Шаблон електронного листа для сценарію продажу – це інструмент на основі webhook`s, створений для відправлення стандартизованих електронних листів. Може використовуватися на різних етапах діалогу. Відправлення відбувається автоматично під час відповіді оператора на питання в анкеті клієнта.
Ця стаття відноситься до продукту «Хмарне програмне забезпечення для контактних центрів».
Якщо ви вперше у нас на сайті — подивіться серію коротких відео про сценарії та анкети Окі-Токі.
h3>Де застосувати цей інструмент?
Шаблон електронного листа для сценарію продажу вживається в “Сценарії діалогу”, налаштуваннях відповіді. У вибраному меню оберіть шаблон листа та адресата(-ів) (таке поле контакту, яке буде зберігати електронну пошту отримувача). Ви можете налаштувати на одну відповідь відправлення кількох шаблонів сповіщень.
Важливо! Якщо вказати кілька адресатів, кожному з них лист буде відправлено окремо, а не масовою розсилкою.
h3>З чого почати?/h3>
Почати необхідно з створення шаблону сповіщень, це можна зробити тут:
- Обов’язково вказати назву, е-mail відправника, ім’я відправника та тему листа;
- Зверніть увагу! для відправки листів буде використовуватися SMTP сервер Oki-Toki);
/li>
/ul>
Якщо потрібно прикріпити файли, для цього потрібно спочатку завантажити файл в Оки-Токі та далее вибрати потрібний документ зі списку- Сформувати шаблон листа, що буде відправлений отримувачу;
- Використовуйте наступний формат полів:
- зміст текстових полів – {{q1a1.t}};
- тексту питання – {{q1}};
- текст питання і відповіді {{q1a1}}.
/li>
- Для зручного вводу змінних в шаблон, використовуйте функціонал смарт тегів, розташований нижче. За допомогою тегів можна одним кліком додавати в шаблон інформацію про результати дзвінка (або іншу інформацію із системи) для формування листа.
- У полі “Ім’я відправника” вказати логін використовуваного SMS-SIP-провайдера;
- Написати текст для відправки (можна використовувати smart-теги);
- У налаштуваннях сповіщення, у полі “Адресат” використовувати тип адресата “SMS:..”
/ul>
h3>/h3>
h3>SMS/h3>
Слід окремо згадати відправку SMS, використовуючи сповіщення. Щоб почати використовувати шаблон для відправки SMS, потрібно:Якщо у вас виникли питання по “Шаблону сповіщень” або по роботі сервісу, створіть тікет і співробітники тех. підтримки допоможуть знайти відповідь або рішення проблеми.
Максим Христенко