11.07.2014

Записи розмов операторів кол-центру

Як зберігаються записи розмов операторів кол-центру, наскільки все надійно та просто: Google, Yandex, Dropbox.

Записи розмов операторів кол-центру

Записи розмов операторів колл-центра в ОКІ-ТОКІ. Як зберігаються файли? Надійно та просто!

Історія доступу ваших користувачів до файлів запам’ятовується!

У вас є можливість використовувати як наше сховище даних, так і стороннє. Ми працюємо з Google, Yandex & Dropbox.

Налаштуйте умови самі — виберіть, яке зі сховищ буде основним.

 

зберігання файлів Окі-Токі зберігання файлів Окі-Токі зберігання файлів Окі-Токі

 

Можливості Окі-Токі

 

Якщо на записах розмов операторів колл-центра голоси схожі – не біда! Наші записи в стерео і при прослуховуванні чутно кожну із сторін окремо.

До речі, недавно ми автоматично перевіряємо наявність і якість запису кожного дзвінка.

Якщо нашого сховища вам не вистачило, ви можете його розширити! Кожні додаткові 10 Гб обійдуться в 0.10€ в день. (вартість інструментів ОКІ-ТОКІ) І пам’ятайте 10 гігів — це 1400 годин записів.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Вересень 2, 2022 Безпека: проекти кол-центру

Як розділити проекти кол-центру, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі.

Детальніше
photo
Середа Червень 22, 2022 Розпізнавання мови: тарифікація голосового робота

Функція "Розпізнавання мови" звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтесь про тарифи в Окі-Токі

Детальніше