28.12.2022

Інструкція: Як підключити SIP-телефон до кол-центру

Як підключити SIP-телефон до кол-центру, для чого це потрібно, як створити обліковий запис, настроїти користувача та перевірити підключення.

Інструкція: Як підключити SIP-телефон до кол-центру

У цій статті ми написали детальну інструкцію про те, як підключити SIP-телефон до кол-центру, в яких випадках це необхідно, а також як створити обліковий запис, настроїти користувача та перевірити підключення.

Коли це потрібно?

Окі-Токі має вбудований софтфон, але в деяких сценаріях його недостатньо. Наприклад:

  • Ви бажаєте здійснювати дзвінки через мобільний телефон. Для цього ви встановили програму. Наприклад: zoiper ;
  • Вам потрібно здійснювати та переадресовувати дзвінки у свою IP-АТС, тоді ви підключаєте Окі-Токі як оператора зв'язку (віртуально, звичайно). Застосовується для: Bitrix, Binotel, Asterisk;
  • У Вас є IP-телефон (Grandstream, Linksys, Cisco та ін.) або замінник для Windows ( microsip , 3cx , PhonerLite ).

Порядок дій

Для отримання дзвінка на SIP-телефон необхідно створити в налаштуваннях особистого кабінету обліковий запис для сип підключення, призначити його користувачу Окі-Токі та налаштувати маршрутизацію дзвінків. Як це зробити самостійно?

Створення облікового запису

\"Створення

  • Вкажіть ім'я облікового запису, прив'яжіть до нього користувача Окі-Токі;
  • Дані SIP-реєстрації будуть згенеровані автоматично після натискання кнопки «Зберегти». Тепер їх потрібно вказати у налаштуваннях софтфону, IP-телефону або зовнішньої АТС;

"SIP-телефон:

  • У налаштуваннях облікового запису можна скидати пароль, перепризначити користувача та вказати чергу для вихідних дзвінків (якщо будете здійснювати вихідні дзвінки).

\"Параметри

Налаштування користувача та маршрутизація

  • У профілі користувача у розділі «Зв'язок» увімкніть налаштування « Софтфон » (дозволяє приймати дзвінки на цей зв'язок);

\"RU

  • Щоб надіслати більше 1 дзвінка за раз, увімкніть «Многоканальність» (необхідно при підключенні до IP-ATC). Це дозволить вести кілька розмов одночасно, але відключить облік робочого дня для цього користувача;
  • Для вхідної лінії та можливості переадресації дзвінків на SIP: у налаштуваннях сценарію -> кубик "Черга" -> зніміть галочку з налаштування " Контроль присутності ". (При включеній опції система шукає операторів тільки в операторському місці).

\"Налаштування

Як перевірити підключення до IP-АТС

Після підключення статус реєстрації можна буде побачити в розділі SIP-телефонія .

\"Статус
А також статус реєстрації відображається у вашому пристрої, де ви робили підключення (якщо там така опція є
).

\"Статус

Додатково:

Дмитро Морковін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 13, 2024 Як знайти підхід до конфліктних клієнтів

Якими бувають клієнти колл-центру і як ефективно з ними працювати. Прості та корисні поради для операторів щодо зміцнення довіри та збереження спокою.

Детальніше
photo
Понеділок Листопад 14, 2022 Автоматичний дзвінок клієнтам: Правила дзвінка клієнтам роботом

Як налаштувати автообдзвоні клієнтам за щоденними правилами, вибір частоти дзвінків для конкретного дня тижня та як не втомити дзвінками.

Детальніше