20.05.2022

Ефективний звіт Рапорти: весь КЦ на сторінці А4

Як зробити ефективний звіт роботи контакт-центру. Як тримати керівництво в курсі справ за допомогою зрозумілих звітів.

Ефективний звіт Рапорти: весь КЦ на сторінці А4

Рапорти – ефективний звіт за ключовими показниками контакт-центру у форматі альбомного листа. Відмінний формат для керівництва.

Використовуйте рапорт, якщо не бажаєте витрачати час на аналітику різних звітів!

  • Рапорт дає всі необхідні дані про роботу компанії.
  • Дані формуються за період (день/тиждень/місяць/рік), а значення рапорту зберігають історію змін.
  • Рапорти зберігаються довго, ми навіть не знаємо як довго, а дані звітів лише півроку.
  • Історія змін дозволяє бачити у динаміці показники компанії. Це допоможе вчасно виявити помилки та слабкі місця для оперативного втручання або, наприклад, переглянути стратегію компанії.
  • Рапорт можна отримувати на пошту, настроївши автоматичне надсилання.
  • Рапорт створюється автоматично та регулярно. Це зручно.

Ця стаття відноситься до продукту «Розумні звіти»‎

Як створити рапорт

  1. Перейдіть до розділу «Рапорти» , натисніть кнопку «Новий рапорт».
  2. Вкажіть показники роботи компанії, за якими ви бажаєте спостерігати ефективний звіт: Як створити рапорт. 
  3. Останній крок – додати/прибрати секції, з яких буде сформовано звіт ефективний звіт: Додати або прибрати секції.

Рапорт готовий

  • У зазначений період ви отримуватимете на свою пошту компактний звіт за ключовими показниками – ефективний звіт.
  • Ви зможете спостерігати за динамікою показників компанії та порівнювати їх з попередніми періодами.
  • У вас більше немає необхідності щоразу формувати рапорт – він приходитиме Вам автоматично.
  • Ви можете змінювати умови формування рапорту у будь-який час, зміни застосовуються відразу 

Користуйтесь рапортом – це зручний, легкий та ефективний інструмент контролю.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Січень 15, 2021 Які у Окі-Токі інтеграції з Google

Окі-Токі має інтеграції з Google сервісами: G Drive, Google Sheet та Google автентифікацією.

Детальніше
photo
Вівторок Липень 26, 2022 Скрипт для вхідних дзвінків (гарячої лінії)

Скрипт для вхідних призначений для “теплого”, компетентного клієнта, який потребує інформації щодо різноманітних, вузьких питань.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних