10.05.2022

Примітка: Групи користувачів

Для чого колл-центру потрібні групи користувачів, як додати в них операторів, як грамотно налаштувати і де застосувати.

Внешний вид раздела групп

Внешний вид раздела групп

Коли в роботу задіяна велика кількість операторів, то зручніше призначати на черги не окремих операторів, а цілі групи. Групи користувачів зроблені для зручної фільтрації звітів і управління великою кількістю операторів. Приклади використання груп – розподіл користувачів за відділами, напрямками продажів, професіоналізмом (навичка, спеціалізація), територіальною приналежністю або організаційною ознакою (відділ, офіс чи інше) тощо.

Стаття відноситься до продукту Хмарний кол-центр.

Маркуйте операторів

Належність оператора до групи видно в списку користувачів або, наприклад, під час призначення на чергу.

Маркуйте операторів

Групи операторів

Фільтруйте звіт за групою операторів

Застосувавши фільтр “Групи”, ви отримаєте дані тільки для обраної групи. Фільтрація за групами доступна у всіх звітах з розділів “Користувачі” і “Черги і дзвінки”

Журнал дзвінків

Що нового в OKI-TOKI?

Додано механізм групової відповідальності за завдання в коллбеку – “групова липкість”, яка є поліпшенням опції “Липкі завдання коллбеку” для зворотного дзвінка (CallBack) і може з нею комбінуватися. Під час додавання завдання в автообдзвін, можна вказати групу відповідальних користувачів. Наприклад, якщо відповідального за передзвін немає на місці (захворів, втік у відпустку, звільнився), то клієнта підхопить його команда. Коллбек шукатиме вільних операторів в обраній групі. Групова липкість не конфліктує з персональною липкістю, але може доповнювати її! Це дає змогу утримувати клієнта в потрібній скіл-групі та збільшити шанс успішної угоди.

Детальніше про липкі завдання і як закріпити клієнта за групою.

Про створення груп

Зайдіть у розділ “Користувачі”, “Групи”, “Створити

Про створення груп

Створіть групу, вкажіть її назву та виберіть колір маркера.

Про створення груп

Додайте потрібних операторів із запропонованого списку.

Додати необхідних операторів

Важливо:

Користувач може бути тільки в одній групі, не можна додати одного оператора в кілька груп:

  • Видалення групи не видаляє користувача.
  • Як закріпити групу за клієнтом на YouTube.

Якщо після прочитання нашої Нотатки у Вас залишилися запитання, створіть тікет і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповіді або вирішення проблеми.

Maxim Khristenko.

Оцініть новину:

Читайте також

Title: Фильтр звонков

Title: Фильтр звонков

П'ятниця Жовтень 28, 2022 Фільтр дзвінків в Окі-Токі

Як приховати тестові чи нецільові дзвінки із загальної статистики. Детальна інструкція про те, як працює фільтр дзвінків в Окі-Токі.

Детальніше
Фільтр дзвінків в Окі-Токі

Фільтр дзвінків в Окі-Токі

Середа Травень 18, 2016 Як приховати дзвінки зі звітів

Як у Окі-Токі, можна приховати дзвінки, які не потрібно показувати у звіті. Інструмент для приховування тестових та не цільових дзвінків у КЦ.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних