01.07.2022

Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Оки-Токи за групою менеджерів за допомогою анкети або API. Корисно для розподілу завдань по скил-групах.

Липкі завдання: як закріпити клієнта за групою менеджерів

Липка задача – це номер клієнта, який очікує в черзі на автоматичний дзвінок і прив’язаний до свого менеджера. У даній статті йде мова про групову версію липкості та про те, як віднести клієнта до групи менеджерів.

Групова липкість є вдосконаленням опції “Липкі задачі колбека” для зворотнього дзвінка (CallBack) і може поєднуватися з нею. Наприклад, якщо відповідальний за дзвінок відсутній (зайнятий, пішов у відпустку, був звільнений), то клієнта забере його команда. Це дозволяє утримувати клієнта в потрібній skill-групі і збільшити шанс успішної угоди.

Ця стаття стосується продукту «Автообдзвоні і хмарний сервіс для автодзвінка».

Пример установки

  • У налаштуваннях відповіді, за допомогою якої створюється задача в колбек, додайте групу відповідальних;

як віднести клієнта: Налаштування групової відповідальності

  • Вкажіть тривалість очікування відповідального в налаштуваннях автодзвінка, якому потрібні “липкі задачі”.

як віднести клієнта: налаштування тривалості очікування відповідного

І ще

  • Важливо! Загальна тривалість очікування відповідального подвоїться, якщо вибрано комбінований режим (оператор та група операторів одночасно).
  • Інформацію про те, що таке група користувачів та як з нею працювати, можна дізнатися тут!

Якщо “Групова липкість” залишила питання, створіть квиток і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповіді або вирішити проблему.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Неділя Квітень 17, 2011 Де купити SIP-номери в Україні

Перелік операторів зв’язку, які продають SIP-номери в Україні. Їх контакти, пошта та рекомендації від сервісу Оки-Токи.

Детальніше
photo
Понеділок Грудень 11, 2023 Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше