Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
12.04.2024
Incoming calls in a call center: why customers hang up
Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.
Оцініть новину:
Читайте також
Четвер Січень 10, 2019
Дайджест новин Оки-Токи за листопад-грудень 2019
Новини Окі-Токі за листопад-грудень 2019: нові можливості вебхуків, тарифікація вихідних вебхуків, пріоритетна черга. Деталі в дайджесті!
Детальніше
Вівторок Березень 10, 2020
Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року
Новини Оки-Токи за лютий 2020 року: нові функції, оптимізація звітів та імпорту баз, а також поліпшення сценаріїв розмови. Читайте дайджест!
Детальніше