01.07.2022

Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Окі-Токі за групою менеджерів за допомогою анкети або API. Корисно для розподілу завдань по skill-групах.

Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Липка задача – це номер клієнта, який очікує в черзі на автоматичний дзвінок і прив’язаний до свого менеджера. У даній статті йде мова про групову версію липкості та про те, як віднести клієнта до групи менеджерів.

Групова липкість є вдосконаленням опції “Липкі задачі колбеку” для зворотного дзвінка (CallBack) і може поєднуватися з нею. Наприклад, якщо відповідальний за дзвінок відсутній (зайнятий, пішов у відпустку, був звільнений), то клієнта забере його команда. Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній skill-групі та збільшити шанс успішної угоди.

Ця стаття стосується продукту «Автообдзвін і хмарний сервіс для автодзвінка».

Приклад налаштування

  • У налаштуваннях відповіді, за допомогою якої створюється задача в колбек, додайте групу відповідальних;

  • Вкажіть тривалість очікування відповідального в налаштуваннях автообдзвону, якому потрібні “липкі задачі”.

І ще

  • Важливо! Загальна тривалість очікування відповідального подвоїться, якщо вибрано комбінований режим (оператор та група операторів одночасно).
  • Інформацію про те, що таке група користувачів та як з нею працювати, можна дізнатися тут!

Якщо “Групова липкість” залишила питання, створіть тікет і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповіді або розв’язати проблему.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Червень 27, 2023 Окі-Токі: 5 питань про SLA

Що таке SLA, відповіді на п'ять найчастіших питань про SLA сервіс Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
photo
Вівторок Вересень 19, 2023 Структура скрипта продажів

Дізнайтеся все про структуру скрипту продажів: що таке скрипт продажів, його важливість і які шаблони можна використовувати. Створіть ефективні скрипти продажів для вашого бізнесу і збільште конверсію продажів.

Детальніше