18.10.2016

Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту

Як налаштувати автоматичне перетворення номерів для здійснення дзвінків у контакт-центрі, основні правила та валідація.

Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту

Якщо клієнт один, завжди можна попросити перевести базу в потрібний міжнародний формат, якщо багато партнерів і бази «різношерсті» виникає потреба налаштувати автоматичне перетворення номерів при імпорті, перевірці його на валідацію або відповідність. Ми прислухалися до наших клієнтів та додали три інструменти у масові операції, які вирішать це питання при імпорті бази клієнтів.

 

Правила перетворення номерів під час імпорту бази

 

Цей інструмент створено, щоб настроїти автоматичне перетворення номерів на шаблон. Правила, що використовуються, аналогічні налаштуванням перетворення в черзі. Можна вказувати кілька через кому.

Приклади:

  • [10]/+7 – це правило додасть 7, якщо номер складатиметься з десяти цифр.
  • 044/+38 – це правило додасть 38, якщо номер буде починатися з 044.
  • [11]/-8+7 – це правило перетворює першу цифру одинадцятизначного номера, видалить 8 і додасть 7, якщо номер починався з 8.
  • 38[10]/-38 – це правило видаляє перші дві цифри 38, якщо номер відповідає шаблону.

Важливо:

  • Якщо номер, що додається, не буде відповідати жодному з правил – номер додасться без змін
  • Правила обробляються послідовно.
    • Приклад 1. Запитання: є номер 4996775872, у правилах прописані такі умови [10]/+8, [10]/+38, [11]/-8+7, який номер буде додано? Відповідь: 74996775872? Так? чому? Перше правило додасть 8 до номера, друге правило пропускається, тому що номер уже не відповідає шаблону, третє правило спрацює – є відповідність, тому що номер став одинадцятизначним і починається з 8.
    • Приклад 2. Запитання: є номер 380444968432, у правилах прописані такі умови [7]/+38044, [12]/-38, який номер буде додано? Відповідь: 0444968432 – оскільки перша умова пропускається, друга перетворює номер.

 

Правила валідації номерів під час імпорту бази

 

Інструмент необхідний для автоматичної перевірки відповідності номерів шаблонів. Правила, що використовуються, аналогічні налаштуванням перетворення в черзі. Можна вказувати кілька через кому.

Приклади:

  • [12] – це правило пропустить лише номери з кількістю дванадцяти цифр у номері контакту.
  • 7495 – це правило дозволяє імпорт номерів, що починаються з 7495, інші будуть пропущені.
  • 38044 – це правило дозволяє імпорт номерів, що починаються з 38044, інші будуть пропущені.
  • 38[10] – дозволить завантаження номерів, що починаються з 38 і десяти цифр після.

Важливо:

  • Кожен контактний номер проходить свою валідацію.
  • Для додавання до бази CRM, номер обов’язково має пройти одну з перевірок
  • Якщо під час завантаження контакту, всі його номери не пройдуть перевірку, контакт доданий не буде.

 

Правила перетворення та валідації номерів при імпорті бази API

 

Ми розширили функціонал API цими правилами «valid_rule» та «change_rule», валідація та перетворення номерів відповідно. Докладніше можна ознайомитися тут, у розділах додавання та оновлення контакту.

 

Додатково про формати телефонних номерів можна прочитати тут.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Лютий 22, 2024 Як налаштувати групу користувачів в Окі-Токі?

Для чого кол-центру потрібні групи користувачів, як додати в них операторів, як грамотно налаштувати та де застосувати.

Детальніше
photo
Неділя Травень 5, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2019

Новини Окі-Токі за квітень 2019 року: оптимізація імпорту, адресна книга в новому опермісці, чорний список для вихідних дзвінків, інтеграція з AMOCRM.

Детальніше