 годин записів.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Березень 12, 2021 Огляд показників Customer Effort Score

Які показники допоможуть оцінити customer effort score (клієнтський досвід). Як впровадити їх у роботу колл-центра!

Детальніше
photo
Середа Грудень 20, 2017 Як зробити автообдзвоні номерів?

Чому контакт-центру необхідний автообдзвоні, які переваги в хмарній системі для внутрішніх та аутсорсингових КЦ Окі-Токі.

Детальніше