Коли в роботу задіяна велика кількість операторів, то зручніше призначати на черги не окремих операторів, а цілі групи. Групи користувачів зроблені для зручної фільтрації звітів і управління великою кількістю операторів. Приклади використання груп – розподіл користувачів за відділами, напрямками продажів, професіоналізмом (навичка, спеціалізація), територіальною приналежністю або організаційною ознакою (відділ, офіс чи інше) тощо.
Стаття відноситься до продукту Хмарний кол-центр.
Маркуйте операторів
Належність оператора до групи видно в списку користувачів або, наприклад, під час призначення на чергу.
Фільтруйте звіт за групою операторів
Застосувавши фільтр “Групи”, ви отримаєте дані тільки для обраної групи. Фільтрація за групами доступна у всіх звітах з розділів “Користувачі” і “Черги і дзвінки”
Що нового в OKI-TOKI?
Додано механізм групової відповідальності за завдання в коллбеку – “групова липкість”, яка є поліпшенням опції “Липкі завдання коллбеку” для зворотного дзвінка (CallBack) і може з нею комбінуватися. Під час додавання завдання в автообдзвін, можна вказати групу відповідальних користувачів. Наприклад, якщо відповідального за передзвін немає на місці (захворів, втік у відпустку, звільнився), то клієнта підхопить його команда. Коллбек шукатиме вільних операторів в обраній групі. Групова липкість не конфліктує з персональною липкістю, але може доповнювати її! Це дає змогу утримувати клієнта в потрібній скіл-групі та збільшити шанс успішної угоди.
Детальніше про липкі завдання і як закріпити клієнта за групою.
Про створення груп
Зайдіть у розділ “Користувачі”, “Групи”, “Створити”
Створіть групу, вкажіть її назву та виберіть колір маркера.
Додайте потрібних операторів із запропонованого списку.
Важливо:
Користувач може бути тільки в одній групі, не можна додати одного оператора в кілька груп:
- Видалення групи не видаляє користувача.
- Як закріпити групу за клієнтом на YouTube.
Якщо після прочитання нашої Нотатки у Вас залишилися запитання, створіть тікет і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповіді або вирішення проблеми.
Maxim Khristenko.