01.07.2022

Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Оки-Токи за групою менеджерів за допомогою анкети або API. Корисно для розподілу завдань по скил-групах.

Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Липка задача – це номер клієнта, який очікує в черзі на автоматичний дзвінок і прив’язаний до свого менеджера. У даній статті йде мова про групову версію липкості та про те, як віднести клієнта до групи менеджерів.

Групова липкість є вдосконаленням опції “Липкі задачі колбека” для зворотнього дзвінка (CallBack) і може поєднуватися з нею. Наприклад, якщо відповідальний за дзвінок відсутній (зайнятий, пішов у відпустку, був звільнений), то клієнта забере його команда. Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній skill-групі і збільшити шанс успішної угоди.

Ця стаття стосується продукту «Автообдзвоні і хмарний сервіс для автодзвінка».

Пример установки

  • У налаштуваннях відповіді, за допомогою якої створюється задача в колбек, додайте групу відповідальних;

  • Вкажіть тривалість очікування відповідального в налаштуваннях автодзвінка, якому потрібні “липкі задачі”.

І ще

  • Важливо! Загальна тривалість очікування відповідального подвоїться, якщо вибрано комбінований режим (оператор та група операторів одночасно).
  • Інформацію про те, що таке група користувачів та як з нею працювати, можна дізнатися тут!

Якщо “Групова липкість” залишила питання, створіть квиток і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповіді або вирішити проблему.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Лютий 18, 2022 Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов

П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
photo
Понеділок Липень 7, 2025 Повне керівництво по обов’язкам керівника відділу продажу

Як керівнику відділу правильно організувати роботу і досягти високих результатів у продажах?

Детальніше