Як вибрати SIP-телефонію
Якщо ви будете використовувати автообдзвін, то буде потрібна спеціалізована сип-телефонія, яка має ряд переваг над звичайною мобільною або простою SIP-реєстрацією:
- Тарифікація посекундна;
- Вартість зазвичай нижча, каналів більша;
- Стабільність і якість зв’язку зазвичай вище (постачальник надає резервування);
- Для таких підключень зазвичай постачальник толерантний до низьких показників успішних дзвінків та високих CPS (дзвінків за секунду).
Наша система може працювати з різними типами реєстрацій (sip, trunk, gsm-шлюзи та GoIP-шлюзи). Найпоширеніший – сип реєстрація за логіном та паролем. Щоб отримати SIP-реєстрацію – купіть сип-номер у одного з провайдерів сип-телефонії, яких зараз на ринку досить велика кількість і можна підібрати як локального, так і федерального постачальника з пакетами послуг і тарифами, що підходять Вам. Якщо ви вперше вибираєте сип-постачальника, то ця стаття допоможе ознайомитися з найпопулярнішими провайдерами на ринку. Якщо вам потрібна буде допомога (і ви раптом не наш клієнт), то підключайтеся – ми будемо на вашому боці.
російська Федерація
Ростелеком – найбільший постачальник великого спектру цифрових послуг на території РФ: телефонії, інтернету, TV, хмарних рішень. Широкий вибір тарифів на різні напрямки та для будь-якого бізнесу. Постачальник послуги 0800. МТТ – ще одна з найбільших телекомунікаційних компаній Росії, що надає послугу SIP-телефонії. Компанія пропонує великий спектр номерів, що працюють за протоколом SIP, а також ряд інших послуг для бізнесу, крім сип телефонії. Є спеціальні тарифи для дрібного клієнта та клієнта з великими потребами. Постачальник послуги 0800. Zadarma – сервіс хмарної телефонії, надають послуги сип телефонії як в РФ так і в Україні, хмарної АТС і з недавніх пір – СРМ. Пропонує різні тарифи для внутрішнього та зовнішнього зв’язку. Mango або “Манго Телеком” – ще один великий провайдер телекомунікаційних послуг, один із провідних постачальників SaaS-рішень та віртуальних АТС. Великий вибір спеціалізованих тарифів для малого, середнього та великого бізнесу Білайн – пропонує конкурентні тарифи по всій території РФ та за кордон, багатоканальні номери. Вміє працювати з автообдзвоном. Грамотна техпідтримка. Постачальник послуги 0800. SipOut – пропонують як сип номери так і міські номери з кодами більшості міст та регіонів РФ за помірними тарифами. SIPNET – один із найстаріших учасників на ринку комунікаційних послуг, працюють як з малим та середнім так і великим бізнесом. Велика кількість тарифів для будь-якого користувача, недорогі міські номери та часті акції на придбання сип номери UISCOM – пропонують сип номери по всіх регіонах, міські номери, послуги АТС, інтеграції з популярними СРМ-системами. Телфін – компанія пропонує індивідуальні рішення для корпоративного зв’язку: хмарну телефонію для бізнесу, включаючи віртуальну АТС «Телфін.Офіс», програмний телефон «Телфін.Cофтфон», номери понад 58 міст Росії та 33 країн світу, а також вигідні тарифи на інтернет-телефонію . Є стандартні тарифи з похвилинною тарифікацією і пакетні рішення. ТТК – ще одна компанія, яка пропонує послуги телефонії корпоративним клієнтам, приватним особам та бізнес-клієнтам. Як і Ростелеком, пропонують широкий спектр цифрових послуг для всіх регіонів. Глобал Телеком – не відстає від своїх конкурентів, на вибір є популярні пакети та доступні тарифи для корпоративного та приватного сегменту Мегафон (Мультифон) – пропонує пакети з різною тарифікацією по регіонах.
Україна
Укртелеком – найбільший у країні оператор зв’язку та провайдер інтернету, що надає номери сип-формату за доступною ціною. Оператор може надати номери у всіх областях України. Постачальник послуги 0800. Інтертелеком – також великий провайдер мобільного зв’язку, інтернету та телефонії для бізнесу та приватних осіб. На вибір є кілька тарифних планів, що покривають основні потреби більшості користувачів. З недавнього часу є можливість реєстрації сипів на іноземних серверах. Існують цікаві пакети хвилин для дзвінків на мережі мобільних операторів. Постачальник послуги 0800. Київстар – один із великих мобільних операторів, пропонують рішення мобільного та фіксованого зв’язку для будь-якого бізнесу. Постачальник послуги 0800. LifeCell – пропонує багатоканальні сип-номери з мобільним кодом оператора 093, послугу “Сховати номер”, прямі та короткі номери. Постачальник послуги 0800. DataGroup – оператор цифрових послуг, крім телефонії (аналогової, sip, trunk), надає ще й послуги інтернету, телебачення, хмарні рішення для бізнесу. Запропоновані тарифи підходять для більшості користувачів. Постачальник послуги 0800. Binotel – пропонують не тільки сип-номери, але й готові рішення для бізнесу, а також послуги АТС, СРМ. Vega – крім IP-телефонії (sip-trunk) також надає послуги інтернету та TV. На вибір є кілька тарифних планів за конкурентними цінами. Постачальник послуги 0800.
На що звернути увагу при виборі постачальника телефонії
Крім великих провайдерів є і багато невеликих, регіональних, але, як правило, у великих гравців якість зв’язку краща і стабільніша, і підтримка є у більшості, а також комплекси супутніх послуг для бізнесу (АТС, СРМ, статистика та аналітика в особистому кабінеті). також звернути увагу на вибір постачальника телефонії? Насамперед це на тарифи: беріть посекундну тарифікацію – це найчесніший варіант. Наприклад, округлення до 30 с – збільшує тривалість мінімум на 20%, а для проектів з великою часткою коротких дзвінків і того більше. Вибирайте більше одного постачальника – на одній нозі стояти складно. Окі-Токі автоматично надсилатиме спочатку дзвінки на постачальника з низькою ціною. Попереджайте постачальника про те, що ви користуватиметеся автообдзвоном. Окі-Токі може займати 100 ліній і при цьому генерувати більше 100 дзвінків на секунду – це може бути неприйнятним для деяких постачальників або заборонено умовами договору. Відключайте міжнародний зв’язок, якщо він вам не потрібен. Це зніме ризики втрат грошей у разі неправильних налаштувань або умисних дій працівників. Для вхідних дзвінків налаштовуйте переадресацію за зайнятістю та невідповідь на резервний номер колл-центру. Це може і не дозволить працювати у разі відмови КЦ, але це найпростіший спосіб моніторингу роботи SIP-телефонії. Це, напевно, майже все, що потрібно знати при виборі та підключенні постачальників SIP-телефонії до кол-центру.