12.04.2024

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Червень 8, 2020 Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов

П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
photo
Четвер Вересень 22, 2022 Як добавити номер до чорного списку в сервісі Окі-Токі?

Що таке Чорний список номерів та як його налаштувати в Оки-Токи для вхідних, вихідних дзвінків та автодзвінка.

Детальніше