12.04.2024
Incoming calls in a call center: why customers hang up
Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.
![Incoming calls in a call center: why customers hang up](/wp-content/uploads/2024/04/glavnaya-kartinka.png)
Оцініть новину:
Читайте також
![photo](/wp-content/uploads/2022/06/ivr_preview_ru.jpg)
Середа Червень 22, 2022
Розпізнавання мови: тарифікація голосового робота
Функція "Розпізнавання мови" звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтесь про тарифи в Окі-Токі
Детальніше![photo](/wp-content/uploads/2016/04/tarif-gl.jpg)
Понеділок Жовтень 24, 2022
Тарифікація операторів у контакт-центрі
Що таке тарифікація операторів, як розрахувати тарифи замовника в сервісі Оки-Токи, формула округлення робочого часу оператора.
Детальніше