Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
12.04.2024
Incoming calls in a call center: why customers hang up
Як знизити рівень пропущених дзвінків з інструментами Оки-Токи і не втратити клієнта ще до розмови з оператором.

Оцініть новину:
Читайте також

Четвер Лютий 20, 2025
Звіт по обдзвону: Як зібрати статистику по автообдзвону?
Де отримати детальний звіт по обдзвону? Інформація про клієнтів, статуси завдань і здійсненим спробам додзвонитися.
Детальніше
Вівторок Червень 13, 2023
Багатомовна стенограма: мовна аналітика та оцінка діалогів у кол-центрі
Як за допомогою стенограм вдосконалити якість розмов операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.
Детальніше