02.08.2022

Як зробити шаблон email для скрипту продажів у контакт-центрі

Шаблон email розсилки для скрипту продажів – інструмент для автоматизованого відправлення листів зі сценарію розмови, за подією або за допомогою API.

Як зробити шаблон email для скрипту продажів у контакт-центрі

Шаблон email для скрипту продаж – інструмент на основі webhook`s, розроблений для відправлення стандартизованих листів. Може бути використаний на різних етапах розмови. Відправлення відбувається автоматично, під час відповіді оператора на запитання в анкеті клієнта.

Ця стаття відноситься до продукту « Хмарне програмне забезпечення для коллцентрів ».

Якщо ви вперше у нас сайті — подивіться серію коротких відео проскрипти та анкети Окі-Токі .

Де застосувати цей інструмент?

Шаблон email для скрипту продажів застосовується у “Сценарії діалогу”, налаштування відповіді. У меню виберіть шаблон листа і адресата(-ів) (те поле контакту, яке зберігатиме мейл одержувача). Ви можете налаштувати на одну відповідь надсилання декількох шаблонів оповіщень.

Застосування шаблону оповіщень

Важливо! Якщо вказати кілька адресатів, кожному з них листа буде надіслано окремо, а не масовим розсиланням.

Вибір декількох адресатів

З чого почати?

Для початку необхідно створити шаблон оповіщення це можна зробити тут :

  • Обов’язково вказати назву, e-mail відправника, ім’я відправника та тему листа;
    • Зверніть увагу! для надсилання листів використовуватиметься SMTP сервер Oki-Toki);

Якщо необхідно прикріпити файли, для цього потрібно попередньо завантажити файл у Окі-Токі і далі вибрати необхідний документ зі списку

Приклад вибору файла в шаблоні оповіщень

  • Сформувати шаблон листа, що буде надіслано одержувачу;

Приклад листа у шаблоні оповіщень

  • Використовуйте наступний формат полів:
    • вміст текстових полів – {{q1a1.t}};
    • тексту питання – {{q1}};
    • текст запитання та відповіді {{q1a1}}.
  • Для зручного введення змінних шаблону, використовуйте функціонал смарт тегів, розташований нижче. За допомогою тегів можна одним кліком додавати до шаблону інформацію про результати дзвінка (або іншу інформацію із системи) для формування листа.

SMS

Варто окремо згадати відправку SMS, використовуючи оповіщення. Щоб почати використовувати шаблон для надсилання SMS, потрібно:

  • У полі “Ім’я відправника” вказати login використовуваного SMS-постачальника;
  • Написати текст для надсилання (можна використовувати smart-теги);
  • У налаштуваннях оповіщення, у полі “Адресат” використовувати тип адресата “SMS:..”

Smarttag sms

Якщо у вас виникли питання щодо “Шаблону оповіщень” або щодо роботи сервісу, створіть тикет та співробітники тих. підтримки допоможуть знайти відповідь чи вирішення проблеми.

Максим Христенко

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Березень 12, 2021 Огляд показників якості клієнтського досвіду

Які показники допоможуть оцінити customer effort score (клієнтський досвід). Як впровадити їх у роботу колл-центру!

Детальніше
photo
Понеділок Березень 23, 2020 9 помилок, яких слід уникати у звітності кол-центру

Яких помилок слід уникати у звітності колл-центру, що не можна ігнорувати, а де послабити контроль.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних