12.07.2022

Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків — функціонал, що дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на контакт-центр.

Внешний вид статистики входящих

Внешний вид статистики входящих

Статистика вхідних дзвінків — функціонал, що дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на контакт-центр.

Ця стаття відноситься до продукту « Хмарне програмне забезпечення для коллцентрів ».

Для чого це потрібно?

В Окі-Токі є окремий інструмент для аналізу вхідних дзвінків. Він показує кількість дзвінків на номери для вхідних дзвінків та частку додзвону. Його можна використовувати для визначення проблем з обробкою вхідних дзвінків та звіряння вартості 0-800 з вашим оператором, а також як найпростіший Call Tracking.

Можливості у OKI-TOKI

При формуванні статистики можна вибрати необхідний період, тривалість дзвінка, згрупувати виклики по днях та місяцях, а також вказати відповідний формат часу.

Для зручності в Окі-Токі внесли можливість відображати статистику у поточному вікні, або вивантажити у форматі Excel, HTML або Google Sheets.

Статистика вхідних: Статистика вхідних дзвінків

У підсумковій статистиці вхідних дзвінків враховується:

  • загальна тривалість дзвінків (DUR);
  • середня тривалість дзвінків (ACD);
  • відсоток успішних дзвінків (ASR), який відрізняється від кольорів залежно від частки успішності виклику для наочності.

Статистика вхідних: Успішних вхідних дзвінків нижче 80%

Статистика вхідних: Успішних вхідних дзвінків 0%

Додатково

Навіть якщо статистика вхідних показує 100% оброблених дзвінків, це не означає, що всі дзвінки надійшли в Окі-Токі. Частина дзвінків може “зникнути” через те, що для них не вистачило ліній. У цьому клієнт почує сигнал “зайнято” чи “немає вільних каналів”. Щоб контролювати цю ситуацію, встановіть (листом або ЛК) переадресацію на інший номер у разі зайнятості поточного. Несподівані дзвінки на цей номер свідчать про проблему з числом ліній.

Зі звіту можна перейти до журналу дзвінків для пошуку причин проблем. Докладніше про журнал дзвінків читайте тут.

Ілона Чернякова

Оцініть новину:

Читайте також

Звонок с сайта

Звонок с сайта

П'ятниця Січень 27, 2023 Web-дзвінок із сайту – WebCall

Що таке Web-дзвінок із сайту, як зателефонувати до кол-центру з браузера, налаштування WebCall в Окі-Токі, переваги та користь для бізнесу.

Детальніше
Маршрутизация SMS

Маршрутизация SMS

Субота Червень 29, 2019 Маршрутизація SMS: СМС шлюз для сайту

3 кроки, які допоможуть створити маршрут та відправити своє перше SMS у сервісі Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних