Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
22.12.2023
ChatGPT for call centers
Новий спосіб обслуговування клієнтів в колл-центрі за допомогою ChatGPT, які переваги дає AI і як допомагає в навчанні співробітників.

Оцініть новину:
Читайте також
П'ятниця Серпень 13, 2021
Створюємо аутсорсинговий контакт-центр: перші кроки (Частина 2)
Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр і не програти. Покроковий план дій вже в блозі Окі-Токі.
Детальніше
Четвер Вересень 23, 2021
Як вибрати аутсорсинговий колл-центр? Типові помилки при виборі КЦ
Помилки при виборі аутсорсингового колл-центру, які в майбутньому обов’язково призведуть до великих проблем.
Детальніше