02.08.2022

Як створити шаблон електронної пошти для сценарію продажу в контакт-центрі

Шаблон email-розсилки для сценарію продажу – інструмент для автоматизованої відправки листів зі сценарію розмови, за подією або за допомогою API.

Як створити шаблон електронної пошти для сценарію продажу в контакт-центрі

Шаблон електронного листа для сценарію продажу – це інструмент на основі webhook`s, створений для відправлення стандартизованих електронних листів. Може використовуватися на різних етапах діалогу. Відправлення відбувається автоматично під час відповіді оператора на питання в анкеті клієнта.

Ця стаття відноситься до продукту «Хмарне програмне забезпечення для контактних центрів».

Якщо ви вперше у нас на сайті — подивіться серію коротких відео про сценарії та анкети Окі-Токі.
h3>Де застосувати цей інструмент?

Шаблон електронного листа для сценарію продажу вживається в “Сценарії діалогу”, налаштуваннях відповіді. У вибраному меню оберіть шаблон листа та адресата(-ів) (таке поле контакту, яке буде зберігати електронну пошту отримувача). Ви можете налаштувати на одну відповідь відправлення кількох шаблонів сповіщень.

Виберіть варіант відповіді для спрацьовування сповіщення

Важливо! Якщо вказати кілька адресатів, кожному з них лист буде відправлено окремо, а не масовою розсилкою.

Потрібно вказати шаблонного або конкретного адресата
h3>З чого почати?/h3>
Почати необхідно з створення шаблону сповіщень, це можна зробити тут:

  • Обов’язково вказати назву, е-mail відправника, ім’я відправника та тему листа;
    • Зверніть увагу! для відправки листів буде використовуватися SMTP сервер Oki-Toki);

    /li>
    /ul>
    Якщо потрібно прикріпити файли, для цього потрібно спочатку завантажити файл в Оки-Токі та далее вибрати потрібний документ зі списку

    Шаблон сповіщень: вибір вкладення

    • Сформувати шаблон листа, що буде відправлений отримувачу;

    Шаблон сповіщень: приклад тексту

    • Використовуйте наступний формат полів:
      • зміст текстових полів – {{q1a1.t}};
      • тексту питання – {{q1}};
      • текст питання і відповіді {{q1a1}}.

      /li>

    • Для зручного вводу змінних в шаблон, використовуйте функціонал смарт тегів, розташований нижче. За допомогою тегів можна одним кліком додавати в шаблон інформацію про результати дзвінка (або іншу інформацію із системи) для формування листа.
    • /ul>
      h3>/h3>
      h3>SMS/h3>
      Слід окремо згадати відправку SMS, використовуючи сповіщення. Щоб почати використовувати шаблон для відправки SMS, потрібно:

      • У полі “Ім’я відправника” вказати логін використовуваного SMS-SIP-провайдера;
      • Написати текст для відправки (можна використовувати smart-теги);
      • У налаштуваннях сповіщення, у полі “Адресат” використовувати тип адресата “SMS:..”

      width="1200"

       

      Якщо у вас виникли питання по “Шаблону сповіщень” або по роботі сервісу, створіть тікет і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповідь або рішення проблеми.

      Максим Христенко

       

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Лютий 28, 2019 Що таке SIP-відповідь? Частина 2

Часто зустрічаються SIP-відповіді в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі та ймовірні причини їх виникнення.

Детальніше
photo
Четвер Серпень 26, 2021 Оцінка контакт-центру: KPI для аутсорсингу

Які додаткові KPI потрібно вимірювати для оцінки контакту центру на аутсорсі.

Детальніше