06.09.2022

Перетворення номера на міжнародний формат в Інтернеті на Окі-Токі

Як налаштувати перетворення номерів у хмарному сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Ми звикли набирати номери телефонів по-різному – хтось набирає всі номери, навіть міські з префіксом міста, як на мобільному (044 4968432), а хтось перед префіксом звик набирати «38» – 38044 4968432. З вхідними дзвінками також не все просто – міські дзвінки надходять без коду міста (4968432), а мобільні – з префіксом оператора. Контакт-центру перетворення номерів необхідне для стандартизації зберігання та пошуку телефонів.

Вихідні дзвінки оператори зв’язку приймають від Окі-Токі у своєму форматі і майже ніколи в міжнародному.

Наприклад, якщо ваш бізнес зростатиме, і ви відкриєте представництво в Німеччині або ще деінде – номер клієнта без коду країни буде створювати плутанину і, строго кажучи, буде позбавлений сенсу.

Тому в CRM та ACD всі номери мають бути приведені до одного виду, інакше дублікати номерів неминучі. Тому ми рекомендуємо усі номери зберігати у форматі Код країни, код міста, номер абонента, наприклад: +380444968432.

Відповідно до цього вступу, місць, де необхідне перетворення номера, як мінімум чотири.

Перетворення номера, набраного оператором

У меню «Черги та дзвінки» вибираємо потрібну Чергу , розділ «Операторське місце», поле «Перетворення номерів».

Перетворення номерів в налаштуваннях черги

Правила перетворення номерів перераховуються через кому в один рядок. Ми можемо вибрати із запропонованого списку або прописати вручну.

Мої правила перетворення такі: [10]/+7, [11]/-8+7, [9]/+380, [10]/+38, [11]/+3. Що вони означають?

  • [10]/+7 – якщо набрати 10 цифр, наприклад 9534700009 – система підставить 7 перед номером і дзвінок піде на мобільний номер клієнта Tele2.
  • [11]/-8+7 – 11 цифр, префікс 8 заміниться на 7
  • [9]/+380 – 9 цифр – система підставить 380 перед номером та дзвінок піде на мобільний номер клієнта з України
  • [10]/+38 10 цифр 0501234567, підставить 38 перед номером та дзвінок піде на мобільний Vodafone
  • [11] / +3. 11 цифр, 80671234567 – система підставить 3 перед номером та дзвінок піде на мобільний Київстар.

Будьте уважні і не допускайте двозначностей на кшталт 38067[7], 38050[7]. Такий запис передбачає до будь-яких набраних семи цифр додавання 38067 і 38050 одночасно і це неможливо.

Перетворення номерів у вхідних дзвінках

У меню «Черги та дзвінки» – виберіть потрібну Чергу , розділ «Номери телефонів», область «Вхідні дзвінки». На вкладці «Додатково» відкриється поле «Перетворення номера».

width="1200"

 

Перетворення під час імпорту контактів

Про налаштування Автоматичного перетворення номерів при імпорті є окрема стаття. В ній описані основні правила та валідація номерів при ручному імпорті та через API.

Правила, що використовуються, аналогічні налаштуванням перетворення в черзі. Можна вказувати кілька через кому.

Важливо! Якщо якийсь із телефонів не підходить ні під одне правило – не буде додано номер. І якщо всі телефони контакту не підходять під правила, не додасться контакт. У вікні імпорту ви побачите повідомлення про це.

Перетворення вихідних номерів на формат оператора зв’язку (для просунутих користувачів)

Постачальники послуг користуються різними форматами номерів. Хтось із них, як і ми, вимагає міжнародний формат із 12 цифр, а інші з 10. Щоб постачальники послуг приймали номер вихідної авторизації у потрібному форматі, необхідно налаштувати перетворення номера в шлюзі. Перейдіть в меню SIP-телефонія вкладка Постачальники , виберіть потрібний шлюз – редагувати – тонкі налаштування – Префікс та впишіть правило. Наприклад, «+3» означає, що перед номером додасться цифра 3. А «-38», що номер 380444968432 перед відправкою дзвінка на оператора буде видалено 38. Для особливих випадків необхідно використовувати ланцюжки перетворень /-38+545456.

Перетворення номерів у формат постачальника

 Додатково

  • Існують унікальні типи номерів, які не можна перетворити. Їх потрібно додавати як окремі напрямки у налаштуваннях телефонії. Наприклад, номер, який починається з “0800”.
  • Якщо формат набраного номера не підтримується постачальником, він завершує дзвінок відповідями SIP 403, SIP 404. Про SIP відповіді від постачальника є окремий матеріал у двох частинах.
Оцініть новину:

Читайте також

Настройка липкого callback

Настройка липкого callback

Понеділок Квітень 22, 2019 Іменні завдання callback, або липкий колбек

Закріплення контактів за конкретним або поточним користувачем як callback. Втрачений дзвінок закріплюється за останнім оператором.

Детальніше
Что нужно для подключения SIP-номера к колл-центру

Что нужно для подключения SIP-номера к колл-центру

Понеділок Січень 18, 2016 Що потрібно для підключення SIP-номера до кол-центру

Підключення SIP-номера до контакт-центру в системі Окі-Токі. SIP-реєстрація. Як контролювати підключення (реєстрацію)

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних