22.12.2023
ChatGPT for call centers
Новий спосіб обслуговування клієнтів в колл-центрі за допомогою ChatGPT, які переваги дає AI і як допомагає в навчанні співробітників.
![ChatGPT for call centers](/wp-content/uploads/2023/12/chatgpt-dlya-koll-czentrov.png)
Оцініть новину:
Читайте також
![photo](/wp-content/uploads/2020/12/blog-dlya-oki-470x370-9.png)
Вівторок Грудень 8, 2020
Серія відео "Що робити": Робота з правами користувача
У цьому відео ми розкажемо, як працювати з правами користувача в сервісі для контакт-центрів Окі-Токі, відстежувати його дії та виключати.
Детальніше![photo](/wp-content/uploads/2020/04/blog-dlya-oki-470x370-55.png)
Середа Квітень 15, 2020
Дайджест новин Окі-Токі за березень 2020
Новини Оки-Токи за березень 2020: ручне завантаження в хмару, перший етап впровадження стенограми та інше. Читайте!
Детальніше