Липка задача – це номер клієнта, який очікує в черзі на автоматичний дзвінок і прив’язаний до свого менеджера. У даній статті йде мова про групову версію липкості та про те, як віднести клієнта до групи менеджерів.
Групова липкість є вдосконаленням опції “Липкі задачі колбеку” для зворотного дзвінка (CallBack) і може поєднуватися з нею. Наприклад, якщо відповідальний за дзвінок відсутній (зайнятий, пішов у відпустку, був звільнений), то клієнта забере його команда. Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній skill-групі та збільшити шанс успішної угоди.
Ця стаття стосується продукту «Автообдзвін і хмарний сервіс для автодзвінка».
Приклад налаштування
- У налаштуваннях відповіді, за допомогою якої створюється задача в колбек, додайте групу відповідальних;
- Вкажіть тривалість очікування відповідального в налаштуваннях автообдзвону, якому потрібні “липкі задачі”.
І ще
- Важливо! Загальна тривалість очікування відповідального подвоїться, якщо вибрано комбінований режим (оператор та група операторів одночасно).
- Інформацію про те, що таке група користувачів та як з нею працювати, можна дізнатися тут!
Якщо “Групова липкість” залишила питання, створіть тікет і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповіді або розв’язати проблему.