01.07.2022

Як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Окі-Токі за групою менеджерів за допомогою анкети чи API. Корисно для розподілу завдань по скіл-групах.

Як закріпити клієнта за групою менеджерів

Липке завдання – це номер клієнта, який перебуває у черзі на автоматичний обдзвон і закріплений за своїм менеджером. У поточній статті йдеться про групову версію липкості і про те, як закріпити клієнта за групою менеджерів. Наприклад, якщо відповідального за передзвін немає на місці (захворів, втік у відпустку, звільнився), то клієнта підхопить його команда. Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній скіл -групі та збільшити шанс успішної угоди.

Приклад налаштування

  • У налаштуваннях відповіді, за допомогою якої створюється завдання в колбек, додайте групу відповідальних;

Призначення групи відповідальних

  • Вкажіть тривалість очікування відповідального в налаштуваннях автообдзвоню, якому потрібні “липкі завдання”.

Тривалість очікування відповідального

І ще

  • Важливо! Сумарна тривалість очікування відповідального подвоїться, якщо вибрано комбінований режим (оператор та група операторів одночасно).
  • Інформацію про те, що таке група користувачів і як з нею працювати, можна дізнатися тут !

Якщо “Групова липкість” залишила питання, створіть тикет та співробітники тих. підтримки допоможуть знайти відповіді чи вирішення проблеми.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Жовтень 13, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Окі-Токі за серпень-вересень 2020: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні всім компаніям та багато іншого. Читайте дайджест!

Детальніше
photo
Понеділок Лютий 10, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за січень 2020

Новини Окі-Токі за січень 2020: новий віджет з вебхуків, оновлена документація, імпорт у CRM у новому інтерфейсі.

Детальніше