01.07.2022

Як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Окі-Токі за групою менеджерів за допомогою анкети чи API. Корисно для розподілу завдань по скіл-групах.

Як закріпити клієнта за групою менеджерів

Липке завдання – це номер клієнта, який перебуває у черзі на автоматичний обдзвон і закріплений за своїм менеджером. У поточній статті йдеться про групову версію липкості і про те, як закріпити клієнта за групою менеджерів. Наприклад, якщо відповідального за передзвін немає на місці (захворів, втік у відпустку, звільнився), то клієнта підхопить його команда. Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній скіл -групі та збільшити шанс успішної угоди.

Приклад налаштування

  • У налаштуваннях відповіді, за допомогою якої створюється завдання в колбек, додайте групу відповідальних;

Призначення групи відповідальних

  • Вкажіть тривалість очікування відповідального в налаштуваннях автообдзвоню, якому потрібні “липкі завдання”.

Тривалість очікування відповідального

І ще

  • Важливо! Сумарна тривалість очікування відповідального подвоїться, якщо вибрано комбінований режим (оператор та група операторів одночасно).
  • Інформацію про те, що таке група користувачів і як з нею працювати, можна дізнатися тут !

Якщо “Групова липкість” залишила питання, створіть тикет та співробітники тих. підтримки допоможуть знайти відповіді чи вирішення проблеми.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Червень 23, 2020 Продають слова та фрази

Топ-10 фраз, що продають для операторів контакт-центру, які підвищать конверсію дзвінків у продажу. Беріть на замітку!

Детальніше
photo
Середа Жовтень 9, 2019 Які потрібні звіти у кол-центрі

Які звіти для колл-центру передбачені в хмарній системі Оки-Токи.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних