22.12.2023

ChatGPT for call centers

Новий спосіб обслуговування клієнтів в колл-центрі за допомогою ChatGPT, які переваги дає AI і як допомагає в навчанні співробітників.

ChatGPT for call centers

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Жовтень 7, 2021 Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром

У цій статті ми розповімо про нюанси, знання яких може стати у нагоді замовнику при узгодженні договору. Запам’ятайте це!

Детальніше
photo
Неділя Грудень 15, 2024 Безпека: Управління проєктами кол центру

Як розділити проєкти кол-центра, стаття для супервізорів та менеджерів контакт-центру, особливості та налаштування в Окі-Токі. Управління проєктами кол центру з Окі-Токі стає значно ефективнішим та зручнішим.

Детальніше