22.02.2024

How to build trusting relationships with call center customers

Як оператору завоювати довіру і налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників колл-центру.

How to build trusting relationships with call center customers

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN і “RU”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Листопад 6, 2019 Показники аналізу роботи кол-центру – KPI

Які показники роботи кол-центру є ключовими? Як моніторити KPI контакт-центру?

Детальніше
photo
П'ятниця Серпень 16, 2019 Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

У липні ми зосередилися на декількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автоматичних дзвінках. Детальніше у дайджесті!

Детальніше