20.05.2022

Ефективний звіт Рапорти: весь КЦ на сторінці А4

Як зробити ефективний звіт роботи контакт-центру. Як тримати керівництво в курсі справ за допомогою зрозумілих звітів.

Ефективний звіт Рапорти: весь КЦ на сторінці А4

Рапорти – ефективний звіт за ключовими показниками контакт-центру у форматі альбомного листа. Відмінний формат для керівництва.

Використовуйте рапорт, якщо не бажаєте витрачати час на аналітику різних звітів!

  • Рапорт дає всі необхідні дані про роботу компанії.
  • Дані формуються за період (день/тиждень/місяць/рік), а значення рапорту зберігають історію змін.
  • Рапорти зберігаються довго, ми навіть не знаємо як довго, а дані звітів лише півроку.
  • Історія змін дозволяє бачити у динаміці показники компанії. Це допоможе вчасно виявити помилки та слабкі місця для оперативного втручання або, наприклад, переглянути стратегію компанії.
  • Рапорт можна отримувати на пошту, настроївши автоматичне надсилання.
  • Рапорт створюється автоматично та регулярно. Це зручно.

Ця стаття відноситься до продукту «Розумні звіти»‎

Як створити рапорт

  1. Перейдіть до розділу «Рапорти» , натисніть кнопку «Новий рапорт».
  2. Вкажіть показники роботи компанії, за якими ви бажаєте спостерігати ефективний звіт: Як створити рапорт. 
  3. Останній крок – додати/прибрати секції, з яких буде сформовано звіт ефективний звіт: Додати або прибрати секції.

Рапорт готовий

  • У зазначений період ви отримуватимете на свою пошту компактний звіт за ключовими показниками – ефективний звіт.
  • Ви зможете спостерігати за динамікою показників компанії та порівнювати їх з попередніми періодами.
  • У вас більше немає необхідності щоразу формувати рапорт – він приходитиме Вам автоматично.
  • Ви можете змінювати умови формування рапорту у будь-який час, зміни застосовуються відразу 

Користуйтесь рапортом – це зручний, легкий та ефективний інструмент контролю.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Жовтень 16, 2023 Розрахунок кількості операторів call-центра

Всього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно в ваш контакт-центр. Бонус: типова помилка при розрахунку кількості операторів.

Детальніше
photo
Понеділок Лютий 5, 2024 Як зробити коментарі до дзвінків

Автоматичні коментарі до дзвінків за допомогою сценаріїв розмови у хмарній системі для контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше