10.05.2022

Примітка: Групи користувачів

Для чого кол-центру потрібні групи користувачів, як додати до них операторів, як грамотно налаштувати та де застосувати.

Примітка: Групи користувачів

Коли в роботу задіяно велику кількість операторів, більш зручно призначати на черги не окремих операторів, а цілі групи. Групи користувачів створені для зручної фільтрації звітів та управління великою кількістю операторів. Приклади використання груп – розподіл користувачів за відділами, напрямками продажу, професіоналізму (навичка, спеціалізація), територіальною приналежністю або організаційною ознакою (відділ, офіс або інше) тощо.

Стаття відноситься до продукту Хмарний call-центр.
h3>Маркуйте операторів/h3>
Приналежність оператора до групи видно в списку користувачів або, наприклад, при призначенні на чергу.

Приналежність оператора до групи користувачів 

Приналежність оператора до групи в налаштуваннях черги
h3>Фільтруйте звіт по групі операторів/h3>
Застосовуючи фільтр “Групи”, Ви отримаєте дані лише за вибраною групою. Фільтрація по групі доступна в усіх звітах з розділів “Користувачі” і “Черги та дзвінки”

Фільтрація звіту по групі операторів
h3>Що нового в OKI-TOKI?/h3>
Додався механізм групової відповідальності за завдання у колбеку – “групова липкість”, яка є вдосконаленням опції “Липкі завдання колбека” для зворотного дзвінка (CallBack) та може з ним комбінуватися.  При додаванні завдання до автодзвінка, можна вказати групу відповідальних користувачів. Наприклад, якщо відповідального за телефонний дзвінок немає на місці (захворів, відправився у відпустку, був звільнений), то клієнта підбере його команда. Колбек буде шукати вільних операторів у вибраній групі. Групова липкість не конфліктує з персональною липкістю, але може її доповнювати!  Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній скил-групі і збільшити шанс успішної угоди.

Детальніше про ліпкі завдання і як прикріпити клієнта до групи.
h3>Про створення груп/h3>

  • Увійдіть у розділ “Користувачі”, “Групи”, “Створити”

Додавання нової групи операторів

  • Створіть групу, вкажіть її назву та виберіть колір маркера;

Назвіть нову групу і виберіть для неї колір

 

  • Додайте потрібних операторів із запропонованого списку

Додавання користувачів у групи
h3>  Важливо:/h3>

  • Користувач може бути лише в одній групі, не можна додати одного оператора в декілька груп
  • Видалення групи не видаляє користувача.

Як прикріпити групу до клієнта на YouTube.

Якщо після прочитання нашої Замітки у Вас залишилися питання, створіть тікет і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповіді або рішення проблеми.

Максим Христенко.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Жовтень 13, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Оки-Токі за серпень-вересень 2020 року: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні для всіх компаній та багато іншого. Читайте наш дайджест!

Детальніше
photo
Вівторок Грудень 22, 2020 Оцінка менеджера колл-центру: Що повинен вміти оператор колл-центру?

Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!

Детальніше