До запуску КЦ потрібно підготуватись! Почніть із цієї статті. На наш досвід, кожен другий кол-центр під час запуску допускає хоча б одну з помилок, перелічених нижче.
20.11.2020
Топ-9 помилок при запуску кол-центру
До запуску КЦ потрібно підготуватись! Почніть із цієї статті. На наш досвід, кожен другий кол-центр під час запуску допускає хоча б одну з перелічених помилок.

Топ-9 ошибок при запуске колл-центра
Оцініть новину:
Читайте також

Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту
Вівторок Жовтень 18, 2016
Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту
Як налаштувати автоматичне перетворення номерів для здійснення дзвінків у контакт-центрі, основні правила та валідація.
Детальніше
Что такое SIP-транк и как его создать в Оки-Токи
П'ятниця Лютий 5, 2021
Що таке SIP-транк і як його створити в Окі-Токі
Як у сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрах Окі-Токі підключити телефонію методом SIP-транк.
Детальніше
Окі-Токі – хмарний сервіс для організації роботи кол-центру. Ми працюємо з 2008 року і за цей час переконалися, що компанії рік у рік роблять схожі помилки.
1. “Зробіть все за мене”
2. Заміна «коней на переправі»
3. Одночасний запуск кількох проектів
Спроба запустити одночасно кілька проектів, пов’язаних з кол-центром, (без достатнього досвіду роботи з новим ПЗ) призводить до невідповідності результатів очікуванням або навіть заморожування робіт.
4. Відсутність чіткої мети
5. Поспіх
6. Нестача операторів
7. ПЗ, яке не можна масштабувати
8. Завищені очікування від програмного забезпечення
9. «Створю кол-центр, щоб підвищити якість обслуговування»
Як отримати від постачальника кращий сервіс