Липке завдання – це номер клієнта, який перебуває у черзі на автоматичний обдзвон і закріплений за своїм менеджером. У поточній статті йдеться про групову версію липкості і про те, як закріпити клієнта за групою менеджерів. Наприклад, якщо відповідального за передзвін немає на місці (захворів, втік у відпустку, звільнився), то клієнта підхопить його команда. Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній скіл -групі та збільшити шанс успішної угоди.
Приклад налаштування
- У налаштуваннях відповіді, за допомогою якої створюється завдання в колбек, додайте групу відповідальних;
- Вкажіть тривалість очікування відповідального в налаштуваннях автообдзвоню, якому потрібні “липкі завдання”.
І ще
- Важливо! Сумарна тривалість очікування відповідального подвоїться, якщо вибрано комбінований режим (оператор та група операторів одночасно).
- Інформацію про те, що таке група користувачів і як з нею працювати, можна дізнатися тут !
Якщо “Групова липкість” залишила питання, створіть тикет та співробітники тих. підтримки допоможуть знайти відповіді чи вирішення проблеми.