12.04.2024

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.

Incoming calls in a call center: why customers hang up

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Квітень 17, 2023 Аутсорсинговий контакт-центр

Що таке аутсорсинговий контакт-центр: визначення, специфіка та особливості роботи, які переваги для бізнесу дає аутсорс.” – це фрагмент статті для лендінгу. Пиши як маркетолог з досвідом роботи керівника в відділі продажу контакт-центру. Використовуй переконливу мову, виділяй ключові моменти. Використовуй у тексті популярні терміни та ключові слова.

Детальніше
photo
Понеділок Березень 18, 2024 Як уникнути тиші у розмовах з клієнтами

Що робити, якщо між оператором та клієнтом настає мовчання, ефективні методи спілкування та корисні поради для кол-центру.

Детальніше