06.12.2019

Де придбати SIP-номер? Наші рекомендації

Як вибрати сип-телефонію? Якщо ви вперше вибираєте сип-постачальника, то ця стаття ознайомиться з найпопулярнішими провайдерами на ринку.

Де придбати SIP-номер? Наші рекомендації

Як вибрати SIP-телефонію

Якщо ви будете використовувати автообдзвін, то буде потрібна спеціалізована сип-телефонія, яка має ряд переваг над звичайною мобільною або простою SIP-реєстрацією:

  • Тарифікація посекундна;
  • Вартість зазвичай нижча, каналів більша;
  • Стабільність і якість зв’язку зазвичай вище (постачальник надає резервування);
  • Для таких підключень зазвичай постачальник толерантний до низьких показників успішних дзвінків та високих CPS (дзвінків за секунду).

Наша система може працювати з різними типами реєстрацій (sip, trunk, gsm-шлюзи та GoIP-шлюзи). Найпоширеніший – сип реєстрація за логіном та паролем. Щоб отримати SIP-реєстрацію – купіть сип-номер у одного з провайдерів сип-телефонії, яких зараз на ринку досить велика кількість і можна підібрати як локального, так і федерального постачальника з пакетами послуг і тарифами, що підходять Вам. Якщо ви вперше вибираєте сип-постачальника, то ця стаття допоможе ознайомитися з найпопулярнішими провайдерами на ринку. Якщо вам потрібна буде допомога (і ви раптом не наш клієнт), то підключайтеся – ми будемо на вашому боці.

російська Федерація

Ростелеком – найбільший постачальник великого спектру цифрових послуг на території РФ: телефонії, інтернету, TV, хмарних рішень. Широкий вибір тарифів на різні напрямки та для будь-якого бізнесу. Постачальник послуги 0800. МТТ – ще одна з найбільших телекомунікаційних компаній Росії, що надає послугу SIP-телефонії. Компанія пропонує великий спектр номерів, що працюють за протоколом SIP, а також ряд інших послуг для бізнесу, крім сип телефонії. Є спеціальні тарифи для дрібного клієнта та клієнта з великими потребами. Постачальник послуги 0800. Zadarma – сервіс хмарної телефонії, надають послуги сип телефонії як в РФ так і в Україні, хмарної АТС і з недавніх пір – СРМ. Пропонує різні тарифи для внутрішнього та зовнішнього зв’язку. Mango або “Манго Телеком” – ще один великий провайдер телекомунікаційних послуг, один із провідних постачальників SaaS-рішень та віртуальних АТС. Великий вибір спеціалізованих тарифів для малого, середнього та великого бізнесу Білайн – пропонує конкурентні тарифи по всій території РФ та за кордон, багатоканальні номери. Вміє працювати з автообдзвоном. Грамотна техпідтримка. Постачальник послуги 0800. SipOut – пропонують як сип номери так і міські номери з кодами більшості міст та регіонів РФ за помірними тарифами. SIPNET – один із найстаріших учасників на ринку комунікаційних послуг, працюють як з малим та середнім так і великим бізнесом. Велика кількість тарифів для будь-якого користувача, недорогі міські номери та часті акції на придбання сип номери UISCOM – пропонують сип номери по всіх регіонах, міські номери, послуги АТС, інтеграції з популярними СРМ-системами. Телфін – компанія пропонує індивідуальні рішення для корпоративного зв’язку: хмарну телефонію для бізнесу, включаючи віртуальну АТС «Телфін.Офіс», програмний телефон «Телфін.Cофтфон», номери понад 58 міст Росії та 33 країн світу, а також вигідні тарифи на інтернет-телефонію . Є стандартні тарифи з похвилинною тарифікацією і пакетні рішення. ТТК – ще одна компанія, яка пропонує послуги телефонії корпоративним клієнтам, приватним особам та бізнес-клієнтам. Як і Ростелеком, пропонують широкий спектр цифрових послуг для всіх регіонів. Глобал Телеком – не відстає від своїх конкурентів, на вибір є популярні пакети та доступні тарифи для корпоративного та приватного сегменту Мегафон (Мультифон) – пропонує пакети з різною тарифікацією по регіонах.

Україна

Укртелеком – найбільший у країні оператор зв’язку та провайдер інтернету, що надає номери сип-формату за доступною ціною. Оператор може надати номери у всіх областях України. Постачальник послуги 0800. Інтертелеком – також великий провайдер мобільного зв’язку, інтернету та телефонії для бізнесу та приватних осіб. На вибір є кілька тарифних планів, що покривають основні потреби більшості користувачів. З недавнього часу є можливість реєстрації сипів на іноземних серверах. Існують цікаві пакети хвилин для дзвінків на мережі мобільних операторів. Постачальник послуги 0800. Київстар – один із великих мобільних операторів, пропонують рішення мобільного та фіксованого зв’язку для будь-якого бізнесу. Постачальник послуги 0800. LifeCell – пропонує багатоканальні сип-номери з мобільним кодом оператора 093, послугу “Сховати номер”, прямі та короткі номери. Постачальник послуги 0800. DataGroup – оператор цифрових послуг, крім телефонії (аналогової, sip, trunk), надає ще й послуги інтернету, телебачення, хмарні рішення для бізнесу. Запропоновані тарифи підходять для більшості користувачів. Постачальник послуги 0800. Binotel – пропонують не тільки сип-номери, але й готові рішення для бізнесу, а також послуги АТС, СРМ. Vega – крім IP-телефонії (sip-trunk) також надає послуги інтернету та TV. На вибір є кілька тарифних планів за конкурентними цінами. Постачальник послуги 0800.

На що звернути увагу при виборі постачальника телефонії

Крім великих провайдерів є і багато невеликих, регіональних, але, як правило, у великих гравців якість зв’язку краща і стабільніша, і підтримка є у більшості, а також комплекси супутніх послуг для бізнесу (АТС, СРМ, статистика та аналітика в особистому кабінеті). також звернути увагу на вибір постачальника телефонії? Насамперед це на тарифи: беріть посекундну тарифікацію – це найчесніший варіант. Наприклад, округлення до 30 с – збільшує тривалість мінімум на 20%, а для проектів з великою часткою коротких дзвінків і того більше. Вибирайте більше одного постачальника – на одній нозі стояти складно. Окі-Токі автоматично надсилатиме спочатку дзвінки на постачальника з низькою ціною. Попереджайте постачальника про те, що ви користуватиметеся автообдзвоном. Окі-Токі може займати 100 ліній і при цьому генерувати більше 100 дзвінків на секунду – це може бути неприйнятним для деяких постачальників або заборонено умовами договору. Відключайте міжнародний зв’язок, якщо він вам не потрібен. Це зніме ризики втрат грошей у разі неправильних налаштувань або умисних дій працівників. Для вхідних дзвінків налаштовуйте переадресацію за зайнятістю та невідповідь на резервний номер колл-центру. Це може і не дозволить працювати у разі відмови КЦ, але це найпростіший спосіб моніторингу роботи SIP-телефонії. Це, напевно, майже все, що потрібно знати при виборі та підключенні постачальників SIP-телефонії до кол-центру.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Квітень 22, 2019 Іменні завдання callback, або липкий колбек

Закріплення контактів за конкретним або поточним користувачем як callback. Втрачений дзвінок закріплюється за останнім оператором.

Детальніше
photo
Четвер Грудень 12, 2019 Робота з голосовим меню (IVR) в Окі-Токі

Що таке Голосове меню (IVR), як його налаштувати в Окі-Токі, які функції в кол-центрі виконує та можливості використання.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних