22.02.2024

How to build trusting relationships with call center customers

Як оператору завоювати довіру і налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників колл-центру.

How to build trusting relationships with call center customers

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU і “ES”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Березень 23, 2021 Можливі проблеми при запуску кол-центру

Історія про запуск кол-центру. Про складнощі, з якими довелося зіткнутися при впровадженні з Оки-Токи, і як ми їх розв’язали!

Детальніше
photo
Вівторок Травень 16, 2023 Голосове Меню (IVR) в Окі-Токі

Що таке Голосове меню (IVR), як його налаштувати в Оки-Токи, які функції виконує в колл-центрі та можливості використання.

Детальніше