22.02.2024

How to build trusting relationships with call center customers

Як оператору завоювати довіру і налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників колл-центру.

How to build trusting relationships with call center customers

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU і “ES”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Травень 20, 2019 Сервіс автоматичних дзвінків та продажу в amoCRM

5 випадків, які допоможуть відповісти на питання, пов’язані з автоматичними дзвінками та amoCRM. Розповімо, для чого потрібна інтеграція з amoCRM.

Детальніше
photo
Неділя Серпень 18, 2019 Автоматичний дзвінок з переключенням на оператора з CRM

Покрокова інструкція, як підключити сервіс автодзвінка Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.

Детальніше