Коли в роботу задіяно велику кількість операторів, більш зручно призначати на черги не окремих операторів, а цілі групи. Групи користувачів створені для зручної фільтрації звітів та управління великою кількістю операторів. Приклади використання груп – розподіл користувачів за відділами, напрямками продажу, професіоналізму (навичка, спеціалізація), територіальною приналежністю або організаційною ознакою (відділ, офіс або інше) тощо.
Стаття відноситься до продукту Хмарний call-центр.
h3>Маркуйте операторів/h3>
Приналежність оператора до групи видно в списку користувачів або, наприклад, при призначенні на чергу.
h3>Фільтруйте звіт по групі операторів/h3>
Застосовуючи фільтр “Групи”, Ви отримаєте дані лише за вибраною групою. Фільтрація по групі доступна в усіх звітах з розділів “Користувачі” і “Черги та дзвінки”
h3>Що нового в OKI-TOKI?/h3>
Додався механізм групової відповідальності за завдання у колбеку – “групова липкість”, яка є вдосконаленням опції “Липкі завдання колбека” для зворотного дзвінка (CallBack) та може з ним комбінуватися. При додаванні завдання до автодзвінка, можна вказати групу відповідальних користувачів. Наприклад, якщо відповідального за телефонний дзвінок немає на місці (захворів, відправився у відпустку, був звільнений), то клієнта підбере його команда. Колбек буде шукати вільних операторів у вибраній групі. Групова липкість не конфліктує з персональною липкістю, але може її доповнювати! Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній скил-групі і збільшити шанс успішної угоди.
Детальніше про ліпкі завдання і як прикріпити клієнта до групи.
h3>Про створення груп/h3>
- Увійдіть у розділ “Користувачі”, “Групи”, “Створити”
- Створіть групу, вкажіть її назву та виберіть колір маркера;
- Додайте потрібних операторів із запропонованого списку
h3> Важливо:/h3>
- Користувач може бути лише в одній групі, не можна додати одного оператора в декілька груп
- Видалення групи не видаляє користувача.
Як прикріпити групу до клієнта на YouTube.
Якщо після прочитання нашої Замітки у Вас залишилися питання, створіть тікет і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповіді або рішення проблеми.
Максим Христенко.