12.07.2022

Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків — функціонал, що дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на контакт-центр.

Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків — функціонал, що дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на контакт-центр.

Ця стаття відноситься до продукту « Хмарне програмне забезпечення для коллцентрів ».

Для чого це потрібно?

В Окі-Токі є окремий інструмент для аналізу вхідних дзвінків. Він показує кількість дзвінків на номери для вхідних дзвінків та частку додзвону. Його можна використовувати для визначення проблем з обробкою вхідних дзвінків та звіряння вартості 0-800 з вашим оператором, а також як найпростіший Call Tracking.

Можливості у OKI-TOKI

При формуванні статистики можна вибрати необхідний період, тривалість дзвінка, згрупувати виклики по днях та місяцях, а також вказати відповідний формат часу.

Для зручності в Окі-Токі внесли можливість відображати статистику у поточному вікні, або вивантажити у форматі Excel, HTML або Google Sheets.

"Фільтрація

У підсумковій статистиці вхідних дзвінків враховується:

  • загальна тривалість дзвінків (DUR);
  • середня тривалість дзвінків (ACD);
  • відсоток успішних дзвінків (ASR), який відрізняється від кольорів залежно від частки успішності виклику для наочності.

"зовнішній

\"Зовнішній

Додатково

Навіть якщо статистика вхідних показує 100% оброблених дзвінків, це не означає, що всі дзвінки надійшли в Окі-Токі. Частина дзвінків може "зникнути" через те, що для них не вистачило ліній. У цьому клієнт почує сигнал “зайнято” чи “немає вільних каналів”. Щоб контролювати цю ситуацію, встановіть (листом або ЛК) переадресацію на інший номер у разі зайнятості поточного. Несподівані дзвінки на цей номер свідчать про проблему з числом ліній.

Зі звіту можна перейти до журналу дзвінків для пошуку причин проблем. Докладніше про журнал дзвінків читайте тут .

Ілона Чернякова

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Вересень 8, 2022 Тикет-система: як Окі-Токі обробляє тикет клієнта

Як у Окі-Токі застосовується тикет-система та організована обробка звернень клієнтів. Статуси, терміни, відповідальні, KPI техпідтримки.

Детальніше
photo
Вівторок Жовтень 13, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Окі-Токі за серпень-вересень 2020: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні всім компаніям та багато іншого. Читайте дайджест!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних