Вже давно не новина, що у Окі-Токі з'явилася система оцінки діалогів оператора , що дозволяє забезпечити контроль якості контакт-центру. Але тепер перевіряючий, крім оцінки, може залишити коментар до дзвінка. Для цього ми додали в оціночні листи поле «Коментар».
Оціночні листи відносяться до продукту « Оцінка розмов »
Як це працює:
- Тепер, оцінюючи діалог, у полі «Коментар» Ви можете додатково прокоментувати на підставі чого Ви поставили ту чи іншу оцінку оператору. Коментар.
- У журналі оцінки можна подивитися, який коментар залишив співробітник, що перевіряє. Журнал оцінки розмов.
Важливо пам'ятати, що «Коментарі» це лише додатковий «помічник» і він не входить у статистику KPI, оскільки не може перетворитися на якусь оцінку або число.