22.12.2023

ChatGPT for call centers

Новий спосіб обслуговування клієнтів в колл-центрі за допомогою ChatGPT, які переваги дає AI і як допомагає в навчанні співробітників.

ChatGPT for call centers

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN і “RU”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Вересень 23, 2021 Як вибрати аутсорсинговий колл-центр? Типові помилки при виборі КЦ

Помилки при виборі аутсорсингового колл-центру, які в майбутньому обов’язково призведуть до великих проблем.

Детальніше
photo
Вівторок Грудень 19, 2023 Створення гарячої лінії з нуля

Як створити гарячу лінію в Оки-Токи з нуля: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.

Детальніше