Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
12.04.2024
Incoming calls in a call center: why customers hang up
Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.

Оцініть новину:
Читайте також

Вівторок Жовтень 18, 2016
Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту
Як налаштувати автоматичне перетворення номерів для здійснення дзвінків у контакт-центрі, основні правила та валідація.
Детальніше
Вівторок Червень 13, 2023
Багатомовна стенограма: мовна аналітика та оцінка діалогів у кол-центрі
Як за допомогою стенограм вдосконалити якість розмов операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.
Детальніше