06.09.2022

Перетворити номер на міжнародний формат онлайн у Оки-Токи

Як налаштувати перетворення номерів у хмарному сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.

Перетворити номер на міжнародний формат онлайн у Оки-Токи

Ми звикли набирати номери телефонів по-різному – хтось набирає всі номери, навіть міські з префіксом міста, як на мобільному (044 4968432), а хтось перед префіксом звик набирати «38» – 38044 4968432. З вхідними дзвінками теж не все просто – міські дзвінки надходять без коду міста (4968432), а мобільні – з префіксом оператора. Контакт-центру перетворення номерів необхідне для стандартизації зберігання і пошуку телефонів.

Вихідні дзвінки оператори зв’язку приймають від Оки-Токи в своєму форматі та майже ніколи в міжнародному.

Наприклад, якщо ваш бізнес буде рости, і ви відкриєте представництво в Німеччині або ще десь – номер клієнта без коду країни буде створювати плутанину і, строго кажучи, буде позбавлений сенсу.

Тому в CRM та ACD всі номери повинні бути приведені до одного вигляду, інакше дублікати номерів неунікальні. Тому ми рекомендуємо всі номери зберігати у форматі Код країни, код міста, номер абонента, наприклад: +380444968432.

Відповідно до цього вступлення, місць, де необхідне перетворення номера, принаймні чотири.

Перетворення номера, набраного оператором

У меню «Черги та дзвінки» вибираємо потрібну Чергу, розділ «Операторське місце», поле «Перетворення номерів».

Перетворення номерів: в черзі

Правила перетворення номерів перераховуються через кому в один рядок. Ми можемо вибрати з запропонованого списку або вписати вручну.

Мої правила перетворення такі: [10]/+7, [11]/-8+7, [9]/+380, [10]/+38, [11]/+3. Що вони означають?

  • [10]/+7 – якщо набрати 10 цифр, наприклад 9534700009 – система подставить 7 перед номером і дзвiнок поiде на мобiльний номер клiєнта Tele2.
  • [11]/-8+7 – 11 цифр, префікс 8 заміниться на 7
  • [9]/+380 – 9 цифр – система подставить 380 перед номером і дзвiнок поiде на мобiльний номер клiєнта з України
  • [10]/+38 10 цифр 0501234567, подставить 38 перед номером і дзвiнок поiде на мобiльний Vodafone
  • [11]/+3. 11 цифр, 80671234567 – система подставить 3 перед номером і дзвiнок поiде на мобiльний Київстар.

Будьте уважні і не допускайте двозначностей на зразок 38067[7], 38050[7]. Такий запис передбачає до будь-яких набраних семи цифр додавання 38067 і 38050 одночасно і це неможливо. 

Перетворення номерів в вхідних дзвінках

У меню “Черги та дзвінки” – виберіть потрібну Чергу, розділ “Номери телефонів”, область “Вхідні дзвінки”. За вкладкою “Додатково” відкриється поле “Перетворення номера”. 

Перетворення номерів при вхідних дзвінках

 

Перетворення при імпорті контактів

Про налаштування Автоматичного перетворення номерів при імпорті є окрема стаття. В ній описані основні правила та валідація номерів при ручному імпорті та через API.

Використовувані правила подібні до перетворення в черзі. Можна вказувати декілька через кому.

Важливо! Якщо жоден з телефонів не підходить під жодне правило – не буде додано номера. І якщо всі телефони контакта не підходять під правила – не додасться контакт. У вікні імпорту ви побачите повідомлення про це.

Перетворення вихідних номерів у формат оператора зв’язку (для досвідчених користувачів)

Провайдери SIP-послуг користуються різними форматами номерів. Хтось з них, як і ми, вимагає міжнародний формат з 12 цифр, а інші з 10. Щоб SIP-провайдери послуг приймали номер вихідної авторизації у потрібному форматі, потрібно налаштувати перетворення номера в шлюзі. Перейдіть у меню SIP-телефонія розділ SIP-провайдери Виберіть потрібний шлюз – редагувати – тонкі налаштування – Префікс та введіть правило. Наприклад, «+3» означає, що перед номером додати цифру 3. А «-38», що у номера 380444968432 перед відправкою дзвінка на оператора будуть видалені 38. Для особливих випадків слід застосовувати ланцюги перетворень /-38+545456.

Перетворення номерів у формат SIP-провайдера

 Додатково

  • Існують унікальні типи номерів, які не можна перетворити. Їх потрібно додавати як окремі напрямки в налаштуваннях телефонії. Наприклад, номер, який починається з «0800». 
  • Якщо формат набраного номера не підтримується SIP-провайдером, то він завершує дзвінок відповідями SIP 403, SIP 404. Про SIP відповідь від SIP-провайдера є окремий матеріал у двох частинах.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Березень 18, 2024 Як уникнути тиші у розмовах з клієнтами

Що робити, якщо між оператором та клієнтом настає мовчання, ефективні методи спілкування та корисні поради для кол-центру.

Детальніше
photo
Четвер Травень 16, 2024 Як створити аутсорсинговий контакт-центр?

Підвищіть конкурентоспроможність вашого бізнесу за допомогою аутсорсингового кол-центру! У цій інструкції ви знайдете все необхідне, щоб створити прибутковий контакт-центр, який буде працювати на вас.

Детальніше