22.12.2023

ChatGPT for call centers

Новий спосіб обслуговування клієнтів в колл-центрі за допомогою ChatGPT, які переваги дає AI і як допомагає в навчанні співробітників.

ChatGPT for call centers

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU і “ES”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Грудень 8, 2020 Серія відео "Що робити": Робота з правами користувача

У цьому відео ми розкажемо, як працювати з правами користувача в сервісі для контакт-центрів Окі-Токі, відстежувати його дії та виключати.

Детальніше
photo
Середа Квітень 15, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за березень 2020

Новини Оки-Токи за березень 2020: ручне завантаження в хмару, перший етап впровадження стенограми та інше. Читайте!

Детальніше