22.12.2023

ChatGPT for call centers

Новий спосіб обслуговування клієнтів в колл-центрі за допомогою ChatGPT, які переваги дає AI і як допомагає в навчанні співробітників.

ChatGPT for call centers

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Березень 10, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Новини Оки-Токи за лютий 2020 року: нові функції, оптимізація звітів та імпорту баз, а також поліпшення сценаріїв розмови. Читайте дайджест!

Детальніше
photo
Понеділок Квітень 13, 2020 Як виміряти показники ефективності кол центру?

6 метрик (KPI), які допоможуть вам краще оцінити ефективність роботи менеджерів та операторів колл-центру.

Детальніше