12.04.2024

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU і “ES”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Жовтень 16, 2023 Розрахунок кількості операторів call-центра

Всього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно в ваш контакт-центр. Бонус: типова помилка при розрахунку кількості операторів.

Детальніше
photo
Середа Травень 10, 2023 Мовна аналітика для контакт-центрів

Як виявити мовні помилки при роботі оператора колл-центру за допомогою інструменту мовної аналітики Окі-Токі, прямий та інверсний пошук.

Детальніше