Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
12.04.2024
Incoming calls in a call center: why customers hang up
Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.

Оцініть новину:
Читайте також

П'ятниця Серпень 16, 2019
Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019
У липні ми зосередилися на декількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автоматичних дзвінках. Детальніше у дайджесті!
Детальніше
Понеділок Травень 20, 2019
Сервіс автоматичних дзвінків та продажу в amoCRM
5 випадків, які допоможуть відповісти на питання, пов’язані з автоматичними дзвінками та amoCRM. Розповімо, для чого потрібна інтеграція з amoCRM.
Детальніше