12.04.2024

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU і “ES”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Червень 22, 2022 Розпізнавання мови: тарифікація голосового робота

Функція "Розпізнавання мови" звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтесь про тарифи в Окі-Токі

Детальніше
photo
Понеділок Жовтень 24, 2022 Тарифікація операторів у контакт-центрі

Що таке тарифікація операторів, як розрахувати тарифи замовника в сервісі Оки-Токи, формула округлення робочого часу оператора.

Детальніше